خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

دانلود چهارمین برنامه ی جهان ورزش ویژه ی نابینایان از رادیو ورزش.

به نام خدا.
و اما این هفته کمی که از ساعت هشت شب رد شدیم برنامه ی جهان ورزش ویژه ی نابینایان از رادیو ورزش پخش شد.
در ابتدا سه خبر از امیر سرمدی در مورد جلسه ی هیئت رئیسه ی فدراسیون و شطرنج و فوتبال میشنوید که دوتا نکته داره که باید راجع بهش توضیح بدم.
اول: تو خبرای امیر سرمدی اشاره ای به اسامی ملی پوشان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال پنج نفره شده بود که در میان اسامی نام هم محلی خوبمون سامان اجرت دست هم دیده میشد که از همینجا بهش تبریک میگیم! افتخارش واسه اهل محل! شیرینی بچه ها فراموش نشه! بیار تو کوچه رادیو پخش کن!.
دوم: قرار بود با آقای مهدی رومیفرد شطرنجباز خوب اهل محله صحبت کنیم تا ایشون گلایه هاشون رو از بابت عدم اعزام شطرنج بازان به مسابقات اسلونی به گوش مسئولین برسونند که هرچی باهاشون تماس گرفتیم تلفنشون خاموش بود! حتی اون شماره ای که باهاش با امیر سرمدی تماس گرفته بود رو هم گرفتیم که کسی پاسخگو نبود. حالا انشا الله اگه عمری باقی بود فرصتهای بعد…
در ادامه با آقای عسکری مسئول انجمن ورزشهای همگانی فدراسیون نابینایان در مورد برنامه هاشون در فصل تابستان صحبت کردیم. و بعدشم با آقای حمید اسلامی قهرمان دو میدانی گپ و گفتی صمیمانه داشتیم.
اما با توجه به نزدیکی به ماه مبارک رمضان و تلاقی زمان پخش این برنامه با ویژه برنامه ی لحظات افطار از هفته ی آینده ما یا تا پایان ماه مبارک برنامه نخواهیم داشت، و یا برنامه یک ساعت زودتر یعنی از ساعت هفت شب پخش خواهد شد، حالا اینکه دقیقا کدام یک از این دو اتفاق خواهد افتاد رو در دو سه روز آینده اطلاعرسانی خواهیم کرد، تو همین پست!.
دانلود برنامه با زمان بیست و یک دقیقه و حجم ده مگابایت.
خب باهم بریم پایین و در بخش کامنتها بیشتر باهم گپ بزنیم. راستی نظر و پیشنهاد و انتقاد فراموش نشود لطفا!
یا علی.

۲۳ دیدگاه دربارهٔ «دانلود چهارمین برنامه ی جهان ورزش ویژه ی نابینایان از رادیو ورزش.»

سلام به آقای آذرماسوله ی گرامی و دوستان
من هم به آقای اجرت دست تبریک میگم انشا الله که به آرزوهای خوبشون برسن و همیشه پیروز باشن و اگه دوست داشتن از برنامه های آمادگی شون در اردوها برامون بنویسن تا اطلاعات من و بقیه ی دوستان از اردوهای تیم ملی بیشتربشه . برنامه رو هم دانلود کنم میام نظرمو مینویسم ولی از ورزش رایگان برای نابینایان خیلی خوشحالم بزرگمهر الان در عمق ۴ متری استخر شنا میکنه خیلی عالیه . پیروز باشید

سلاااام سلااااام به دوستان موفق خودم در این سایت و سلاااام ویژه به هم نوعان ورزشکار و موفق.
تبریک تبریک.
خیلی خوبه که این پست رو منتشر کردید جناب آذر ماسوله.
کارتون درسته خیلی زیاااااد.
با ورزش تندرست بمانید.
دلتون شاد و لبتون خندون.

سلام و خسته نباشید بر آقای سرمدی و آقای آذر ماسوله. برنامتون خوب بود و امممما بازم جا برآ بهتر شدن داره. از زحمتی که برای ساخت برنامه ها میکشین بینهایت سپاس. موفق و پیروز باشین. یا علی راستی به آقای اجرت دست هم تبریک میگویم. انشاالله که قهرمان شوند.

