خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

آشنایی با استاد کابوک و کتاب گویا شده ای از ایشان به نام خود‌هیپنوتیزم

با سلام خدمت دوستان عزیز و دوست داشتنی در محله نابینایان.
سالها قبل کتابی را مطالعه کردم که بسیار مفید بود و احتمالاً برای شما نیز مفید می باشد.
اگر شما کسی هستید که راجع به علم هیپنوتیزم سؤالات بسیاری دارید و علاقه مند به آشنایی با مبانی این علم هستید و همچنین علاقه دارید تا حدی از دستاوردهای این علم در زندگی خود بهره مند شوید، میتوانید پس از مطالعه زندگی نامه این استاد بزرگ و پیشتاز در زمینه هیپنوتیزم، کتاب ارزشمند ایشان به نام
خود هیپنوتیزم را از قسمت پایانی همین نوشته دریافت کنید.
پس در سطور زیر با زندگی این طلایه دار علم هیپنوتیزم نوین در ایران به صورت مختصر آشنا میشویم.

زندگینامه کابوک پدر و متخصص هیپنوتیزم نوین ایران

شعبان طاووسی معروف به کابوک در سال 1312 در قزوین متولد شد. قبل از یک سالگی به علت ورشکستگی پدر خانواده او مجبور به ترک موطن خود گشته و به تهران کوچ نمودند. در سن 6 سالگی به علت فوت پدر، خانواده چهار نفری او که شامل مادر، خواهر 11 ساله و برادر 3 ساله و خود او بودند در تهران بدون سر پرست مانده و همزمان با شروع جنگ جهانی دوم با وجود فقر و گرسنگی و تنهایی و آوارگی دوران کودکی و نوجوانی کابوک در نهایت سختی و مشقت و تنگدستی سپری گشت.
در 14 سالگی مسئولیت نگهداری و سرپرستی خانواده اش را رسما به عهده گرفت  اگر چه قبل از آن هم در این امر بی مسئولیت نبوده است.
کابوک ضمن سر پرستی خانواده خود مجبور بود که شبها درس بخواند و روزها جهت امرار معاش خانواده اش تلاش کند. بالاخره در سال 1333 به دانشکده حقوق راه یافته و در سال 1337 موفق به اخذ گواهینامه لیسانس حقوق از دانشگاه تهران گردید.
در بهمن ماه همان سال وارد ارتش شد. و ده سال بعد، فوق لیسانس خود را دریافت نمود و ضمنا در همین دوران به مطالعه و آزمایش در مورد هیپنوتیزم مشغول بود.
در بهمن ماه 1358 از ارتش بازنشسته شد و بالاخره توانست از آمریکا گواهینامه روانشناسی هیپنوتیزم را دریافت نماید و عضو سازمان بین المللی هیپنوتیزم حرفه ای امریکا شود. او از نیویورک گواهینامه “یوگا” دریافت نمود و در سال 1356 به امریکا دعوت شد و در ردیف بزرگترین متخصصین هیپنوتیزم حرفه ای جهان قرار گرفت. او صاحب نظریه ویژه ای است که معتقد است این عقیده و نظر ایشان اجبارا جهانگیر خواهد شد، تا  ببینیم چه زاید زمان. کتابهای متعدد تالیف شده توسط کابوک هنوز هم مورد استفاده اساتید، دانشجویان و علاقه مندان به دانش هیپنوتیزم است.
او تا زمان حیاتش با کتابها، مصاحبه ها و همایشهای هیپنوتیزم، علم و دانش  هیپنوتیزم را در ایران به خوبی معرفی کرد و شاگردان خوبی از جمله دکتر ساعد احمدی را در این دانش تربیت کرد. علم روانشناسی و هیپنوتیزم مدیون شعبان طاووسی (ملقب به کابوک) است. امیدوارم اساتید و دانشجویان این رشته قدردان و قدرشناس این دانشمند بزرگ باشند.
استاد کابوک در سال 71 به صورت ناگهانی و مشکوک وفات یافتند.
روحش شاد و یادش مانا.

دریافت کتاب استاد کابوک به صورت گویا

اگر قبلاً این کتاب را خوانده اید تجربیات خود را نیز با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

دانلود کتاب خود هیپنوتیزم از استاد شعبان طاووسی معروف به کابوک، با حجمی حدود ۲۴۳ مگابایت

در نظرات میبینمتان.
موفق و پیروز باشید.