خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
معرفی منبعی بسیار مفید از ویدئو‌های آموزشی محارت‌های زندگی برای نابینایان به زبان انگلیسی

درود دوستان عزیز

در این پست قصد دارم منبعی مفید از ویدئو‌های آموزشی در مورد محارت‌های مختلف برای نابینایان به زبان انگلیسی به شما معرفی کنم. این مجموعه ویدئویی که شامل هشت فایل می‌شود توضیح کامل صوتی داشته و کاملا برای نابینایان قابل استفاده است. این ویدئو‌ها در موضوعات اطلاعات عمومی، حرکت با عصا (حرکت و جهتیابی)، آشپزی، خرید و سازمان‌دهی آشپزخانه، تکنیک‌های زندگی روزمره، مدیریت اطلاعات شخصی و بریل ارایه شده اند.

امکان تماشای آنلاین و دانلود در دو فرمت .mov و .mpg وجود دارد. این مجموعه توسط Nebraska Commission for the Blind and Visually Impaired تهیه شده است.

برای ورود به فهرست این ویدئو‌ها از این لینک استفاده کنید. در خود صفحه‌ی فهرست هم یک ویدئوی معرفی وجود دارد که می‌توانید آنلاین مشاهده یا دانلود کنید.

ایام به کام.

۱۷ دیدگاه دربارهٔ «معرفی منبعی بسیار مفید از ویدئو‌های آموزشی محارت‌های زندگی برای نابینایان به زبان انگلیسی»

درود
ببخشید، از اونجایی که وی‌پی‌ان من دائما روشنه متوجه نشدم که سایت به دلیلی با آی‌دی ایران باز نمی‌شه. از دیوار شکن برای ورود بهش استفاده کنید. اگه ویدئو‌ها اونقدر سنگین نبودن روی خود گوش‌کن آپلود می‌کردم، ولی جمعشون رو که با فرمت .mov دانلود کردم بیشتر از یک گیگابایت شد.
شاد باشید.

آموزش‌های ویدئویی برای ما نابینایا‌ها هم بهتره. می‌تونیم از یه بینا کمک بگیریم و دقیقا از کسی که داره آموزش می‌ده پیروی کنیم. در صورتی که متن و صوت ممکنه یه چیزی بگن و ما اشتباه برداشت کنیم و همیشه این اشتباه رو تکرار کنیم. حتما اگه بازم پیدا کردم می‌ذارم.
شاد باشی طاهای عزیز.

درود
دوست عزیز مشکل اینه که ویدئو‌ها به طور کلی فقط با فرمت .mov بیشتر از یه گیگابایت می‌شه. هم آپلودش سخته و هم فضای زیادی از گوش‌کن می‌گیره. اگه به کامنت‌ها نگاه کنید طاهای عزیز نرم‌افزار ف‌‌یلت—ر شکن گذاشتن که می‌تونید دانلود کنید.
شاد باشید.

دیدگاهتان را بنویسید