سلام به همه ی عابرای محترم کوچه رادیو. خب از سامان به توان ۳ نیما حسینی به توان ۲ و مادر عزیز بزرگمهر عزیز سرکار کاظمیان شاپرک و سیتا به شدت تشکر میکنم بابت حضورشون و نوشتن دیدگاه.
نیما جان! انشالا به زودی و با حل شدن یه سری از مشکلات اون پروژه رو با هم استارت میزنیم.
سرکار کاظمیان! همین حرفایی که برای شما تکراری، واسه ما قوت قلب که به این راه دشوار ادامه بدیم! پس شما دارید به گردانندگان کوچه رادیو کمک مهمی میکنید!.
مادر محترم بزرگمهر عزیز! همونطور که فرمودید امکانات ورزشی رایگان برای نابینایان در واقع یک گام مثبت و رو به جلو هست!، و امیدوارم این گامهای مثبت و اولیه محکم برداشته بشه تا زمینه برای گامهای بعدی آماده تر و مهیاتر بشه.
شاپرک! قطعا این برنامه ظرفیت فراوانی برای بهتر شدن داره! خود من از روند برنامه در حال حاضر راضی نیستم و معتقدم که باید سخت تلاش کنیم تا در کنار عوامل و امکاناتی که، ای کاش فراهم بشه!، برنامه ی با کیفیتتری رو به مخاطبامون تقدیم کنیم.
سیتا خانوم! نه به اینکه اون اولش با کلی انگیزه اومدی کمک!، نه به اینکه یه مدت پیدات نبود!. کجا بودی تا حالا؟ تند تند بیا اینورا!!!… به هر حال ممنون.
سامان اجرت دست! مطمئنم که با تلاش فراوان آینده ی خوبی در انتظارت خواهد بود! برات آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

سلااااٱااااٱااام به دست اندر کاران برنامه کوچه رادیو،میسی از برنامه بسیار مفیدتون،و خسته نباشید،
****
واییییی خدای من نمیدونی چقدر خوشحالیدم که اسم سامانی رو دیدم که به تیم ملی دعوتش شده،سامان از ته ته ته قلبم برات آرزوی موفقیت میکنم،ایشالاه که بری و با دست پر برگردی،این واسه ما افتخاره،سامانی راستی شیرینی یادت نره هااااٱااااا،هولالالالااااااٱاااالالالالاااااایییی،خدافسی

سلام مجدد. همونطور که تو متن پست هم گفتم وضعیت ادامه ی پخش برنامه ی جهان ورزش در ماه مبارک رمضان با توجه به تداخل با زمان افطار تو این چند روز مشخص خواهد شد، که امروز مشخص شد که این برنامه در ایام ماه مبارک رمضان به روی آنتن رادیو ورزش نخواهد رفت و انشالا پس از ماه مبارک، این برنامه با ساختاری متنوعتر پخش خواهد شد.

سلام مجدد و خسته نباشید سی باره بر شما آقای آذر ماسوله و سایر دست اندر کاران رادیو ورزش. راستش همین الانم با انگیزه هستم. اممممما یک عده زدن رو ذوقمون خخخ دیگه خواستیم کمرنگ باشیم و قلبا پر رنگ. اینکه یک مدت نبودم این از سیتا خیییلی هم عجیب نیست که غیبت کند و ظهور کند خخخ اما یک سفر زیارتی برام پیش اومد و نایب‌الزیاره دوستان محله شدم. پس نبودم. اما چشم سعی میکنم که زود زود بیام غبار روبی کوچه رادیو رو انجام بدم. راستی یک خواهش هم از شما آقای آذر ماسوله داشتم اونم این که میشه لطفا کمی با علامت تعجب تو نوشته هاتون قهر کنین خخخ یعنی کمتر بیارین تو کوچه رادیو انشاالله که بعد ماه رمضان با انرژی بیشتر و یک برنامه بهتری برامون برگردین.

سلام. خب با تشکر از سامان که کلا ترکونده! همچنین تشکر از خانمها ملیسا و پریسیما و سیتا.
سیتا خانم! یکی از فوائد با مبایل تردد کردن این که وقتی به پاراگراف تو نوشته هاتون اعتقاد نداشته باشی و یه سره تا جایی که جا داره و نداره مینویسی، من تا آخر نمیتونم نوشته هاتو بخونم!
بنابر این نفهمیدم که درخواستت دقیقا چی بود! لطفا با اعتقاد به پاراگراف!، دوباره بنویس.

سلام. وآآیی اون همه با ذوق بنویسی اون وقت بگند که نتونستم بخونم.
چه بد درخواستم رو ساده بگم که کمتر علامت تعجب بیارین.
اگه البته دوست داشتین.
راستی من چطوری بنویسم که با گوشی شما سازگار بشه.
بازم سپاس.
راستی خب خط به خط بخونین که متوجه بشین که چی نوشتم. .

سلام و تشکر از همه ی دوستان
منم به سهم خودم به سامان عزیز تبریک میگم.
البته سامان پیش از این هم سابقه دعوت به تیم ملی رو داشته و به نظرم اگه یکم تمریناتش رو بیشتر کنه، می تونه در ترکیب تیم ملی در مسابقات آسیایی ژاپن که شهریور ماه امسال برگزار میشه، جای داشته باشه.
راستی سامان. اگه تا به حال اون مسئله پاسپورتت درست نشده، حتما برای گرفتنش اقدام کن تا مثل دفعه گذشته به مشکل نخوری.
در خصوص چرایی عدم دعوت از میثم شجاعیان و اکبر شوشتری به تیم ملی فوتبال هم یه گزارش کامل نوشتم که امروز در سایت ایران سپید منتشرش کردیم.
حتما بخونش و نظر خودتو دوست دارم در این ارتباط بدونم.
هر چی باشه تو بیشتر با این بچه ها در ارتباط بودی.
اینم لینک گزارش
http://www.iransepid.ir/News/6651.html
موفق باشی

سلام به امیر سرمدی پروداکشن! خانوما دیگه از ترس زنداداش نمیتونند بهت بگن! اما من که میتونم! خخخخ. تازه مجوزشو هم از زنداداش گرفتم.
سیتا خانوم ببخشیدا! این یکی علامت تعجب خورش بالا بود!.
اما امیر از زحمتی که واسه تهیه ی گزارش کشیدی ممنونم. قرار بود که این پروژه رو هم تو برنامه و هم تو روزنامه راجع بهش کار کنیم که خودت میدونی چه اتفاقاتی افتاد که جای بحثش اینجا نیست. اما اگه امکان داره این گزارشو تو همین پست یا در بخش کامنتها و یا حتی در قالب یه پست جداگانه، هر طور که خودت صلاح میدونی منتشر کن.
اون مواردی که ازت خواسته بودمو هم زودتر به دستم برسون که ما هم باید گزارش عملکرد پایان فصلمونو به مدیر شبکه تحویل بدیم.

با درود به امیر عزیز. داداش از تبریکت سپاسگزارم همچنین در مورد تهیه گزارش و یادآوری مشکل پاسپورت.‏ من هنوزم موفق به دریافت پاسپورت نشدم.‏ دوستان هر بار ی بهونه میارن.‏ در مورد گزارشم بگم که.‏ به نظر من حق دروازبانها این نیست که فقط به عنوان ی همراه بهشون نگاه بشه.‏ اونها در زمین هماننده بازیکنا زحمت میکشند.‏ در بیرون زمین هم به بچه ها کمک زیادی میکنن و بسیار برای بچه ها دل میسوزونند.‏ اما به نظر من با کنار رفتن این دو دروازبان تیم ملی فوتبال با مشکل شدید دروازبان مواجه هست.‏ میثم شجاعی کسی بود که سه سال در درون دروازه تیم ملی ی گل هم نخورده بود.‏ صد درصد نبود این دو بازیکن حس خواهد شد.‏ با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید