خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
دسته‌ها
موسیقی

اولین پست من،دانلود یه آهنگ قشنگ از خودم پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید

سلام حالو بالتون چطوره ؟
خوبو خوش هستین ؟خب خدارو شکر
من در اولین پستم ی آهنگ از کارهای خودم رو براتون آماده کردم
که امیدوارم خوشتون بیاد
دوستان عزیز میخوام با نظراتتون منو دل گرم بکنید
که از این آهنگ ها خوشتون میاد یا نه
خب حالا همه دستا بالا همین حالا خخخخخ
کنار قابِ عکست به انتظار نشستم به یاده تو میخونم با این صدا ی خستهم …
برای دانلود کلیک کنید
دوستان عزیز من این پایین منتظره کامنتاتون هستم
شاد باشین همیشه

Avatar photo

از dj امید

سلام به تمومه بچه های سایت گوش کن من dj omid هستم متولد 30/6/63 در زمینه کامپیوتر و گوشی کار میکنم 15ساله که هم نوازنده ارگم و برای جشنها و عروسی ها ارگ
میزنم →

۲۴ دیدگاه دربارهٔ «اولین پست من،دانلود یه آهنگ قشنگ از خودم پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید»

درود بر امید عزیزم. رفتم که دانلود کنم ولی خود بخود باز شد و شروع بخواندن کرد. از این نظر که آهنگ شاد بود خوشحال شدم صدای خودت هم جذاب و گیرا هست هرچند که حس کردم از صدای موسیقی و موزیک پایینتر است که البته من نمیتونم قضاوت کارشناسی بکنم چون تخصص این کارو ندارم.
اما نمیدونم چرا این یک اپیدمی و همه گیر شده که اکثر شعرها و بیشتر خواننده ها ترجیح میدهند که اشعار محزون و غمگنانه بسرایند و بخوانند.
چرا باید اینقدر از رفتن و دروغ گفتن حرف زد. مگه ما نباید خود و جامعه ی خود را به عشق و دوست داشتن ترغیب و تشویق کنیم. مگه ما نباید با شنیدن یک شعر و موسیقی به وجد بیاییم بزندگی و دنیا و آدمهایش قشنگتر نگاه کنیم؟ مگر نباید با شعر و موسیقی حس و نیاز ما به پرستش و پرستیدن و ستایش کردن معشوق ارضا بشه. آیا با خواندن این اشعار نومید کننده این حس و نیاز ارضا میشه؟ این واقعا باید آسیب شناسی بشه که چرا بیشتر جوانان ما اعم از هنرمند و هنردوست روی به غم و نومیدی آورده اند و انگار با اینگونه آثار بیشتر مأنوس و مربوط هستند؟ آیا این بیانگر اوضاع اجتماعی ماست و آیا پیامی خاص دربر دارد؟
به هر حال من که متعلق به این نسل نیستم و شاید صحیح نباشد که نظر بدهم ولی میدانم که با آثار امروزی چندان صفا نمیکنم. چون همش غم و نومیدی و بی وفایی و اجتماع گریزی رو ترویج میکنه.
با این حال امید عزیز باز تشکر میکنم. امیدوارم که ناظر و شاهد کارهای بیشتری از تو هنرمند عزیز منتها با رویکرد نو و جدید هم باشم.

سلام بر عمو حسین گل و گلاب خوبی ؟
مرسی شما لطف داری خیلی زیاااد
مرسی از نظرتون .فقط اینو میگم منتظر کارهای بعدی من باشید که خیلی شاده از اونایی که همتون دوست دارین
بازم تشکر که هستی عمو حسین جان

دوستانی که مستقیم با زدن اینتر نمیتونند دانلود کنند اگه دانلود منیجر داشته باشند روی لینک اپلیکیشن را زده و گزینه download with I d m را پیدا کرده اینتر قشنگه را بزنید تا شروع دانلود و یا start download براتون ظاهر بشه by

سلاااا،ااااٱااااٱ،آااا،ٱٱااااٱعععععآاااعععععآععععععآاااااام خوبی امید،میگم خععععلی زیبا خوندی،آفرین از این به بعد برو تو کار شاااااآااااد فقط شاااااٱاااااد،خخخخی،بعد یه چی دیگه امید اگه حجم دانلود رو هم تو پست واسه بر بچ بنویسی این عالی میشه عالی،آهاااا داشت یادم میرفت اولین پستتم بهت تبریییییک و مبارکا میگم که،هوهو،هوهو،لیلیلیلیلیلی لی لی لی لی لی لی لیلیلیلیلیلی،هورااااٱااااٱااا،خدافسی

دیدگاهتان را بنویسید