خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

اولین پست من، هرکی میخواد هم زبان یاد بگیره و هم به فقرا کمک کنه زنگو بزنه و بیاد تو.

بنام خداوند مهربان!

سلام! سلام! سلاااام!

حال و احوال تون چطوره هم محله ای های گل؟

سال نو مبارک. امیدوارم که خوش و خرم باشید درست مثل بهار.

من ندا هستم و اگه کامنتامو به حساب نیارم؛ این اولین خشتیه که دارم توی این محله میذارم. امیدوارم کج نذارم که خونم تا ثریا کج بره. امیدوارم برای شما دوستان هم محله ای خوبی باشم.

چند روز پیش داشتم وبگردی میکردم که یه سایت جالب برای یادگیری زبان پیدا کردم. توی این سایت هم میتونیم زبان یاد بگیریم و هم میتونیم به فقرا کمک کنیم. مثلا شما یادگیری لغات انگلیسی رو انتخاب میکنید بعد از شما معنی لغت رو میپرسه و اگه شما گزینه درست رو علامت بزنید به وسیله اسپانسرهایی که از سایت حمایت میکنند با هر سوال درست چند تا دونه برنج به فقرا کمک میکنید. خیلی خب من دیگه توضیح نمیدم و میذارم به عهده خودتون که برید و از سایت جزییات بیشتر رو بمطالعید یعنی مطالعه فرمایید.

آدرس سایت:

http://freerice.com

خدا نگهدار دوستان خوب!

۴۰ دیدگاه دربارهٔ «اولین پست من، هرکی میخواد هم زبان یاد بگیره و هم به فقرا کمک کنه زنگو بزنه و بیاد تو.»

سلااااام ندا خانم.
به جمع نویسندگان گوش کن خوش اومدی.
شناسنامۀ جالبی داری خوبه که خیلی وابسته به نت نباشی روابط فیس تو فیس رو هم حفپ کنی.
ممنون از معرفی اون سایت بعدا حتما بهش سر میزنم.
ببین آخرین پستت نباشه هااا منتظر پستهای بعدیتم هستم.
شاد و موفق باشی.

سلاااااااام سلاااااااااام و دروووووووود دروووووود بر ندا خانم, چه عالی و چه خوب میبینم که یک نویسنده دیگه هم به جرگه نویسنده های محله اضافه شد مایه افتخار منست که دارم این پست رو میخونم و بازم خوشحالم که شما یک سایت با حال و توپ معرفی کردید مرسی از پستتان راستی هم عیدتان و هم روزتان مبارک من فقط میتونم یه شاخه گل نرگس و رز به مناسبت روزتان به شما بدهم ببخشید که ناقابل است در پناه حق بدرود و خدا نگه دار

سلام بر شما! قطعا آدمها متفاوتند و من احساس خوبی از نوشتن پست و احساس بی نظیری از دیدن هم محله ای های مهربانی که لطف میکنند و به این پست سر میزنند دارم؛که دومی یعنی دیدن این پست توسط هم محلیهای خوب حس قشنگتریه. ممنون که به اولین پست من سر زدید.

بیبینم تو خودشی ؟همون بی نظیره رعد ؟
همون دخمله شیرین گفتاری که رعد بزرگو شیفته خودش کرد؟
پس چرا نگفتی چن سالته ؟از کدوم شهری ؟
فقط نگو که اصفهان زندگی میکنی که رعد اون موقعس که خود زنی میکنه هاهاها
بی نظیر نه تورو شیرین صدا میکنم . چون شیرین گفتاری .
شیرین برم برات کمی خوردنی موردنی بیارم

سلام ممنون از تشریف فرماییتون به این پست تازه وارد. نمیدونم خودشم یا نه. به نظر شما خودشم یا چینی ها از روش یکی تقلبی تولید کردند فرستادند تو این پست؟ اگه خودش باشم؛ اهل ناکجاآبادم؛ روزگارم خوب است.همسن و سال مادربزرگ شما هستم. اگه خودشم هرچی داری برام بیار که سخت گرسنه ام. و فکر کنم اگه نخورم از دست دادم این غذاهای خوشمزه را چون ظاهرا شما باید خودزنی کنید.

سلام ندا خانم
ورودتون رو به این محله ی باصفا تبریک عرض میکنم
ندا خانم من دارم از همون سایت جالبی که گفته بودید میام
دارم کفشامو در میارم
*
*
*
*
خوب درآوردم
خخخ
راستی شما نگفته بودید که باید از این سایتی که تماما انگلیسیه چهطوری باید استفاده کرد
آموزشی نداده بودید
اگه ممکنه بگید چهجوری ازش استفاده کنید
من و خیلی از دوستان شاید زبانمون خوب نباشه
خواهش میکنم به اونایی که استاد زبان هستند بر نخوره

سلام آقای بهمنی چشم بیشتر توضیح میدم. کسانی که انگلیسی بلدند خیلی بیشتر از آموزش انگلیسی میتونن از این سایت استفاده کنند چون اگه برن تو لینک Subjects میتونن ببینن که ریاضی آناتومی بدن ادبیات سایر زبانها مثل فرانسه آلمانی ایتالیایی و خیلی چیزهای دیگه برای بازی کردن داره. مثلا من زبان آلمانیشو که دیدم لغت آلمانی میده معنی چند گزینه ای انگلیسی هم میده اگه معنی کلمه آلمانی را به زبان انگلیسی درست انتخاب کنیم و پاسخ بدیم ده عدد برنج به فقرا کمک کردیم.
اما ساده ترین راه برای کسانی که زیاد انگلیسی نمیدونن اینه که: از لینک سابجکت Subjects گرامر Grammar یا معنی لغت Vocabulary را انتخاب کنند و به سوالات چهار گزینه ای که برایشان طرح میشه پاسخ بدن. اگه درست پاسخ بدن سوالات سختتر و اگه اشتباه بگن سوالات آسونتر میشه. خیلی راحته حتی من که بازش کردم خودش پیش فرض روی معنی لغت انگلیسی بود و سوالها از همان صفحه اول قابل خوندن بود. در هر صفحه فقط یه سوال هست و وقتی روی گزینه درست اینتر بزنیم صفحه جدیدی باز میشه که هم به شما میگه درست یا غلط جواب دادید و هم سوال بعدی را میپرسه.
دوستانی که زبان بلدند اگه به سایت سر زدند و دیدند بهتر از من میتونن توضیح بدن لطفا این کارو انجام بدن. .

شیرین جون رفتم به سایت معرفی شده .
بیا ببین دو تا گونی هم برنج بهم دادن . چون هیچی بلد نبودم و فهمیدن که برنجهای ذخیره شدشونو باید به رعد بزرگ بدن خخخ
روغنو قندو شکرو حبوبات هم بهم بدن ای بدک نیست .

شیرینکم تو هم با صفحه خونا میخونی یا همینطوری ؟؟هاهاها
من فقط موندم که کم ببین هایی که عصا دست میگیرن چقدر نمیبینن ؟
یعنی اگه مادرشونو توی خیابون ببینن تشخیص میدن یا نه ؟

من پارسال ی دختر کم ببین دیدم خخخ پستشم زدم هاهاها
بله داشتم میگفتم به نظرم به کل نبین بود . ولی خودش میگفت کم ببین .
شیرینکم بی زحمت بگو تو از کدوم دسته ای ؟
رعد قصد داره ی شهری بزنه که فقط نبین های مادرزادی بیان داخلش هاهاها شماها رو راه نمیدم خخخخ

خخخخخخخخخخ! حالا بااین همه برنج میخوای چی کار کنی؟مطمئنا تنهاخور نیستی بیار با هم بخوریم. هوراااااا! امشب همه مهمونیم خونه رعد. به صرف چلو کباب. خدا الهی گوشتشم از یه سایتی برسونه. حالا نرسونه هم نصفشوسایت Free Rice تقبل کرده خب بقیشم خودتون تقبل کنید دیگه.
درباره سوالهاتونم باید بگم که من از صفحه خوان استفاده میکنم. ببین هرکسی که دیدش زیر یک دهم باشه بهتره از عصا هم استفاده کنه چون این میزان بینایی تمام نیازشو برطرف نمیکنه. مثلا بیشتر یا شایدم همه کم بیناها تو دیدن پله های رو به پایین و پیاده رویی که درختا توش سایه انداختند و نور یکدست نیست مشکل دارند و نمیتونن اونا رو ببینند. خب اگه عصا باشه دیگه از این جهت براشون مشکلی پیش نمیاد.
کم بینا بین نیمه بینا و نابینا مطلقه. یعنی دیدش از نیمه بینا کمتر و از نابینا مطلق بیشتره. شما دیدن و ندیدن رو باید یه پیوستار در نظر بگیری که یک انتهای اون دید کامل و انتهای دیگشم ندیدن کامله. نمیشه که همه آدما رو یا ببین کامل ببینی یا نبین. کامل. درست مثل یه آدم عینکی که شما نه میتونی بهش بگی بینای کامل و نه میتونی بهش بگی نیمه بینا. چون از بینای کامل کمتر میبینه و از نیمه بینا بیشتر. ببین مثلا چیزی که شما تو ده متری میبینی من کم بینا تو ده سانتیمتری میتونم ببینمش. اگه چشمم مشکلاتی مثل کور رنگی نداشته باشه با همون کیفیتیم میبینم که شما میبینی فقط از فاصله نزدیکتر.

سلام ممنون از بازدید شما از این پست. فکر نمیکردم و نمیکنم که این چیزا مهم باشه و به همین خاطر ننوشتم شون. اما برای احترام به شما رعد عزیز و کسانی که این چیزا براشون مهمه اهل اصفهانم و تحصیلاتم هم روان شناسیه.

درود ندا خانم .
اول بهتون تبریک میگم این قدم اول رو و امیدوارم خشت زن … ببخشید پُست زن خوبی باشید . همیشه به نظرم قدم اول تو هر کاری کمی سخته .
گام های بعدی خودش میاد و خدا جورش میکنه . من خیلی اوقات نمی دونستم که چی باید بنویسم و از کجا باید شروع کنم .
اما با برداشتن قدم اول . کم کم همه چی درست شد و یه پستی شد که خودم فکرشو نمیکردم . نه اینکه بگم خوب پست میزنم . اما خوب یعنی بهتر از اونی شد که فکرشو میکردم .
شما هم که قدم اول رو میبینم خیلی خوب برداشتید .
خوب پس میبینم اون روزهایی که بیشتر بتونیم از نوشته هاتون یاد بگیریم و در مورد خودتون و تجربیاتتون . ما رو بیشتر آگاه کنید .
سال نو هم بر شما و خانواده خوبتون مبارک .

سلاام بر ندا خانمی عزیزم, وااای که چقدر خوشحال شدم به عنوان نویسنده دیدمت محله اونم دست پر با یه پست بسی بسیار عالی البته نه به عالیگی خودت …..
سال نوت در ساعات پایانی سیزده به در مبارک و برات بهترین بهترین بهترین بهترین بهترین ها رو از صمیم صمیم صمیم قلبم آرزو دارم…..
همیشه شاد و خوشبخت باشی و پر انرژی مثل همیشه و ان شا الله هم که از نظر جسمی و روحی هیچ وقت مشکل خاصی برات پیش نیاد که نتونی بخندی …..
خدا همیشه همراهت و یارت و نگهدارت

سلام بانوجونم! به پست من خوش آمدی و واقعا خوشحال شدم که اومدی. شما همیشه به من لطف داری ممنونم دوست خوبم. عید شما هم مبارک امیدوارم که نه تنها امسال که هر سالت از سال قبل قشنگتر و پربارتر باشه همینطور که تا حالا هم قشنگ و پربار بوده. منم تورو به خدای مهربون میسپارم. خدایا خودت همیشه کنار بانوی فرشته صفت ما بمون و اونو تنها نذار.

سلام عزیزم ممنون که به اون سایت سر زدید. ببخشید من باید میگفتم که یه کم انگلیسی لازمه که البته تو پاسخ به کامنت آقای بهمنی به این مسأله اشاره شده بود. انشا الله در پستهای بعدی این مسأله را مد نظر قرار میدم و اعلام میکنم که شما نخواید به سایت سر بزنید و چیزی دستگیرتون نشه.

دیدگاهتان را بنویسید