خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

درد دل با گوش کنی‍ها

سلام. به شما خوبان امیدوارم حال و روزگارتون خوب و خوش باشه.. نه مثل حال و روزگار من…

غمگینم… دلم گرفته.. خدایا خودت میدونی راضیم به رضای خودت دیگه دارم کم کم خودمو فراموش میکنم.. میدونی که چقدر خرابم میدونی که من این وضعیت خیلی عوضم میکنه.. کمکم کن بهتر از این تصمیم که گرفتم..انجام بدم خواستم درد دل منو بچه های گوش کنی سر بسته گوش کنن و برام دعا کنن..

بچه ها باور کنید هیچ کسی رو جز شماها نداشتم که بخوام باهاش حرف بزنم خیلی سخته تنها بشی.. تنهایی تصمیم بگیری… تنهایی غمگین بشی به خاطر چیزای که دوس داری و اتفاق نمی افته.. تنهایی نفس کم بیاری و اشک بریزی تنهایی هم بخوایی ختمش .. کنی… خدااااااا تو رو به یگانگیت… کمکم کن… التماس دعا…

۳۷ دیدگاه دربارهٔ «درد دل با گوش کنی‍ها»

سلام
هانیه جان چرا آخه اینطوری؟
عزیزم به خودت مسلط باش و به آینده امیدوار باش.
ببین اگه مشکلی بود که میتونم کمکت کنم حتما بهم زنگ بزن خوشحال میشم اگه بتونم کاری بکنم که خوشحالت کنم.
منتظر خبرهای شاد از طرف تو هستم.

سلام خواهرم چرا نوشته اید که بجز گوشکنیها کسی را برای شنیدن درد دلهایتان نداشتید مگر خدا را فراموش کرده اید همه ما خدا را داریم در همه موارد به خدا توکل کنید و صبور و بردبار باشید..با خواهران نابینا و کمبینا بیشتر در تماس باشید به امید موفقیت هرچه بیشتر شما

سلام بر خواهر خوبم , هانیه خانم .
اولا که کار بسیار خوبی کردی که درد دل کردی , کاری که خیلی ها از پس اش بر نمیان و شجاعت اونو ندارن . مثل خود من !
پس از این نظر بهت تبریک میگم .
اما از ته دل آرزو میکنم که هر چه سریع تر نوشته های مالامال از شادی رو دوباره در پست هایتون ببینم , به زودی زود .
شما تنها نیستید و اینجا برادران و خواهران بسیاری دارید و اینو بهش باور داشتید که این پست رو زدید , و من هم مطمین هستم که اینطوره .
غم و غصه همیشه و همه جای عمر , ما رو تنها نمیذاره , اما این ما هستیم که باید مدیریتش کنیم و زمام امور رو در دست بگیریم .
هنر این نیست که غم و غصه سراغ مون نیاد , هنر اینه که بتونی و بدونی که چطوری مهارش کنی و در سخت ترین شرایط , بهترین تصمیم رو بگیری .
پس برات آرزو میکنم که با اعتماد به نفس , بتونی بهترین تصمیم رو بگیری .
موفق و شاد باشی .

سلام هانیه جان…من زیاد شما و همسرتونو نمیشناسم…فقط در حد همین چند تاپستی که از شما خوندم…ولی خدا میدونه چقدر نگران شدم…همین که این گفتگو را با خدا داری یعنی تنها نیستی عزیزم…منم دعا میکنم هر چه زودتر خدا خودش برات درستش کنه.

سلام همشهری. از نظر من تنها چیزی که بهت کمک میکنه اینه که مسئولیت تصمیم دشوار و ناخوشایندی رو که میخوای بگیری قبول کنی و بپذیری که این تصمیم هم مثل تصمیمات قبلی مال شخص شخیص خودته. قول میدم بعد از پذیرش این یک قلم حسابی آروم میشی. بهترین ها رو واست آرزو می کنم.

سلام و درود بر هانیه خانم هم شهری بزرگوار, میگم چرا این همه غم و غصه بابا به قول رضا صادقی بیخیال اگه بخای خیلی به این روزگار و پستیهای اون فکر کنی که دیگه پیر میشی نمیتونی بیای توی محله پست بزاری خیلی به زندگی و کمی های اون فکر نکن به خوبیهای این زندگیت و به این فکر کن که خدا یه همراه و همسر خوب نصیبت کرده همین در پناه یگانه دادآر دادآفرین بدرود و خدا نگه دار

درود! قبل از خواندن نظر دوستان پیشنهاد میکنم که هروقت دلت گرفت و احساس تنهای کردی اول بری کنار پنجره و دستت را دراز کنی و دستگیره پنجره را بگیری و پنجره را باز کنی و دو دستت را به سمت بالا بیرون پنجره دراز کنی و با صدای بلند فریاد بزنی پیشی بیا منو بخور…، پیشنهاد بعدی… برو گوشی تلفن یا مبایلتو بردار و به بد اخلاق ترین دوستان زنگ بزن و چند سؤال بیربط از آنان بپرس و تإکید کن که جوابش برات خیلی مهمس…، خوب حالا برم نظر دوستان را بخوانم و اگر چیز دیگری به ذهن معیوبم رسید بیام پیشنهاد کنم…!

سلام هانیه جان چرا غمگینی چرا دلت گرفته تو که انقدر به خدا نزدیکی امیدت به خدا باشه هیچوقت احساس تنهای نکن سعی کن خودتو با مطالعه و گوش دادن به موسیقی سرگرم کنی و صبور باشی ولی حرفاتو توی دلت نذاری.و در آخر بدون که ما همه دوستت داریم

با سلام خدمت شما دوست عزیز
امیدوارم در تصمیمی که گرفته ای موفق باشی
اما قبلش مشورت با دوستان خیر خواهت را فراموش نکن
بعد توکل به خدا کن و راهت را ادامه بده
در غیر این صورت اگر خدای نا کرده شکست خوردی از خدا گله نکن
خدایا مشکل این دوست گرامی ما را اگر به صلاحش هست برآورده به خیر بفرما آمین
با تشکر خدا نگهدار

سلام بر هانیه خانم!
اول اینکه نفهمیدم پست شما درد دل بود یا التماس دعا! چون من درد دلی ندیدم و بیشتر التماس دعا بود!
دیگه اینکه هیچی دخترم! چه می‌توانم بگویم وقتی نمی‌دانم چه شده است و چه می‌خواهید بکنید!
باز دیگر اینکه برایم جالب است که دوستان هرچند از سر لطف ولی بدون آنکه موضوع را بدانند و بدانند که چه شده است همه جور نصیحتی و توصیه‌ای کردند! نمی‌دانم، شاید هم می‌دانند و نگفتند! مثل من که یک چیزی حدس زدم و نمی‌گویم!
در هر صورت که هیچ کس بهتر از خود انسان از شرایط خودش خبردار نیست، پس سعی کنید خودتان تصمیم بگیرید، از سر عقل، و با در نظر گرفتن فردا و همه عواقب کار!
من هم نصیحت کردم!

سلام هانیه جان
نمیخوام تو را اینجور غمگین ببینم من از خدای خودم صمیمانه میخوام که تو را تنها نذاره و همیشه با تو باشه
نگران نباش این سیب هزار چرخ میخوره را شنیدی؟ فرصت زیاده امیدوارم اون اتفاقی که منتظرش هستی به زودی بیفته و تو را خوشحال کنه.
موفق باشی عزیزم

دیدگاهتان را بنویسید