خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
نسخه جدید اپلیکیشن حیاتی talkback|talkback 4.5.0، خیلی یهویی

سلام به همه.
خیلی طولانیش نمیکنم.
نسخه جدید talkback تو 28 آپریل منتشر شده بود. گفتم شاید کسی نتونه از مارکت آپدیت کنه، فایلشو اوردم.
در نظر داشته باشید که مشکلی که نسخه 4.4 با گوشیهای سامسونگ با اندروید 5 داشت، هنوز کامل برطرف نشده. اما خیلی بهتر شده. قابل تحمله. راستی، حتما گوگل کرومتون رو هم آپدیت کنید که واقعا بهتر با talkback کار میکنه

برای دانلود، از این لینک استفاده کنید.

تغییرات این نسخه: افزایش دسترسپذیری گوگل کروم، اضافه شدن میانبر های جدید برای کیبورد، تغییرات در بخش tutorial، افزایش سرعت برنامه و…

تو کامنتا میبینمتون. خدافظی

۳۴ دیدگاه دربارهٔ «نسخه جدید اپلیکیشن حیاتی talkback|talkback 4.5.0، خیلی یهویی»

سلاااام سلاااام و درووود درووود بر داش علی بابا ای ول داری من که فعلاً اندرویدی نیستم ولی هر کی اندرویدی هست بدانلوده و استفاده کنه و حااااااالش رو ببره حاااالاااا شااااید تا آخر امسال تونستم اس ۷ بگیرم فعلاً یه هشت صد تومان کمبود دارم میگما راستی شماااا نمیدونید که اس ۷ هم مینی داره یا نه به هر حااااال بازم مرسی بابت گذاشتن این نسخه از تاک بگ توی محله در پناه حق بدرود و خدا نگه دار

سلام علی
ببین من اینو قبلا نصب کرده بودم,ولی حالت حرکت کردن بین گزینه هاش عوض شده
یعنی وقتی انگشتت رو بالا پایین میبری,میره روی پاراگرافو کلمه و این چیزا
برای حرکت کردن بین گزینه هاش باید انگشت رو به چپ رو راست کشید,هر کاری هم کردن تا درستش کنم نشد,اگه راه داره بی زحمت بگو
ممنون

ببخشید از علی که دارم جواب میدم
چون منم همین مشکل رو داشتم و رفتم قسمت مدیریت اشاره ها حلش کردم.
محمد جان شما هم برو مدیریت اشاره ها ، احتمالا خودش رفت روی پیمایش ب بعدی و قبلی .
شما برو تند کشیدن از بالا ب پایین رو بزار روی مورد بعدی . و تند کشیدن پایین ب بالا رو بزار مورد قبلی . . شک نکن که حل میشه

سلام و وقت بخیر، ضمن تشکر از شما دوست عزیز، چون این پست بروز رسانی هست، من هم ۱ سوال در این مورد بپرسم.
برنامه صفحه کلید گوگل روی گوشی من به تازگی آپدیت شد، و خوب به جای بهبود کیفیت، به نظر من سرعت و دسترس پذیریش واقعا نسبت به نسخه های قبل کمتر شده.
موردی که من باهاش نتونستم کنار بیام، برای صدا و لرزش صفحه کلید هست.
در نسخه های قبل، پس از لمس صفحه کلید و یافتن حرف مورد نظر و بر داشتن انگشت، صدای صفحه کلید پخش می شد و یا لرزش ایجاد می شد و حرف تایپ می شد.
اما در این نسخه، به محذ لمس صفحه کلید، صدای صفحه کلید پخش میشه و یا لرزش ایجاد میشه، و دیگه بعد از یافتن حرف و بر داشتن انگشت، هیچ صدا یا لرزشی در کار نیست.
من تا ۴ نسخه قبل این نرم افزار رو دانلود کردم و نصب کردم، ولی به محض باز کردن نرم افزار، پیام صفحه کلید گوگل متوقف شده است ظاهر میشود.
آیا دوستان راهی برای حل این مشکل دارن؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

کاملا موافقم . قبلا عالی بود
گفتم شاید تنظیماتی داره که بشه برگردوندش ب اون حالت ، اما پیدا نکردم . شاید علی بدونه
این در مواقعی عالی بود که ای اسپیک ها بعضی وقت ها بعضی حروف ها رو نمیخونه . این باعث میشد که ما مطمئن میشدیم اون حرف تایپ شده

من واقعا تا حالا از گوگل کیبورد استفاده نکردم.
راستی یه چیزی یافتم. فکر کنم این که espeak روی بعضی از گوشیها بعضی حروف رو نمیخونه ربطی به خود espeak نداره. من یه espeak رو روی دوتا گوشی نصب کردم، یکی نمیخوند، یکی میخوند. آیا فرضیه بنده درست است؟

سلام بر علی پسر همه کاره ام ?
میگم یعنی صدای این صفحه خونا بهتره ؟؟تاک بک همون صفحه خونه دیگه ؟درست گفتم ؟
من منتظرم که صدای این صفحه خونا مثل آدمیزاد بشه هخخخ
بسیار نبینهاییو دیدم و شنیدم که اون صدای نکره رو هم روی تند میذارن که هیچ تنابنده ای نفهمه چی چی میگن خخخ

سلام
بستگی داره چه صداهایی رو نصب کرده باشید.
تاکبک من کلی صدای توپ داره. از نقاط مختلف دنیا! ولی متاسفانه فعلا موتور صوتی خوشصدا برای زبون مادری نداریم.
اگه یه روز شاهنامه فردوسی رو به زبان انگلیسی پیدا کنم، میدم گوشیم بخونه واسم! فکر کنم به اندازه شخصیتهای داستانای معروف شاهنامه صدا داشته باشم. ? ? ?

درود
ممنون از علی آقای خودمان ، من اغلب بدون توجه به مشکلات که بخاطر بروز رسانی به وجود می آید برخی از نرم افزارهای کاربردی را بروز می کنم .این نسخه را هم حدودا دو هفته قبل بروز کردم علاوه بر مشکلات بیان شده بالا که خیلی زود فهمیدم که اگر انگشت را از بالا به پائین بکشید نحوه خواندن کلمه و پاراگراف و صفحه با هر حرکت عوض می شود و اگر از چپ راست به سمت چپ بکشیم با انتخاب قبل یا کلمه و یا حرف و یا پاراگراف را می خواند .که با توضیحات آقای نظری قطعا خواهم رفت و اصلاح می کنم .این نسخه در خصوص انتخاب شد به جای در حال ویرایش دارد .متاسفانه در خصوص الصاق من هنوز مشکل جدی با این نگارش دارم و به گونه قدیم نمی شود الصاق کرد .البته یکبار تنها شانسی توانستم آن را بیاورم و پیامکی بفرستم .هر کسی توضیحی مناسب دارد لطفا بنویسد تا این مشکل حل شود اما در خصوص تایپ من مشکلی ندارم و کلمه تکرار می شود و جالب تر اینکه در نگارش جدید خودکار کلمه اشتباه اصلاح می شود .به هر حال یک مشکل دیگر هم این است که وقتی دکمه پاور را می زنم تاصفحه را باز کنم متاسفانه با تاخیر صفحه روشن می شود البته تاخیر زیادی ندارد اما نسبت به نسخه قدیمی این تاخیر برای من آشکار است .دوستان عزیز اگر کسی که مطلع استمرا یاد دهد که مثلا نگارش ها را دانلود کنم و برای خودم داشته باشم خیلی خوب است چون برخی نگارش ها مشکل جدی دارند و اگر نسخه قبلی را داشته باشم به راحتی می توانم آن را اصلاح کنم .البته بازار در خودش دارد اما در گوشی من این نسخ را ندارم چطور می شود این نسخه ها را داشته باشم .؟

سلام
هر چند وقت یه بارtalkback رو خاموش و روشن کنید، دیر بالا اومدن صفحه حل میشه. البته برای من که اینطوری حل شد. راستی اگه قفل صفحه گوشیتون روی حالت کشیدن انگشت باشه، میتونید بلافاصله بعد از زدن دگمه power, انگشتتونو بکشید تا صفحه باز بشه. منتظر تاکبک نشید. برای نسخه های قبلی اپلیکیشنها هم دو راه وجود داره. یا با clean master یا هر برنامه ای که میتونه backup بگیره، قبل از آپدیت از اپلیکیشناتون یه نسخه پشتیبان بگیرید، یا تو گوگل سرچ کنید. همیشه نسخه های قبلی برنامه ها تو اینترنت هست.

یه مشکل مسخره ای که تو ورژنهای ۴.۲ به بعد ایجاد شده اینه که وقتی تو لیست منو هستیم دست رو که از چپ به راست میکشیم که باید بره مورد بعدی میره مورد قبلی!!! و وقتی دست رو از راست به چپ میکشیم که بره مورد قبلی میره مورد بعدی! اما این موضوع در آیکونهای برنامه ها مثلا روی صفحه اصلی صادق نیس و شکل طبیعی خودش رو داره.خلاصه یه وضعیه این تالکبک جدید.

راستش من از حالت لیستی منو تاکبک استفاده نمی کنم، چون بیشتر گزینه ها برای من از کار می افته. نمیدونم دقیقا چطوری باید حلش کنم. مثلا گزینه spell last utterance که خیلی به کار میاد، تو حالت لیستی برای من از کار می افته. از یه طرفم حلقه ای که تاکبک دور انگشت درست میکنه خیلی باحاله. 🙂

دیدگاهتان را بنویسید