خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
اگه میخوای با فایلهای pdf کار کنی, در خدمتیم بفرما تو. دانلود آموزش کار با برنامه ی Adobe Acrobat Pro.

درود به گوش کنیهای دوست داشتنی. درود به هممحلیهای گرامیتر از جون.
درود به همبندیهای عزیز.
امیدوارم که حال و احوالات همگی خوب عالی و توپ باشه.
تو این پست با آموزش Adobe Acrobat Pro در خدمتتون هستم که امیدوارم به دردتون بخوره.
همینجا بگم که این برنامه به دلیل حجیم بودن و داشتن گزینه های زیاد مانع از یه آموزش جامع و کامل از طرف من شد و من فقط به صورت اجمالی و کلی یه سری از گزینه های مهمش رو توضیح دادم.
بعضی از گزینه هاش رو بلد نبودم, بعضیهاشونم زیاد مهم نبودند. دلیل بلد نبودن من هم این بود که این برنامه تو نسخه های جدیدش خیلی دگرگون شده و همینایی هم که آموزش دادم از کنجکاوی بیش از حدم بوده.
ولی خب از طرف دیگه من مطمئنم که شما با استفاده از این آموزش میتونید دل و روده ی این برنامه رو بریزین بیرون. میگید نه, خب امتحان کنید. من که مطمئنم شما میتونید.
فقط تنها مشکلی که ما تو استفاده از این برنامه داریم, اینه که باید یه بینا برنامه رو برامون کرک کنه. من که از داداشم کمک گرفتم. شما هم از یکی کمک بگیرین. البته طرف باید کار با کامپیوتر رو خوب بلد باشه که خدایی ناکرده به مشکل نخورین. منظورم اینه که گزینه های انگلیسی رو بتونه بخونه و سابقه ی کرک کردن برنامه داشته باشه. به عبارت دیگه با روش کرک کردن آشنا باشه که گزینه ای رو اشتباهی نزنه.
راهنمای کرکش هم تو متن پست هست, هم تو پوشه ی آموزش برنامه براتون میذارم چون باید اینترنت رو قطع کنید که بتونید برنامه رو کرک کنید.
یه چیز دیگه هم بگم که چون این برنامه خیلی حجیم بود, من رو سرور محله آپلودش نکردم و لینک مستقیم از سایت سرزمین دانلود براتون گذاشتم.
خب ضمن شرمندگی از طولانی شدن پست, ازتون میخوام که توضیحات مربوط به برنامه و داستان به وجود اومدن فرمت pdf رو مطالعه کنید تا بریم سراغ دانلود آموزش و برنامه.
فرمت PDF از ابداعات کمپانی Adobe است. این کمپانی تقریبا 12 سال پیش با ساخت و توسعه این فرمت، توانست نیاز بسیاری از کاربران را پاسخ دهد.
تا قبل از ابداع فرمت PDF ، متن ها و اسناد در فرمت هایی مثل TXT, DOC, RTF و فرمت هایی از این قبیل ارائه میشدند. و همانطور که میدانید هر کدام محدودیت هایی دارند. مثلا فرمت TXT فقط امکان ارائه متن های ساده و بدون هیچ جدول و عکس را دارد. فرمت DOC پیشرفته تر است اما برای خواندن باید فونت هایی که متن توسط آن نوشته شده در کامپیوتر نصب شود.
با استفاده از نرم افزار Adobe Acrobat Professional میتوانید فایل های پی دی اف بسازید یا آنها را ویرایش کنید. کار با این نرم افزار بسیار ساده بوده و اکثر کاربران میتوانند با آن به راحتی کار کنند.
مهم ترین ویژگی های نرم افزار Adobe Acrobat Professional:
– نمایش فایل های PDF
– ساخت فایل های PDF
– ویرایش فایل های PDF
– قابلیت باز کردن و ویرایش فایل های محافظت شده
