خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
توضیحات و آموزش استفاده از خدمات موسسه‌ی هدلی برای نابینایان و کمبینایان (Hadley Institute for the Blind and Visually Impaired)

درود به همه‌ی عزیزان

امروز هم با یه مطلب دیگه در خدمتتون هستم. در واقع یه آموزش صوتی. عیدیه فعال شدم. یهو از توی تابوت در اومدم.

خوب، موسسه‌ی هدلی برای نابینایان و کمبینایان (Hadley Institute for Blind and Visually Impaired) در شیکاگو قرار داره و هدفش گسترش دانش بین نابینا‌های دنیا و مستقلتر کردن اونهاست. هدلی دوره‌های مختلفی به صورت از راه دور و به رایگان در اختیار نابینایان و کمبینایان قرار می‌ده.

توی این آموزش صوتی من به روش بی‌نظم خودم یه توضیحاتی در مورد این موسسه دادم و نحوه‌ی ثبت نام و استفاده از بخش آنلاین اون رو هم آموزش دادم. به علاوه بعضی از دوره‌هایی که ارائه شده رو مرور کردم.

می‌تونید فایل رو در فرمت mp3 از اینجا دانلود کنید.

امید که مفید واقع بشه. شادی زی مهر افزون.

۲۸ دیدگاه دربارهٔ «توضیحات و آموزش استفاده از خدمات موسسه‌ی هدلی برای نابینایان و کمبینایان (Hadley Institute for the Blind and Visually Impaired)»

سلام
ممنونم بابت این پست
آقای امینی من متاسفانه بخاطر یک مشکل جدی سخت افزاری قادر به دانلود هیچ فایلی نیستم با این وجود از نفس وجود چنین پستهایی خوشحالم
حالا یک سوال جهت افزایش معلومات عمومیم: برای کسی هم که مثل من تسلط خوبی به زبان انگلیسی نداره آیا امکان استفاده از برنامه های این موسسه وجود داره؟

سلام و درود بر شما آقا میثم گل گلاب, مرسی بابت این پستهای عالی و به روز شما من در اولین فرصت میدانلودم و میگوشم ای کاش همچین مؤسسه هایی هم در ایران بودند که به صورت آنلاین به ما نابیناها آموزش میدادند مثل این مرکزی که شما معرفی کردید به امید چنین روزی و به امید راه افتادن چنین مرکزی خب آرزویش رو که میشه کرد و آرزو هم بر ما جوانان که عیب نیست بازم مرسی بابت به روز کردن این محله در پناه حق بدرود و خدا نگه دار

سلام و خسته نباشید خدمت آقای امینی. شاید پست شما باعث بشه که من و ما کمی به فکر یادگیری زبان بیافتیم.
راستی فکر کنم توی کامنت قبلی بهتر این باشه که بعد از dear یه نقطه ای یا چیزی دیگه ای گذاشته بشه.
کلا علائم نگارشی، چیز خوبی هستن.

سلام بر میثم عزیز،
از لطف شما کمال تشکر را دارم.
۲ سالی هست که عضو این سایت هستم. به دلیل مشکلات زیاد زندگی هنوز نتونستم دوره ی مورد نظر را تمام کنم.
ممنون که معرفی کردی. البته بچه هایی که در فیسبوک من رو دارند اونجا این سایت رو معرفی کردم.
موفقتر از پیش باشی

سلام و جدا سپاس گزارم
پست های جالبی میگذارید شما ولی خب من زبان انگلیسیم بسیار ضعیف هست و با یه کم کار کردن هم حل نمیشه و خب حوصله انگلیسی هم ندارم بنابر این برای خودم جدا متاسفم ولی واقعا ممنون
بسیار کار ارزشمندی انجام دادید
سالی سرشار از موفقیت و سربلندی داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید