خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

امشب را دلم پرواز می خواهد:

امشب را دوست داشتم
در خانه دوست می بودم
رو به رو
چشم در چشم
بی فاصله
اما من اینجایم
دورِ دورِ دور …

 

پای رفتن ندارم
دل ماندن هم

 

سردرگم
زمین زیر پایم را چسبیده ام
تاب می خورم
گیج می روم
محکم ایستاده ام

 

دست هایم
هیچ را رها کنید
پا هایم
راه بروید
ای قلب بکوب و بکوب و بکوب
که من هنوز زنده ام…

۲۲ دیدگاه دربارهٔ «امشب را دلم پرواز می خواهد:»

سلام بانو و سلام دوستان من الان سی و چند ساله که دلم پرواز میخواد یه پرواز واقعی یه پروازی که برسوندم به عزیزان سفر کرده ای که از هر چه دنیایی بود و شده غل و زنجیر و منو به این دنیا چسبونده کندند و سبکبار و سرخوش به معبود رسیدند التماس دعای شما خوبان رو دارم

سلااام بر همگی و ممنون شدیید از تک تکتون

مهدیه جون عزیزمی شوما شدییید خوشحالم و برات از صمیم صمیم قلبم آرزوی سربلندی موفقیت و خوشبختی دارم شکلک ویژه مهدیه خانمی ……
رهگذر جونم خوشبختانه که زنده ای و ان شا الله از تک تک لحظات زندگیت لذت ببری و زندگی پر از سربلندی و شادیی داشته باشی و عاقبت به خیر بشی ننه …..
لنا جونم مرسی یعنی عاشقتم شدییید شکلک ان شا الله از کویر وحشت با هم به سلامتی می گذریم ….. بیا با هم بپریم …. پرواز دسته جمعی خیلی قشنگ تره تازه با هم بیشتر خوش می گذره …. شکلک یعنی تا تهش رو خونده بودی ها کامنتت خیلی خیلی به دلم نشست شدییید ….. بازم مرسی…..
ممنون زهره جونم گوشات قشنگ می شنوه ….. مرسی بابت دعاهات که جدی محتاج ذره ای شون هستم و فکر کنم همه مون هم هستیم …. منم اگه خدا قبول کنه دستام به طرفش بلنده …. خداااااا …….
آقای سعاد الله خانی مرسی از حضورتون و ان شا الله که اولش توی همین زندگی زمینی پرواز رو تجربه کنید که لذتش هم برای همین دنیاتون هست و هم برای اون طرف ….. همیشه شاد زندگی کنید و زندگیتون سرشار از خوشبختی و سربلندی …..
آقای عدسی مرسی که خوندید ولی کپی نبود شکلک حالا نمی دونم باید خوشحال باشم یا نه شکلک ولی خوشحالیم ….. براتون آرزوی بهترین ها رو دارم و زندگی شاد مانه ای که آرزوش رو دارید و براش هم تلاش می کنید….

بر آقای غلامی عدسی و پریسیما خانمی و خانم کاظمیان عزیزم و مادر مهربون و درجه یک بزرگمهر سلام
ممنون از همگی شدید
آقای غلامی خواستن شیء مستلزم خواستن لوازم اون هم هست شکلک عجبا دات نت

اقای عدسی باشه هرچه شما فرمایید.
پریسیما کجاشو دیدی میخام دیوان بدم بیرون شکلک ولی شعر هایم را گم کرده ام…
خیلی یادت بودم کاش تو هم یاد من بوده می بودی باشد که رستگار شویم.

خانم کاظمیام جونم ما هم دوست داریم با شما هم پرواز بشیم خیییلی

مادر بزرگ مهر عزیزم خیلی لطف دارید شما و البته لایک

سلام بر بانوی خوب و دوست خوب، جونم دوس داشتم حال و احوالت بپرسم پس این پست بهونه شد، آخه دیر آمدم. ولی جان من منو تو سر سفره افطاری لحظه های اذان و پرواز از یادت نبر و برام از ته دلت دعا کن. فدات، از دل نوشتت هم خوشم آمدآهه.

دیدگاهتان را بنویسید