خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
دانلود آشپزی صوتی قسمت چهل و پنجم

با سلام خدمت کدبانوها و کدآقاهای محترم محله. امیدوارم دومین روز از سومین ماه تابستان رو به خوبی شروع کرده باشید و روزهای خوبی هم در انتظار همگی باشه. من که این روزها خیلی سرم شلوغِ و به همین خاطر هم پست این هفته ام رو با تأخیر منتشر میکنم و به همین خاطر هم از محضر دنبال کنندگان پستهای آشپزی عذرخواهی میکنم.

آموزشهای آشپزی صوتی در این قسمت شامل موارد زیر میباشد:

اشکنه گوجه فرنگی قمی, پارافه هلو, پلو مرغ لبنانی, دمنوش سیب و نعنا, دونات, سالاد بادنجان و کیک آناناس.

برای دانلود آشپزی صوتی قسمت 45 با حجم 71 مگا بایت از

 

اینجا

وارد شوید.

برای خرید آرشیو صوتی یا تصویری بنده که شامل بیش از 5 هزار فایل آموزش آشپزی میباشد با موبایل بنده 09136278072 تماس بگیرید.

خدا یار و نگهدار.

۱۴ دیدگاه دربارهٔ «دانلود آشپزی صوتی قسمت چهل و پنجم»

سلام مجدد خدمت شما من بعد از خوندن کامنت شما در google search کردم و منظورتون رو متوجه شدم بله انشا اللاه در روز پنج شنبه این مجموعه ها رو آپلود میکنم و با توجه به اینکه در سایت شراب بهشتی نوشته انتشار فایلها مشکلی نداره پست مربوط به این مجموعه ها رو مینویسم.

سلااااام سلااام و دروووود درووود بر کبیییر کدبانوییی محله خانم سلامی گرامیی واااییی عجب فایلایی مخصوصاً اشکنه چی بشه دیگه این دیگه خععععلییی عاااالیییه به هر حااال مرسی بابت این فایلا در پناه یگانه دادآر دادآفرین بدرود و خدا نگه دار

اشکنه من یه بار خوردم آب جوش بود که توش نون تیلیت کردن و با ترشی خوردنش … این اشکنه ی تو چقده قر و قمیز داره مادر؟ مرغ لبنانی از کوجا بیاریم بیریزیم توش؟ یا خداااااااااااااا…
مرسی با حاله ها… منم عاشق آشپزی کردنم عین خودت…

سلام از لطفت ممنونم بله خدا رو شکر بخاطر انجام فعالیتهام سرم شلوغِ اول صبحها که مشغغول دانلود آرشیو کارتونهای قدیمی هستم بعدش هم بجز وقتهای نماز و غذا خوردن مشغول کار خانگی که یه نفر برام میاره هستم.

سلام
دستت درد نکنه عزیزم,
راستی من از بادمجان اصلا خوشم نمیاد واااای خدای من,
اگر خواستند من را شکنجه کنند یکی میتونند گوجه ی پخته بهم بدند, واااای خدای من؛ هم میتونند بادمجان بدند و هم پیاز پخته یا پیاز داغ. وااااااای متنفرم, متنفرم, متنفر.
اما واقعا تشکر میکنم خیلی زحمت میکشی.

دیدگاهتان را بنویسید