خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
آموزش کار با فایل کمندر به همراه مطلبی در مورد خاموش کردن گوشیهای اندروید

سلام دوستان:
امروز براتون آموزش فایل کمندر رو ضبط کردم. و مطلبی هم درباره خاموش کردن گوشی اندرویدی گفتم لطفا دانلود کنید و کامنت بدید. ممنون میشم.
حالا برنامه ی فایل کمندر و آموزش رو از لینک زیر دریافت کنید.
از اینجا با حجم 18.64 mb
شاد و پیروز باشید دوستان.

۱۲ دیدگاه دربارهٔ «آموزش کار با فایل کمندر به همراه مطلبی در مورد خاموش کردن گوشیهای اندروید»

سلام.
با تشکر از شما.
یک انتقاد پیش از دانلود اگر ممکن است شما و دیگر دوستانی که آموزش تهیه می کنید در پستتان کمی در مورد آموزش توضیح دهید و لا اقل بنویسید برنامه ای که کار با آن را آموزش داده اید چه کارآیی دارد؟
موفق باشید.

سلام. وقت به خیر. ضمن تشکر و قدردانی از زحمات شما دوست عزیز این رو هم لازم میدونم عرض کنم که: یه فایل منیجر که بهتر از فایل کامندر هست و امکانات بیشتری هم نسبت به فایل کامندر داره file manager HD explorer هست که الآن اون طوری که بنده اطلاع دارم ورژن ۳.۴.۱ در سایت فارس روید موجوده.
از جمله امکاناتی که میشه بهش اضافه کرد:
مدیریت FTP یا این که y-fy transfer هست که دیگه لازم به نصب نرم افزارهایی چون software data kable یا نرم افزارهایی شبیه به این نرم افزار که کار انتقال یا رد و بدل فایلها رو از طریق y-fy انجام میدن
دیگه لازم به نصب این جور نرم افزارا نیست و این امکان داخل file manager HD explorer هست و شما میتونید به راحتی فایلها رو از طریق y-fy رد و بدل کنید.
بنده که یه مدت از فایل کامندر استفاده کردم
تو گوشی بنده بعد از یه مدت گوشی سنگین میشد و حتی نمیتونستم به فایلها دسترسی داشته باشم.
ولی این file manager HD explorer رو که نصب کردم
اصلاً حتی یه آخ هم نگفته.
توضیحات شما رو کاملاً گوش ندادم چون دیگه از اون نرم افزار استفاده نمی کنم.
ولی اگه دوستان اون رو هم دانلود و استفاده کنن مطمئناً طبق توضیحاتی که حضرت عالی فرمودید حتماً کارشون راه میفته و میتونن راحت کار کنن.

دیدگاهتان را بنویسید