– امکان ارسال امضای دیجیتالی
– امکان ایجاد فایل محافظت شده
تبدیل فایلها به یکدیگر, از جمله تبدیل pdf به html و jpg و فایلهای ورد. خلاصه با این برنامه خیلی فرمتا رو میتونید به یک دیگه تبدیل کنید.
مهمترین تغییرات نسخه 15.8 :
– ادیتور پیشرفته. همینش پدر منو در آورده بود که اصلاً هیچی ازش متوجه نشدم دیگه.
– قابلیت تبدیل فایل پی دی اف به پاور پوینت
– ساخت فرم های اینترنتی
– رفع برخی اشکالات نسخه قبلی نرم افزار
پشتیبانی از زبان فارسی.
همخوانی با صفحه خوان جاز. با nvda من امتحان نکردم.
سیستم عامل مورد نیاز: ویندوز XP، 7 ، 8.1 ، 10. 32 و 64 بیتی.
دانلود آموزش با حجم 30.50 مگابایت.
دانلود نرم افزار Adobe Acrobat Professional 15.8 با (حجم 652 مگابایت)
(به همراه اطلاعات لازم برای فعال سازی نرم افزار)
راهنمای نصب و فعال سازی:
توجه: فایل های Keygen به دلیل ماهیت خود ممکن است توسط برخی از آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شده و یا به صورت اتوماتیک حذف شوند. در این صورت موقتا آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.
1. فایل دانلود شده را از حالت فشرده خارج کنید.
2. اینترنت را قطع کنید.
3. فایل Host Disable را اجرا کنید. بعد از اجرا از شما میخواد که کلیدی بزنید شما کلید اینتر رو بزنید تا پنجرش بسته بشه.
4. برنامه را نصب کرده و برای وارد کردن سریال در هنگام نصب مراحل زیر را دنبال کنید.
وقتی در حال نصب برنامه هستید دوتا دکمه ی رادیویی هست که شما باید رو دکمه ی سریال قرار بگیرین و یه تب بزنین. تب که میزنید ازتون سریال میخواد.
5. فایل فشرده Keygen را از حالت فشرده خارج کنید.
(پسورد فایل فشرده:
www.sarzamindownload.com
حتماً یه بینا در کنار خودتون داشته باشین چون بهش نیاز پیدا میکنین.
6. برنامه Keygen را اجرا کنید.
(روی فایل کلیک راست کرده و گزینه Run as administrator را بزنید)
از اینجا به بعدش به بینا نیازه که باید براتون سریال بگیره تا وارد کنین.
7. دکمه Generate را بزنید.
من خودم هرچی تلاش کردم نتونستم با جاز حلش کنم. اصلاً اون دکمه رو برا من نمیاورد
8. سریال تولید شده را وارد کنید.
خب نصب رو تا آخرین مرحله دنبال کنین.
9. برنامه را اجرا کنید.
اینجا هم به بینا نیاز دارین که برنامه رو براتون اکتیو کنه.
10. بر روی Having trouble connecting to the internet کلیک کنید.
11. دکمه Offline Activation را بزنید.
12. بر روی دکمه Generate Request Code کلیک کنید.
13. کد تولید شده را در کیجن قسمت Request کپی کنید و دکمه Generate را بزنید.
14. کد تولید شده را در نرم افزار کپی کنید و دکمه Active را بزنید.
15. دکمه Close را بزنید و نرم افزار را ببندید و مجدد باز کنید.
یعنی من کشته مرده ی این کرک کردناتونم. مثل آب خوردن برنامه کرک میکنند. وای دَ دَ.هَی بر وایه من. هَی.
من عاشق برنامه های حجیمم, حتی اگه عمراً نتونم باهاشون کار کنم.
موفق باشید و ما رو از نظرات کارشناسیتون دریغ نکنید.

۳۵ دیدگاه دربارهٔ «اگه میخوای با فایلهای pdf کار کنی, در خدمتیم بفرما تو. دانلود آموزش کار با برنامه ی Adobe Acrobat Pro.»

سلام. وقت به خیر. دوست عزیز شما که این همه زحمت رو متحمل میشید یه انتقاد کوچیکی به عنوان یک دوست کوچیک میخوام بکنم اونم اینه که کیفیت صدا خیلی خیلی پایینه. واقعیتش اینه من از اون آموزش نرم افزار ساخت نرم افزارهای قابل حمل متأسفانه و متأسفانه نتونستم چیزی بفهمم. اگه زحمت بکشید این کیفیت صدا رو هم یه کمی توجه کنید ممنون میشم. واقعیتش اینه که کیفیت صدا طوریه که صدا یه هویی کم و زیاد میشه که نمیتونم چه طوری عرض کنم خیلی خیلی از کیفیت میفته. اصلاً طوری میشه که قابل فهم نیست. این فقط یه انتقاد کوچیک بود. انشاللاه که عذر بنده رو پذیرا باشید.

درود. خب دوست عزیز کامنتا رو گذاشتن برا نظر دادن و انتقاد دیگه. اصلاً یه درصد هم من ناراحت نشدم و خوشحالم که دوستی مثل شما دارم که اشکالاتمو بهم میگه. ولی در خصوص کیفیت صدا باید بگم که حد اقل من یکی متوجه نشدم که صدا کیفیتش بد باشه, هر چند که من خب واقعاً چیزی نمیدونم. ولی باشه سعی میکنم تو آموزشای بعدی صدای ضبط شده رو بذارم یه کس دیگه ای گوش بده تا اگه مشکلی هست برطرف بشه. خب من با خودم پارتی دارم و کار خودمو تأیید میکنم. خَخ. خَخ.
شاید یکی دیگه از دلیلای پایین بودن کیفیت صدا, کم شدن حجم فایل برای سریع آپلود شدن هست.
به هر حال شرمنده اگه نتونستم رضایت شما رو فراهم کنم.
خدا رو سپاس به خاطر داشتن دوستای خوبی مثل شما که ضعفهامو بهم میگین تا روز به روز بیشتر پیشرفت کنم.
واقعاً سپاس و ممنون که هستی.

سلام و تشکر از زحمات شما
با اجازه من به چند نکته عمومی در راستای تهیه آموزش های صوتی اشاره می کنم
۱- دوستانی که اقدام به تهیه فایل های صوتی می کنند سعی کنند آموزش های خود را به صورت wav ضبط کنند و پس از ویرایش های لازم از روی آن نسخه mp3 تهیه کنند.این کار باعث می شود که شما اگر به دفعات ویرایش بر روی فایل خود انجام دهید از کیفیت آن کم نشود.
۲- حتی المقدور سعی شود از قرار دادن اکو بر روی این فایل ها خودداری شود.
۳- دوستانی که زحمت میکشند و آموزش صوتی تهیه می کنند بنا را بر این قرار دهند که همه افراد شنونده از مهارت گوش دادن به صدای سریع جاز برخوردار نیستند بنابراین صدای جاز را به صورت متعادل تنظیم کنند.
۴- اگر می خواهید یک آموزش صوتی تهیه کنید قبل از آن به آن چه می خواهیید بپردازید فکر کرده و جملات خود را در ذهنتان مرتب کنید.این کار باعث می شود کیفیت کار خوب و از زیاد شدن زمان فایل کاسته و شنونده را بی حوصله نکند.
۵- مجبور نیستید هنگام خوردن میوه یا قهوه به ضبط آموزش بپردازید.
۶- این متن فقط یک اظهار نظر شخصی است و به هیچ یک از آموزش های تهیه شده مخصوصا آموزش دوست عزیز آقای کریمی اشاره ندارد و شخص خاصی مَد نظر نیست بنابراین سوء برداشت از این متن ممنوع است.

درود. اتفاقاً ممنون که متذکر شدی حتماً تا جایی که امکان داشته باشه, سعی میکنم رعایت بشه.
باز هم اگه نکته ی آموزنده ی دیگه ای بود بیا بگو که ما محتاجیم به همین نکات ریز و موشکافانه ی شما دوستان عزیز.
از اینکه هستی سپاس. باش تا باشیم.

سلام و درود بیپایان خدمت آقا علی گل گلاب پسر ایول اصل آموزش و برنامه را گذاشتی برای من که دنبال این برنامه بودم خیلی عالی است اصلاً آخرش هست امیدوارم که بتونم ازش استفاده کنم و حالش را ببرم و یه دعایی هم برایت بکنم با تشکر و سپاس فراوان بدرود

درود. خواهش میکنم انجام وظیفه هست دیگه. خب من اگه واسه هم محلیهام پست یا کامنت نذارم, پس باید برا کی بذارم. خدا رو شکر که دوستانی چون شماها دارم. به هر حال یکی پیدا شد که این آموزشای دربو داغون منو گوش بده.
باز هم سپاس.

با سلام، ممنون علی چیز خوبی بود، در تکمیل این بحث باید بگم که من تونستم به تنهایی و بدون کمک بینا با نرم افزار NVDA نرم افزارو نصب و کرک کنم، حق با علیه با جاز نمیشه ولی NVDA اینجا و خیلی جاهای دیگه مشکلگشاست، بازم گلی به جمال نرم افزارای رایگان، اگه بچه ها مایل بودن روش کرک نرم افزارو با ان وی دی ای توضیح میدم یا ضبط می کنم، البته اگه علی خودش امتحان کنه و کار خوب خودشو تکمیل کنه خیلی بهتره، یه نکته دیگه هم این که یادتون نره قبل از زدن دگمه Install به هنگام نصب حتما دگمه customize رو بزنین و در بخش زبانها english with arabic support رو انتخاب کنین تا پشتیبانی نرم افزار از زبونای راست به چپ به حد اکثر برسه. بازم ممنون علی.

سلام بی ادعای گرامی خیلی ازت ممنونم ولی قسمت اول آموزش صداش یه جوریه آدم متوجه نمیشه به نظرم علتش این بوده که میکروفن یه کمی به دهانت نزدیک بوده البته صدای جازت هم سریع بوده من که به سختی متوجه میشم امیدوارم در آموزش های بعدی این اشکالات برطرف بشه باز هم خسته نباشی خیلی ممنونم زحمت کشیدی

با درود و تشکر از شما.من این برنامه را گرفتم.چند پرسش داشتم.اولا این OCR که داخل این برنامه هست فارسی را هم پشتیبانی میکنه؟دوماً این برنامه فایلهایPDF اسکن شده که تایپی نیستند را هم پشتیبانی میکنه؟
ممنون میشم اگر پاسخ بدید.

درود. والا در این مورد من اطلاعی ندارم ولی شاید بشه چون فارسی رو ساپورت میکنه. ولی میدونم که OCr داره و باهاش هم میشه اسکن کرد. به هر حال شرمنده اگه آموزش ناقص بود این برنامه تو نسخه های جدیدش خیلی دگرگون شده.
موفق باشید و سپاس از حضورتون.

سلام.
من چند سؤال داشتم.
۱/ میخواستم بدونم اینکه نوشتین پشتیبانی از زبان فارسی به این نسخه اضافه شده منظورتون چیه؟
آخه نسخه های قبلی هم که فارسی رو پشتیبانی میکردن پس تفاوتشون چیه؟
البته منظورم از نسخه های قبلی adobe reader هست که رایگانه و هفتاد مگابایت هست با این یکی آشنایی ندارم.
۲/ تفاوتش با نسخه رایگانش چیه؟ خصوصا در پشتیبانی از زبان فارسی.
خب اگه در حد همون نسخه رایگانش باشه دیگه چه نیازی به کرک و این همه مشکلاتی که برای کرک کردنش هست؟
۳/ شرکت adobe ایران رو تحریم کرده و برنامه های این شرکت به طور مستقیم از سایت اصلی قابل دانلود نیستن.
اونوقت چطوری میتونه پشتیبانی از زبان فارسی به این نسخه اضافه شده باشه؟
ممنون میشم راهنمایی بفرمایین.
کاش از طریق رایگان و قانونی مشکل pdf خوندنم برای ما حل بشه!

درود.
۱. این برنامه برا ویرایش اسناد pdf هست. اون برنامه که گفتی فقط برا خوندن pdf هستش. یعنی با استفاده از این برنامه هم میتونیم بخونیم و هم ویرایش کنیم.
۲. تفاوتش رو تو همون قسمت اول که گفتم ولی در خصوص پشتیبانی از زبون فارسی باید بگم که میتونیم اسناد فارسی رو با این برنامه باز و ویرایش کنیم.
۳. من تو کمیته ی تحریم ایران نیستم و در نتیجه از این موضوع هم خبر ندارم. خَخ.ولی این برنامه از فارسی پشتیبانی میکنه.
کلاً شرکت adobe دو تا برنامه برا فایلای pdf داره که یکیش رایگانه و فقط شما با اون میتونی اسناد رو بخونی و یکی دیگه از برنامه هاش که همین برنامه هست, برا ویرایش تنظیم و تدوین و تبدیل فرمتهای اسناد هست.
یه چیزی تو همین مایه ها.
امیدوارم تونسته باشم پاسختونو داده باشم.
سپاس که هستین. اگه باز هم موردی بود در خدمت هستم.
موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید