خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

دانلود ترانه های شاد اجرا شده توسط گروه کر دختران

درود درود درود بچه هااا.
اومدم تا ترانه های شاد شاد به یاد ماندنی که توسط گروه کر دختران اجرا شده است را تقدیم حضورتون نمایم.
امیدوارم که از شنیدنش لذت ببرید اما جز این هدف بزرگ یعنی لذت بردن شما چند هدف دیگر هم از ارسال این مجموعه دارم.
یکی اینکه متاسفانه کیفیت این ترانه ها چندان مناسب نیست چون روی نوار کاست بوده و بعدا به کامپیوتر منتقل شده است. پس اگر کسانی این ترانه ها را با کیفیت بهتری دارند لطف کرده در اختیار بگذارند.
دوم اینکه اگر افرادی بتوانند اصل این ترانه ها را که توسط خوانندگان سرشناس اجرا شده است را جمعآوری کرده و باز در اختیار سایت بگذارند ممنون و سپاسمند خواهیم بود.
سوم اینکه حد اقل من برخی شعرهای متن این ترانه ها را متوجه نمیشوم اگر گل پسری یا گل دخملی لطف کرده اشعار این ترانه ها را به متن تبدیل کرده در اختیار بگذارد کمک بزرگی به دوستانش نموده است که امیدوارم داوطلبان و علاقه مندانی یافت شوند و ما را از این آرزو و حسرت درآورند.
چهارم اینکه سعی کنیم و کنید که این ترانه ها را حفظ کرده تا چنان چه اردو یا گردهمایی دیگری داشتیم همه با هم بخوانیم و لذتش را ببریم.
پنجم اگر موسیقیدانهای خوب هم نوع دست بکار شوند و کارهایی از این دست را تهیه و به کمک گروه های کر به اجرا بگذارند هم شادابی و طراوت برای همه به همراه خواهد داشت و هم توانمندی هم نوعان نابینا بیشتر و بیشتر خواهد شد.
حتما اطلاع دارید که همخوانی برای خانمها هم منعی ندارد و لذا خانمها میتوانند در این عرصه فعال شوند و با هنر خود ما را محظوظ و ملذوذ نمایند. خخخ.
خب بیشتر مصدع نمیشوم و این مجموعه را از با حجم حدود 50 مگ دانلود فرمایید.
بهروز و بهکام باشید.

۳۱ دیدگاه دربارهٔ «دانلود ترانه های شاد اجرا شده توسط گروه کر دختران»

ما سلام داریم خدمت عمو جون
عمو. عمو. عمو.
ع. ع. ع. ع. م. م. م. و. و. و.
ارادت عمو. ببینم چه میکنی عمو
میلایکمت عمو. عمو. عمو. عمو. فقط عمو.
من منتظره پستهای دیگهتم هستم. عمو.
راستی دلم برات تنگ شده اگه آنلاین بودی بهت کال میدم. عمو.

درود بر علی عزیز بی ادعا. منم میلایکمت گل پسرم. امیدوارم همواره شادان و خندان باشی. حتما نظرتو درباره این آهنگها بگو. خوشحال میشم. از این همه لطف و محبتت که شایسته ی آن نیستم عمیقا ممنون و سپاسگزارم.

سلااااااااااااام عمو حسین. دلم براتون تنگ شده یه عالمه… عمو اون شب دوم تو اردو من به شما گفتم الان براتون چایی ترکی میارم، ولی بستنی پخش شد و منم یادم رفت!!! بعد اردو یادم افتاد که دیگه خیلی دیر شده بود!!! شرمنده…حالا انشا الله یک اردوی دیگه برگزار شه تا من بتونم براتون چای ترکی بریزم…
یه چیز دیگه عمو: یادتونه داشتیم از سر چشمه آب شور برمیگشتیم چه اتفاقی افتاد؟ همون که به خاطر یه حرف ، من کوبیده شدم تو دیوار… باور کنید اصلا منظوری نداشتم، نمی دونم چی شد که اینطوری شد؟ که اینقدر یه هو بد برداشت شد….بابت اونم عذر می خوام…البته بخاطرش بعد کلی با خانم جوادیان خندیدیم!!! ولی خب همش گوشه ی دلم ناراحت بودم…که مبادا عمو از دستم ناراحت شده باشه…خیلی دوستتون داشتم…ایشالله باز ببینمتون…

