خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
دانلود بازی survive the wild به همراه آموزش

با سلام. امروز یه بازی براتون با آموزش کامل آوردم که خستگیهاتون رو از بین میبره. خدایی خیلی قشنگه.

معرفی: stw مخفف survive the wild یک بازی شبیحساز زندگی در تبیعت است که محصول پسر 16 ساله ای به نام sam tupy هست. این همونیه که شب روشن باهاش مصاحبه داشت.

اسم پستشو یادم نیست. خیلی خب. شما در این بازی با پدیده های طبیعی مانند: صدای جیرجیرکها در شب. پرواز مگسها. بارش باران. حرکت آب. مسمومیت غضایی. سوع تغضیه و غیره مواجه میشوید.

شما در این بازی میتوانید: آتش روشن کنید. آب بنوشید. با مایکروویو یا آتش ماهی سرخ کرده و بخورید. چیپس بخورید. تمشک وحشی بخورید. وقت مسموم شدن آنتی بیوتیک مصرف کنید. زیر آب بروید. با افراد دیگر تعامل داشته باشید. از درخت بالا بروید یا آن را ببرید. وسیله روی سر یک بدبختی بریزید تا جان به جان آفرین تسلیم کند. بکشید و وسیله بگیرید. وسیله بسازید. مانند پارچ. قطبنما. تبر و چکش و غیره. با تفنگ تیر بزنید. یا با دیگران گلبازی کنید بدین صورت که با گل یکدیگر را بزنید. و خیلی کارهای دیگر.

توجه. در این بازی خلاق بودن شرط اصلی است و آموزشهای من و هیچ آموزش دیگری در زمینه این بازی کامل نیست. به دلیل اینکه این بازی تقریبا هر هفته آپدیت میشود.

من تا آنجایی که میشد سعی کردم که مبانی اصلی بازی را آموزش دهم.

ضمنا. یک گروه اسکایپی در خصوص این بازی و بازی دیگری به نام dmnb هست که لینکش را در همینجا میگذارم تا بیایید و با یکدیگر مشورت کرده و سوالات خود را مطرح کنید. یا زنگ بزنید. بازی کنیم و حرف بزنیم.

 

skype:?chat&blob=X3sNhr2PHzYi5PhWJmNqC8cij54ry6pJEEcSDMMXX_ZK3I2ptcMtu7xwKaSatt6lCAyYAoZ-3nSGtKypQY5Q9j11oreoH1FS300gZnIM5QE5sfctoVoLS8Um3HVe4JWbxhKizKA_j1TUnO9R1pJlA_BsbVVTM_RpfUU4shs1A721iTK14vRxt3xfjy1C-FVtIYQvIkb3iNT0jf_Jttnq8tyGMWgzrptiaAobzyXxQgVGdDGY-8aIzC3kwTDhSfNc-oG4

خیلی خب. فکر کنم دیگه نیازی به توذیح دادن نباشه.

خود بازی را از.

 

اینجا

دانلود کنید. همیشه میتونید برای گرفتن آخرین ورژن بازی از این لینک استفاده کنید.

اینم لینک دانلود از منابع محله ی خودمون.
حالا آموزشها.

 

قسمت اول. ترجمه readme و معرفی کلیدها و کاربردشان. [توجه. این قسمت تغییراتی بسیار جزی کرده است. در کاربرد کلیدها.. بدین صورت که m و k به ترتیب برای ردگیری کردن آیتمها و مکانها استفاده میشوند. و با فشار دادن کلیدها یک لیست از وسایل یا مکانهای نزدیک شما نشان داده خواهد شد. با ردگیری کردن یک مکان یا وسیله ای, شما صدای بوقی را از کنار آن وسیله یا مکان خواهید شنید.]

در این موارد در آموزشها توذیح بیشتری دریافت خواهید کرد..

قسمت دوم. آموزش بازی کردن و ساختن چیزهایی که برای زنده ماندن شما لازم هستند.

 

قسمت سوم. بررسی نقشه ای که در آن هستید.

در این قسمت قرار شد که نقشه های دیگر هم بررسی شوند که این قضیه منتفی شد. خودتان کشف کنید.

 

قسمت چهارم. آموزش ساخت وسایل جنگی و طریقه جنگ کردن

 

تمام شد.

همونطور که گفتم, این آموزشها کامل نیستن و هنوز چیزهای زیادی برای کشف کردن وجود داره. نقشه های جدید را پیدا کنید و لذت ببرید!

امیدوارم از این بازی هم خوشتون بیاد, خوش باشید.

 

۸ دیدگاه دربارهٔ «دانلود بازی survive the wild به همراه آموزش»

درود به شما مهدی بزرگوار و خسته نباشید. آموزشتون خوب هستش ولی وقتی بازی رو اجرا می کنید صدای بازی صدای شمارو نا مفهوم میکنه. در آموزش های بعدیت لطف کن در استریو میکست صدای بازی رو خیلی کم کن به ۵ یا ۶ هم برسونی که عالی میشه.
نگران نباش صدای بازی هر چی کم باشه عالی هستش.
اینم بدون که کم کردنش صدای بازی رو اونقدر کم نمی کنه که دیگران نتونن بشنون. برای نمونه برو سایت
مرکز مجازی نابینایان
و بخش دوم و سوم آموزش بازی جنگ هوایی رو که من ضبط کردم چک کن.

سپاس

دیدگاهتان را بنویسید