خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
عیدی من به شما. دانلود افزونه ی tts انگلیسی عربی رایان و مهدی برای NVDA

سلام به همه.

امیدوارم خوب باشید.

من چند وقت پیش دنبال تی تی اس عربی میگشتم که بتونم باهاش احادیث و روایاتی که هست رو درست بخونم و بفهمم چی میگه.

تا اینکه علی پنجه ای عزیز یک لینک از سایت آرکایو دات ارگ بهم داد.

من که هر چی رو اینترنت میزنم دانلود تی تی اس عربی فقط اون NVDA پرتابل رو میاره و من هم چیز دیگه ای ندیدم. برای همین لینک مستقیمش رو برای شما با حجم دویست و ده 15 مگابایت اینجا میذارم که میتونید از

 

اینجا

 

دانلود بفرمایید.

وقتی که رو NVDA نصبش کردید NVDA+ctrl+s رو بزنید و توی ویس پروفایلتون دنبال TTS Driver by Moataz Geba بگردید و انتخابش کنید و استفاده کنید.

سال نو هم مبارک. یا علی

۲۶ دیدگاه دربارهٔ «عیدی من به شما. دانلود افزونه ی tts انگلیسی عربی رایان و مهدی برای NVDA»

سلام و درود بر شما, درسته که من از nvda و افزونه های مربوط به اون استفاده نمیکنم ولی این رو بر خودم لازم میدونم که از شما بخاطر این عیدی خوبتان برای کسانی که از nvda استفاده میکنند تشکر کنم مرسی بابت افزونهیتان در پایان هم پیشاپیش فرا رسیدن عید سعید و فرخنده نوروز رو بهتون تبریک میگم و امیدوارم سالی پر از خیر و برکتی داشته باشید در پناه حق بدرود و خدا نگه دار

سلام بر احمد آقای بزرگوار.
ممنون که لطف کردید و دیدگاه فرستادید.
شما هم سال خوب و سرشار از موفقیت داشته باشید.
سعیم بر این هست که صدای طارق رو هم برای دانلود بذارم. اون صدا با پسوند exe هست و در جاز و NVDA قابل استفاده هست. باز هم ممنون

سلام. وقت به خیر. ضمن تشکر از زحمات شما دوست عزیز به خاطر این پست نمیدونم دوستان امتحان کردن NVDA فارسی و عربی رو یه جا باهم دیگه نصب کنیم زبان عربی به زبان فارسی غلبه میکنه. البته تو بعضی جاها. تو کلمات دارای حروف چ پ گ ژ. مثلاً توی NVDA در حالی که این دو تا t t s رو نصب کردیم اگه با Espeak کلمه ی باشگاه رو بخونیم میخونه باشکاه. آیا دوستان راهی برای این مشکل میدونن؟ ممنون میشم اگه راهنمایی بفرمایید.

سلام عزیز من که با این افزونه همچین مشکلی ندارم. اون NVDA پرتابلی که تو شب روشن بود و چهارصد و خورده ای مگابایت هم حجمش بود این مشکلو داشت و من هم دیده بودم. در مورد با اون نسخه ی پرتابل با کسی که اون رو برای دانلود گذاشته بود صحبت کردم ولی اونم جواب به من نداد. ولی من با این تی تی اس مشکلی ندارم هر وقت خواستم زدم ماهور یا ای اسپیک و هر وقت هم که متن عربی بود گذاشتمش روی TTS Driver by Moataz Geba و درست کار میکنه. ممنون از پیام شما.