درود بر دختر نازنین و مهربونم. دل به دل راه داره منم دلم برات تنگ شده. آره بابت اون چای هم با دوستم خیلی خندیدیم. البته راست میگی چون بستنی اومد و دیگه چای نمیچسبید.
آره اون قضیه هم یادمه. بالاخره هرچی بود گذشت. فقط بابت اون بنده خدا ناراحت شدم که قبلش داشت برام تعریف میکرد که از نابیناها خوشش میاد که با هم خیلی بی ریا هستند واقعا مثل خواهر برادر میمونند و میگفت که اگه این جمع یه جمع بینایی بود کلی حرف و حدیث میتونست توش باشه. خلاصه داشت کلی با شوق و ذوق از جمعیت به قول رعد نبینها تعریف میکرد که یهو خورد تو برجکش. خخخخ. البته باز خوبه که توسط یکی از بچه های خودمون نبود و یکی مثل خودش زد حااالشو گرفت.
بالاخره بعدش دیگه اصلا صحبتی در این خصوص نشد.
راستی آهنگها رو دانلود کن دیدم که تو ماشین چقدر با حرارت میخوندی و همراهی میکردی اینا هم برای اون کار خوبند.
بازم ممنون که هستی و با مایی.

سلام به آقای موحدی زاده و سلام به هم محله ای های عزیز چون من نمیتوانم عمو حسین بگم برای اینکه سن من دو سال از عمو حسین بیشتره دوست من من هم چنین ترانه های همخوانی را دوست دارم و آنرا دانلود میکنم و به شما آرزوی شادکامی مینمایم

درود بر داداش نازنینم جناب محمد محمدی محمدی. راستی واقعا دوتا محمدی داری یا به اشتباه دو بار نوشتی. خوشحالم که مثل من از این نوع آهنگها خوشتون میاد. اگه با کیفیت بهتر یا به تعداد بیشتری داشتی خبر کن عزیزم. ممنون که افتخار دادی دوستت دارم دادا جون.

درود بیکران بر پریسیمای مهربون محله. خبر خوبیه که میگی این آهنگها رو داری چرا زودتر برای محله نیاوردی شون. من هر چیزی رو که خوشم بیاد دوست دارم خیلی زود در اختیار هم محله ای های خوبم بذارم. این آهنگها روز جمعه بدستم رسید و در اولین فرصت تقدیم شما خوبان کردم.
راستی اهدافی رو که گفتم یادتون نره هااا. ببینم کی میتونه متن شعرها رو تهیه کنه. یا کی میتونه اصل آنها را جمعآوری کنه و در اختیار محله بذاره.
راستی چه عنوان جالبی شده میگه اجرا شده توسط گروه کر دختران محله ی نابینایان. وای چه خوب میشه واقعا یه روزی دخترای گل و گلاب محله یه چنین آثاری خلق کنند. اگه اراده کنیم و کنید حتما میشه.
بازم ممنون پریسیمای مهربون که افتخار دادی.

درود بر شاه عباس خودمون. خوبی عزیزم. منم دلم برات تنگ شده. البته حیف و صد حیف که تو اردو نشد درست حسابی چه تو و چه دیگرانی رو که برام خیلی عزیز بودند رو ببینم. کمی هم اوقاتم بخاطر این مسئله از دست خودم تلخ شده بود. عباس حتما دانلود کن مطمئنم که خوشت میاد. اگه تونستی به اهدافی که در متن اومده کمک کنی نهایت قدردانی رو ازت خواهم داشت پسر پر تلاش و دوست داشتنی.

عشقی که زندگیمه ، لرزون مثل نسیمه

دل در امیده و بیمه اما خدا کریمه

تو هر شهر و ولایت ، پیچیده این حکایت

میدونند عاشقم من ، میخوامش بی نهایت

کوه و دشت و بیابون

دریا و باد و بارون

همه دنیا میدونند

توی چشمام میخونند

دوستش دارم فراوون

گل سرخ وسفیدم کی می آیی

بنفشه برگ بیدم کی می آیی

من عاشقم خدایا ، قد هزار تا مجنون

قلب مشکل پسندم عاشق شده چه آسون

از برت دامن کشان، رفتم ای نامهربــــــــــــــان!
از من آزرده دل، کی دگر بینی نشـــان؟
رفتم که رفتم! رفتم که رفتــم!
از من دیوانه بگذر! بگذر ای جانـــــــــانه بگــذر!
هر چه بودی، هر چه بودم بی خبــــــــر،
رفتم که رفتم! رفتم که رفتـم!
شمع بزم دیگران شو، جام دست این و آن شو
هر چه بودی، هر چه بودم بی خبر رفتم که رفتم! رفتم که رفتـم!
بعد از این بعد از این کن فراموشم که رفتم
دیگر از دست تو می نمی نوشم که رفتم
با دل زود آشنا گشتم از نامت رها
بی وفا بی وفا بی وفا رفتم که رفتم
بی وفا بی وفا بی وفا رفتم که رفتم !
شمع بزم دیگران شو، جام دست این و آن شو
هر چه بودی، هر چه بودم بی خبر رفتم که رفتم! رفتم که رفتـم!
بعد از این بعد از این کن فراموشم که رفتم
دیگر از دست تو می نمی نوشم که رفتم
با دل زود آشنا گشتم از نامت رها
بی وفا بی وفا بی وفا رفتم که رفتم
بی وفا بی وفا بی وفا رفتم که رفتم

بهبه میرزا آرتی مان خودمون. خوبی پسرم. چه خبرااا؟ آفرین کار خوبی کردی که حد اقل یکی از این ترانه ها را نوشتی. اگه خودت یا دیگران این نهضت رو ادامه بدند بی نهایت سپاسگزار خواهیم بود. خوبی تو اینه که هم شعر و ترانه ی زیاد بلدی هم جک زیاد. و این برای ما لازمه که وقتی در جمع خودمون یا بیناها هستیم بتونیم عرض اندامی بکنیم.
مرسی که اومدی و ممنون که هستی و تشکر که همکاری کردی.

درود وحید جان. ممنون که دانلود کردی گوشیدی. خب ببین میتونی چطوری همکاری کنی. شعرها رو میتونی بنویسی. آهنگهای اصلی شو پیدا کنی. خلاصه دست در دست هم دهیم به مهر روح و روان خود را شاااد کنیییم. راستی من عااشق ترانه ها و آهنگهای شیرازیم. حس خاصی به آهنگهای اون خطه دارم ببین میتونی یه سری از اون توپ توپاشو جفت جور کنی اینجا بذاری. ثواب داره هاااا.

سلام عالی بود عمو حسین. بله من خودم تقریبا تمایل دارم این کارهارو بسازم و خانمها بخونن اما خب این کار کمی سخته و فکر نکنم کسی مایل باشه تا شرکت کنه برا خوندنش. من که منتظر هستم یه نفر بهم انرژی بده من کار رو شروع کنم…
تک تک شما رو دوست دارم فعلا…

درود بر هومن گرامی و هنرمند. آقا ممنون بخاطر اعلام آمادگی برای تشکیل گروه کر. فکر میکنم اگه آمادگی و طرح و برنامهت رو به مدارس دخترانه اعلام کنی چون بچه ها اونجا جمع هستند موفق به تشکیل این گروه بشی. یا اگه در شهرتون به اندازه کافی دختر و پسر نابینا هست میتونید با تماس گرفتن باهاشون تشکیل گروه رو اعلام کنید.
قطعا بچه ها وقتی ببینند زمینه آماده هست مشارکت میکنند.
امیدوارم هومن عزیز موفق باشی و در آینده شاهد کارهای زیبای شما باشیم.

درود بر عمو حسین گرامی.
همیشه همه ما در حرکت هستیم. دستها، قدمها، نگاه ها، احساسات، افکار و…
هر چیزی در جهتی و گاهی هم بیهدف در حرکته. دیروز مادر یکی از شاگردانم که نقش عمده ای در تربیت صحیح و همچنین آموزش فرزندش داشت از من به خاطر این چند ماهی که در خدمت شان بودم تشکر می کرد. به او گفتم: هرچه کردید، شما کردید. من فقط به حرکتها و رفتارهای کودکتان جهت مناسبی دادم.
بعضیها هم نقش شان جهت دادن به افکار و رفتار انسانهاست. مثل شما که انسجام گروهی را در ترکیبی موجه و در عین حال خوش ذوق می پسندید. البته این را خیلیها دوست دارند اما شما به ان جهت مناسبی می بخشید.
راستی! دنبال فرصتی هستم تا شرح ماجرای آن روز را از زبان رهگذر عزیز برایتان بازگو کنم. ناگفته ای وجود داشت که در آن میشود حق را به رهگذر و رهگذرانی داد که از آنجا گذشتند بی آنکه سخنی بگویند.
گرچه انگار آقای پژوهنده تمام مکانها را برای ما قرق کرده بودند.

درود
با سپاس فراوان از برادر بزرگوارم عمو حسین گرامی و دوست داشتنی .
ایده جالب و در خور توجه است همواره برای انجام سرگرمی ها و لحظات شاد نیاز به داشتن گروه های اینچنین ضرورت دارد لذا پیشنهاد شما بسیار ملموس و قابل توجه می باشد .امید است که دوستان جوان و با ذوق خودم این مهم را مورد توجه عمیق خود قرار دهند و جلسات آتی سرشار از ذوق و هنر و لذات عمیق باشد .با آرزوی سربلندی برای شما و محله بزرگ نابینایان .

درود
برادر عزیزم ممنون از راهنمائی ارزشمندتان . چند بار تلاش کردم و با ورود به نام کاربری هنگام بیرون رفتن گزینه بیرون رفتن را می زدم که متاسفانه تغییری را مشاهده نمی کردم اما الان فک کنم موفق شدم و بدون حضور در نام کاربری دارم کامنت می دهم امیدوار هستم مشکلات بعدی برایم بروز نکند .بسیار سپاسگزار هستم .

دیدگاهتان را بنویسید