خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

معرفی و آموزش صوتی کتابخانه‌ی Bookshare

درود به همه‌ی دوستان عزیز

امید که ایام به کام باشن.

توی این پست معرفی و آموزش صوتی کتابخانه‌ی Bookshare رو براتون آماده کردم. به درد خیلیا نمی‌خوره، ولی شاید بعضی از این آموزش استفاده ببرن.

کتابخانه‌ی آنلاین Bookshare به افرادی که به هر دلیلی از جمله نابینایی قادر به خوندن کتاب‌های چاپی نیستن این امکان رو می‌ده که به گستره‌ی بزرگی از کتاب‌های قابل دسترس به زبان‌های مختلف، به خصوص انگلیسی دسترسی داشته باشن. فارسی متاسفانه جزو زبان‌های این کتابخانه نیست.

توی این فایل من کتابخانه رو به طور مفصل‌تری معرفی کردم و آموزش ثبتنام و استفاده رو ارایه دادم.

می‌تونید فایل رو از اینجا دانلود کنید.

شاد و سرزنده باشید.

۲۰ دیدگاه دربارهٔ «معرفی و آموزش صوتی کتابخانه‌ی Bookshare»

سلام: اتفاقاً به کار خیلی ها میاد.
امروزه دانشجویان نابینا برای مقاله یا پایان نویسی حتماً نیازمند منابع انگلیسی زبان نیز هستند.
تشکر زیاد بابت آموزش های کاربردیت.
قطعاً برای محققان و علاقه مندان به مطالعه بسیار مفید هست.
موفق باشی.

درود
به این فکر نکرده بودم. چون معمولا از مطالب انگلیسی استقبالی نمی‌شه گفتم به درد خیلیا نمی‌خوره. خوشحالم که بیشتر از اونی که فکر می‌کردم می‌تونه مفید واقع بشه. اگه چندتا ناشر ایرانی کتاباشون رو به این کتابخانه می‌دادن واقعا عالی می‌شد. ولی متاسفانه ناشرای ایرانی هیچ وقت چنین کاری رو انجام نمی‌دن. این کتابخانه خودش کتاباش رو از ناشرای آمریکایی با اجازه‌ی خودشون می‌گیره. ممنون از نظرت محسن جان. شاد باشی.

سلااام و دروود بر آقا میثم خان گل ببین به کار منم که حقوق میخونه و داره واسه این که چه موضوعی رو ارائه بده هم شاید بتونه راه گشا باشه البته زبانم زیر منفی هزاره که این شاید مشکل ساز بشه به هر حااال در اولین فرصت این آموزش رو میدانلودم و میگوشم شاید که رستگار شوم به هر حال میثم جان خیلی ممنونم بابت این پست و ممنونم بابت این آموزش به هر حال در پناه حق بدرود و خدا نگه دار

دیدگاهتان را بنویسید