خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
مجموعۀ ۱۵۰۰ واژۀ ضروری انگلیسی در کتاب Webster Essential Vocabulary

درود به همه

امروز هم با یه کتاب منبع دیگه در خدمت هستم. از بس دارم چیزای انگلیسی پست می‌کنم باید اسمم رو به آقای انگلیسیان تغییر بدم. نه؟

خوب، این کتاب، Webster Essential Vocabulary نام داره و منبع خیلی خوبی برای کسایی که در هر سطحی انگلیسی یاد می‌گیرن هست. این کتاب شامل حدود ۱۵۰۰ کلمه‌ی ضروری انگلیسی می‌شه که از امتحان‌های SAT و GRE در طی ده سال جمع‌آوری شده. همه‌ی کلمات معنی و مثال به زبان انگلیسی دارن و تمرین‌هایی هم برای تست اینکه آیا کلمات رو یاد گرفتید یا نه وجود داره. کتاب کاملا دسترس‌پذیر هست و چیز خوبی هم که داره اینه که تلفظ کلمات با حروف معمولی نوشته شده و نه IPA یا هر الفبای مسخره‌ی دیگه‌ای که صفحه‌خوان‌ها نمی‌تونن بخوننشون.

می‌تونید این کتاب رو از

اینجا

دانلود کنید.

امید که به کارتون بیاد. شادی زی مهر افزون.

۲۴ دیدگاه دربارهٔ «مجموعۀ ۱۵۰۰ واژۀ ضروری انگلیسی در کتاب Webster Essential Vocabulary»

سلام و ممنون برای گذاشتن این کتاب.
یک سوال دارم. دانلود کردم فقط صفحه اول رو میاره. Webster Essential Vocabulary.pdf
mc-ref
Signed by TeAM YYePG (TeAM YYePG) Time: 2005.04.07 10:11:30 +08’00’ Reason: I attest to the accuracy and integrity of this document.
خواستم بدونم مشکل چیه؟ به صفحه بعدی نمیره. مرسی

سلام و تشکر برای این کتاب خوب.
میخواستم مطلبی رو بگم.
درباره فونتیک.
فونتیک ها همون علائمی هستند که توی دیکشنری های استاندارد جلوی هر کلمه قرار داره و ما رو راهنمایی میکنه تا بفهمیم که کلمه مورد نظر چطور باید تلفظ بشه.
من تا چند ماه قبل به لزوم یادگیری این فونتیک ها آگاه نبودم اما الان که بخش بزرگی از اونها رو بلدم، واقعا خوشحالم و تازه میفهمم که چقدر مفیدن. الان وقتی کلمه ای رو میبینم، سریع فونتیکش رو سرچ میکنم و به راحتی میفهمم تلفظ درستش چیه.
ایی ِسپیک علائم فونتیک رو صد در صد میخونه و هیچ مشکلی هم از این بابت وجود نداره.
به هر حال پیشنهاد میکنم حتما یاد بگیرید.
با تشکر.

سلام و درود بر آقا میثم عزیز, مرسی بابت این کتاب دانلودش کردم و امیدوارم به کارم بیاد چون که میخواهم اگر عمری باقی بود و به امید خدا دوباره آموزش زبان رو که نصفه و ناقص در کانون زبان ایران رها کردم رو دوباره از سر بگیرم مرسی بابت پستتان در پناه حق بدرود و خدا نگه دار

دیدگاهتان را بنویسید