خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

معرفی و دانلود سری رمان فانتزی The Secret History (تاریخ نهان) نوشته‌ی سایمون آر. گرین

درود به همگی

من دیوونه‌ی کتاب‌های فانتزی هستم و سایمون آر. گرین یکی از نویسنده‌های خوب فانتزی بریتانیایی هست که من آثارش رو خیلی دوست دارم. قبلا سری نایتساید رو از ایشون براتون گذاشتم. توی این پست می‌خوام یه سری دیگه به نام The Secret History (تاریخ نهان) رو بهتون معرفی کنم.

سری The Secret History شش کتاب داره. ادوین درود یکی از اعضای خانواده‌ی بزرگ و قدرتمند درود هست. خانواده‌ی درود که یه خانواده‌ی بریتانیایی هست از گذشته‌ای دور مسئولیت این رو داشته که از بشریت در مقابل تحدید‌های جدی ماورا الطبیعه دفاع کنه. مهمترین منبع قدرت این خانواده یه زره هست که هر درود از بدر تولد به شکل یه حلقه‌ی طلایی دور گردنش داره و وقتی فرمان بده این حلقه به یه زره تبدیل می‌شه که کل بدن فرد رو می‌پوشونه و اون رو خیلی قدرتمند می‌کنه و از هر تحدید فیزیکی یا جادویی حفظ می‌کنه. با تکیه به این زره‌ها درود‌ها از زمین محافظت می‌کنن. ولی خانواده با داشتن اون همه قدرت به فساد کشیده شده و ادوین که به این فساد پی می‌بره سعی می‌کنه که خانواده رو به مصیر اصلیش برگردونه.

ماجرا‌های ادوین در این شش کتاب خیلی هیجان انگیز و پر ماجراست. مثل نایتساید توی این کتاب هم می‌شه سبک خاص گرین رو در مخلوط کردن جادو و علم و استفاده از طنز و خشونت دید. کتاب پر از کشت و کشتار و خشونت هست. بنابر این به افراد کم سن و سال توصیه اش نمی‌کنم.

می‌تونید این سری رو با فرمت EPUB از اینجا دانلود کنید. روی ویندوز نابینا‌ها می‌تونید با نرم افزار Balabolka و Kurzweil 1000 نسخه‌ی 13 بخونیدش. در موبایل و بقیه‌ی سیستم عامل‌ها هم نرم افزار‌های زیادی برای خوندن این نوع فرمت هست.

موفق باشید و Happy reading.