سلام مجدد. ممنون از این که زود جواب فرمودید. درسته. بعد از این که سؤالم رو نوشتم تستش کردم. شرمنده. اما این صدای راین نمیدونم چرا کار نمیکنه. نمیدونم شاید به خاطر اینه که همون راین صدای انگلیسی رو خودشه احتمالاً به خاطر همونه که کار نمیکنه. یعنی وقتی راین رو انتخاب میکنیم دیگه کلاً اربی از کار میفته. حالا و سؤال دیگه این که آیا میشه صداهای قدیمی acapela TTS مثل hether رو به دست آورد یا نه؟

باز هم سلام و درود به شما. من صداش رو تا حالا تغییر نداده بودم یعنی روی رایان خالی نذاشتم.
بعضی از صداهای عربی مثل طارق هم خودشون انگلیسی رو میخونند
البته انگلیسی رو مثل خود عربا میخونند و هم عربی رو. این رو نمیدونم چجوری بوده.
و سوال آخر شما. بله میشه گیر اورد از سایت خودش ولی دائمی و کرک شده نیست. موفق باشید.

سلام. یکی دو روز بود که افزونه webvisum با من قهر کرده بود و من مستاصل به دنبال راه چاره بودم. تا این که به راهنمایی دوستان آن فایل یک دقیقه ای راهگشا را که شما ضبط کرده بودید، پیدا کردم و عملیات رو انجام دادم. در این باره، از شما بی نهایت سپاسگزارم.
و اما افزونه NVDA که زحمت انتقالش رو کشیدید؛ واقعا برنامه ارزشمندیست و افزونه ها هم ارزش برنامه رو افزایش میدند. از شما تشکر میکنم.
اگه اجازه بدید، سؤالی بپرسم. این که e speak فارسی رو راحت بخونه باید افزونه ای نصب بشه؟ من در کامپیوترم تعدادی از افزونه ها رو به فراخور نیاز، نصب کردم؛ ولی در جای دیگری برنامه بدون افزونه، فارسی رو به صورت حرف به حرف میخونه و من علتش رو متوجه نمیشم.
در صورت امکان علت رو به من توضیح بدید. باز هم ممنونم.

سلام. ببخشید که دیر دارم جوابتون رو میدم.
بابت اون پست وب ویسام خواهش میکنم کاری نکردم.
و NVDA شما تنها مشکل ای اسپیکش اینه که شما زبان فارسی رو انتخاب نکردید.
اگر صدای NVDA شما روی ای اسپیک نیست اول ای اسپیک رو انتخاب کرده و این عمل رو انجام بدید.

با کلیدهای insert کنترل و v تنزیمات صدا رو باز کرده و یک p بزنید تا به persion برسید و بعد تب زده و ok رو اینتر کنید. ای اسپیک NVDA درست میشه.
ولی اگر ای اسپیک برای ویندوز نصب کردید باید موقع نصب توی اون کادری که بهتون میده عبارت fa رو تایپ کرده و به نصب ادامه بدید.

امیدوارم با راهنمایی بنده مشکلتون حل بشه.

ممنون از دیدگاه شما. موفق باشید.

سلام به شما.
این لینک سایت آرکایو دات ارگ هست که توی بخش سرچش NVDA رو نوشته و سرچ کردم و آدرس صفحه ی اول سرچش رو اینجا میذارم. این بخش ۴ صفحه داره که اگر یک آخر آدرس رو ۲ یا ۳ بنویسید صفحات عوض میشه.

https://archive.org/search.php?query=NVDA&page=1

تو این سایت خیلی تی تی اسهای مختلف و چیزهای دیگه هست ولی باید تست شوند و از دائمی بودنشون اطمینان حاصل کرد.

اگه شما هم تی تی اس دائمی پیدا کردید برا بچه ها لینک کنید.
موفق باشید.

برای مثال یک تی تی اس ترکی اینجا هست که نمیدونم دائمی هست یا نه. چون خیلی اینترنت ندارم که همه رو دانلود کنم و بعد به دردم نخوره و حذفش کنم.
این هم لینک تی تی اس ترکی
https://archive.org/details/AhmedStarTtsTurkish

صفحه که باز شد یک بار h زده و دو بار هم عدد ۲ را بزنید و بیایید پایین تا لینکی که میگه : download 1 file و زیرش هم نوشته : zip download شما همون download 1 file رو بزنید موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید