خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
آموزش اندروید جلسه پنجم

سلاااااااام هم محله ای های عزیز و دوست داشتنی. زیاد معطلتان نمیکنم، اومدم با آموزش اندروید جلسه پنجم. در این جلسه راجع به مخاطبین، ایجاد مخاطب، حذف مخاطب و جستجوی مخاطب و… بحث شده، البته تنظیمات مهم مخاطبین و چند نکته دیگه مونده که در جلسات دیگه بهش پرداخته میشه. دوستان نظرات یا انتقاداتتون رو راجع به این آموزش بگید. به نظرتون این آموزش ادامه پیدا کنه یا نه؟ برای دوستان مفید هست یا نه؟ ممنون میشم لطف کنید نظراتتون رو در این باره بفرمایید. برای دانلود این آموزش به حجم 10 مگ به

این لینک

مراجعه کنید. خوش باشید.

۵۳ دیدگاه دربارهٔ «آموزش اندروید جلسه پنجم»

سلام. هرچند ضبط این آموزش ها برای شما زحمت داره و از شما وقت زیادی میگیره ولی اگر صلاح میدونید و براتون از جهت وقت مقدوره ما دوست داریم ادامه پیدا کنه. به خاطر تمام آموزش های پیشین و آموزش های احتمالی بعدی تشکر میکنم. موفق باشید.

سلام
ممنونم ازتون
به نظر من که واقعا آموزش مفیدی هست
و و نیاز هست که ادامه پیدا کنه
یکی مثل من که تازه گوشی اندروید خریده خب شاید بلد نباشه با این گوشی کار کنه و لطف شما باعث میشه که کار کردن با این گوشیها رئ یاد بگیره
پس ممنون میشم که ادامه بدید

سلام. از آموزشهاتون بی نهایت تشکر میکنم.
مطمئنا مفید هست و قابل تقدیر.
حتما ادامه بدین اجرتون با خدا.
برای من که هنوز شهامت استفاده از اندروید رو پیدا نکردم یه آموزش کامل دانلود کنم خیلی بهم کمک میکنه.
منتظر قسمتهای بعدی آموزش هستیم.
خدا خیرتون بده. با تشکر دوباره.

سلام با تشکر از آموزشهای مفیدتون به نظر من ادامه بدید و حتی به صورت پیشرفته هم آموزش بدید چون واقعا مورد نیاز بچه هاست منظورم از پیشرفته اینه که مثلا درباره GPS گوشی ها و نحوه کار با آنها هم توضیح بدید. آخه شنیدم خود گوشی ها هم GPS دارن بطور پیش فرض که میشه ازش استفاده کرد.اما نمیدونم چقدر با تاک بک سازگار باشه اصلا آیا نابیناها میتونن ازش استفاده کنن یا نه؟ بطور کلی میخوام بگم به آموزشهای ابتدایی اکتفا نکنید و تمام ریزه کاری های اندروید را آموزش بدید البته لطفا

سلام به آقای امید علی عزیز آقا فرار نکن حضور شما به محله خیلی مفید است
کار شما بسیا بسیار مهم است من پیشنهاد میکنم چون کارتان خیلی پر زحمت است بخاطر سختی کار حاصل کارتان را بفروشید این یک نو کارآفرینی میباشد سعی کنید از سوادتان در کارآفرینی استفاده کنید همه نابینایان در کشور باید خودشان کارآفرینی کنند منتظر دیگران نباشید با تشکر از همه شما عزیزان

سلام بر آقای محمدی عزیز. خیلی خیلی ممنونم از نظرات شما. خدمت شما عرض کنم اسمم امید هست امید علی نیست خخخخ، فامیلیم علیوردیلو هست. درسته من خودم واقعا منکر کارافرینی نیستم، از قبل خودم قول دادم که این کار به صورت رایگان در اختیار دوستان هم محله ای و همه دوستانی که دسترسی به کسی ندارند و نمیتونند با سیستم عامل اندروید کار کنند باید رایگان در اختیارشون قرار بدیم. مرسی لطف کردید نعایت سپاس رو دارم. موفق باشید.

سلام, واقعاً بخاطر آموزشهاتون تشکر من اون چهارتای قبلی رو دانلود و گوش کردم اینم دارم دانلود میکنم البته هنوز اندرویدی نیستم اما دوتا سؤال, من میخوام گوشی سامسونگ گلکسی کر پرایم sm-G360H بخرم بنظر شما گوشی خوبیه؟ یا نه؟ بخرم یا نخرم؟ سؤال بعد هم اینکه زمانی که گوشی اندروید زنگ میخوره برای اینکه شماره رو بهتر متوجه بشیم چه جوری صدای زنگشو قطع کنیم تا صدای تاک بک فقط شنیده بشه؟ البته اینو تو جلسه چهارم گفته بودین ولی من متوجه نشدم, اگه پاسخ سؤالامو بدین خیلی ممنون میشم, درباره ادامه آموزشها هم حتماً حتماً ادامه بدین! درسته که کتاب آموزش اندروید رو انجمن موج نور ارائه کرده اما شاید شما آموزشهایی داشته باشین که تو این کتاب و حتی جلد دومش که بعداً قراره بیاد نباشه, بعدشم شما با سامسونگ که اکثر بچهها دارن آموزش میدین ولی آموزشهای اونا با نکسوسه که اکثر بچهها ندارن, بنابر این با قدرت هرچه تمامتر ادامه بدین و البته جسارتاً سعی کنین زمانی مطالب رو بگید که صدای گوشی قطع شده باشه تا صدای شما و صدای گوشی باهم مخلوط نشه و افرادی مثل من که کم شنوا هستم راحت متوجه بشن, البته ببخشید که جسارت کردم بازم هرجور صلاح میدونین عمل کنین! موفق باشیییییید! بسیاااار بسیاااار زیااااد!

سلام، خواهش میکنم خیلی لطف کردید. ممنون از نکته نظرات شما.
جواب سوالات شما: بله core pryme هم گوشی خوبیه و اندروید بالایی هم داره. ۴.۴.۲ هست. برای جواب دادن به تماس و فهمیدن شماره تماس، دکمه ولم رو میزنید تا صدای زنگ گوشی قطع بشه و انگشتتون رو بذارید وسط صفحه یا از چپ به راست بکشید تاک بک میخونه. سعی میکنم ادامه بدم مرسی موفق باشید.

راستی یک سؤال دیگه که یادم رفت بپرسم آیا مست مخاطبینم رو میتونم همینجور که هست یعنی با پسوند vcf از گوشی نوکیای خودم به گوشی اندروید که میخرم منتقل کنم یا همه مخاطبین رو باید دوباره تو گوشی اندروید ذخیره کنم؟ مرسی که با حوصله جواب میدین!

سلام
اجاااااااازه؟
میگم این گوشی من چرا بعضی از نرم افزارا که خوندنی هستن و من میرم داخلشون نمیخونشون
یعنی گوشیم که نه ایسپیک نمیخونشون

ببخشید که بی ربط بود ولی دیگه نمیتونستم صبر کنم . با این مشکل سازش کنم حححححح
ممنون

سلام. واقعا خسته نباشید. لطف بزرگی هست به جامعه نابینایی و کار ستودنی هست که وقت میذارید برای این کار. من مقید هستم که حتما این آموزش رو کامل گوش کنم و دنبال می کنم. لطفا ادامه بدید. راستی این جلسه به نظرم از نظر کیفی از جلسات قبلی خیلی بالاتر بود. انسجام بیشتری داشت.

درود
امید جان تلاشت را ارج می نهم .من گوشی اندروید ندارم اما با مشاهده این پست به راحتی می توانم بفهمم که دوستان نابینای شما خیلی منتظر آموزش های شما هستند و به خیلی از این عزیزان کمک کرده اید تا بهتر گوشی خودشان را مدیریت کنند .از نکات دیگر اینکه حوصله می کنید و به سوالات پاسخ می دهید که این نیز از ویژگی های مهم شما است .ممنون از شما .همانطور که قبلا گفتم گوشی من که بچه با آن بازی میکنند مدیریت اشاره ها ندارد و به همین دلیل بی خیال شدم .موفق باشید امید جان

سلام بر عمو قنبر عزیز. خیلی لطف میکنید. هدف من فقط خدمت به قشر نابیناهاست. خودمون دست خودمونو نگیریم، از دیگران انتظاری نیست. ممنون از نظرات شما. انشا الله شما هم اندرویدی میشید. پاینده باشید.

سلام آقا امید
ادامه بده
خیلی مناسبه
یه سؤال این تاکبک جدید
کدوم قسمتش باید بریم تا اون قسمتی که یه بار تو محله گفتید که میشه خط به خط بخونه
کلمات یا جمله ای که میخواهیم
چون این تو تاکبک جدید
این قسمت نیستش

سلام، مرسی لطف دارید. تو تاک بک جدید هیچ تنظیماتی رو نیاز نیست انجام بدید. مثلا میخایید کلمه به کلمه بخونید، انگشتتون رو از وسط صفحه بکشید بالا سپس راست بردارید، بعد انگشت رو بذارید رو صفحه دنبال جزییات نویسه یا جزییات مورد نظر بگردید و به جزییات مورد نظرتون رسیدید بردارید انگشتتون رو تا انتخاب بشه، بعد از پچ به راست میتونید بخونید مثل ورژن های قبلی. موفق باشید.

سلام بر آقای علوردیلو ی گرامی
بسیااار بسیاار ممنون
من هر پنجتا قسمت رو دانلود کردم و دقیق همه رو گوش دادم
جدی عالی بود از اون چیزی که خودتون هم فکر می کنید عالی تر
باز هم ادامه بدید البته می دونم برای شما به جز زحمت نداره ولی من و ما به جز آرزوی خیر و دعا کاری از دستمون بر نمیاد البته خوب شاید بر بیاد ولی بگذریم براتون واقعا آرزوی سربلندی و موفقیت دارم و داریم….
راستی اگه در مورد کار کردن با فایرفاکس و تنظیماتش هم توضیح بدید بسیاار ممنون میشم …..
باز هم و باز هم براتون آرزوی موفقیت دارم و همیشه در پناه حق باشید

سلام، خواهش میکنم من هر کاری میکنم افتخارمه که در خدمت همنوعانی چون شما هستم. نهایت سپاس رو دارم ازتون. دعای خیر شما برام کافیه. انشا الله به لطف خدا و با دلگرمی همه دوستان به راهم ادامه میدم. در باره فایر فاکس هم تو قسمت وبگردی توضیح میدم. پاینده باشید و پیروز

دیدگاهتان را بنویسید