خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

اولین پست من

 

با تقدیم سلام و احترام

اولین پست من

ای رستخیز ناگهان و ای رحمت بی منتها

ای آتشی افروخته در بیشه ی اندیشه ها

امروز خندان آمدی، مفتاح زندان آمدی، بر مستمندان آمدی چون بخشش و فضل خدا

خورشید را حاجب تویی، امید را واجب تویی، مطلب تویی، طالب تویی، هم منتها هم مبتدا

با تقدیم سلام و احترام

حضرت دوست را شاکرم که مرا نیز توفیق و سعادت ساکن شدن در صمیمانه ترین محله عطا فرمود. محیطی که ساکنان آن همه نیکی، مرامشان همه سفا، قرارشان همه وفا و با قلبهای سر شار از مهر خود، دست هر هم محله ای تازه واردی را به گرمی هر چه تمامتر فشرده و با پیامهای شادی آفرین خویش و با همکاری ساده و صادقانه ی خود دل هر انسانی را به امید روزهای روشن انسانی شاد نموده و با ترنم تپش نوع دوستی، سرود همدلی را سر میدهند.

باشد تا حضرت حق با پرواز پرستوی آرامش در فضای سبز زندگی شما   سقف آسمان همت شما را بلندتر نموده و عظمت روحتان را وسیعتر نماید.

با این امید من نیز بتوانم برای شما مفید بوده و  قطره ای از این کان همت و دریای عظمت را بنوشم..

۶۳ دیدگاه دربارهٔ «اولین پست من»

سلااااام،خیلی خیلی خوش اومدی به محله ی خودت،اولین پست و ورودتو به محله تبریک و مبارکا میگم،ایشالاه که اینجا محل آرامشت باشه،از معلوماتت بهمون یاد بدی و از اینجا چیزای زیادی یاد بگیری،فقط یه خواهش اگه ممکنه بخش در باره صلاح الدین محمدی یا همون شناسنامه ی خودتو درست کن چون دوبار نوشته شده،میسی میسی میسیییی،زیادتا،بازم خوش اومدی لیلیلیلیلی،لی،لی،لی،لی،لی،لی،لی،لی،من شدم اولولولولولولولولولولولیلیلیلییییی مدالمو میخواااااٱااااام،خخخخ، هوم هوم هوم،خدافسی

سلام جناب محمدی
ورودتون رو به محله خودتون یعنی گوش کن رو تبریک عرض میکنم
خوشحالم از اینکه به جمع صمیمانه ی ما قدم گذاشتید
خیلی ممنون از بابت پست عالیتون
مطمئنم پستهای خوبی از شما خواهیم دید
موفق باشید
در پناه خداوند

سلام بر هم شهریمان آقای دکتر محمدی
ورود شما رو به رسم ادب تبریک عرض می کنم ,اگر اشتباه نکنم شما و آقای مرادی و آقای صوفی در روز جهانی عصای سفید مهمان شبکه استان کردستان بودید ؟
انشاءالله در روز های دیگر مطالب عالی و خوب از شما دوست عزیز ببینیم
من اهل شهر بیجار هستم و این هم آدرس ایمیل :
f.k.bijar@gmail.com

درود بر دوست فهیم و هنردوست و نازنین خودم جناب دکتر محمدی عزیز. منم ورود افتخارآمیز شما را به محله خوب و صمیمی نابینایان خوشامد میگم. از اینکه روز به روز بر اعضای متفکر و روشنفکر و اهل قلم افزوده بشه بسیار خرسندم. امیدوارم از مطالب محققانه شما دوست گرامی هرچه بیشتر بهره مند بشیم. جای دوستان دیگر شما و ما همچون آقا نصرالله و آقا فرشاد عزیز اینجا خالیست. لطفا از طرف اهالی با صفای محله آنها را هم دعوت به حضور در جمع ما نمایید. پیروز و مهربان باشی دوست خوبم.

با سلام حضور عمو حسین دوست داشتنی محله، من هم از حسن توجه شما به اهالی محله بخصوص ورودیهای جدید کمال تشکر و قدردانی را دارم حتما پیام و سلام گرم شما را به دوستان رسانده و آنها را به ایم محله ی صمیمی دعوت می کنم. زنده باشید.

با سلام به حضور افراد دارای آسیب بینایی شهرستان سقز، شما در حق بنده کمال لطف و بزرگواری را دارید. انشالا شما هم با فعالیتهای سازنده ی خود مسائل اعضای جامعه ی هدف را رصد نموده و برای اصلاح آن تلاش نمایید

سلام جناب آقای محمدی از پست شما بسیار مستفید شدم خیلی مایل بودم که با زبان شعر با شما صحبت کنم اما در شرایطی بودم که حضور ذهن نداشتم معلومات بسیار جناب عالی از همین مختصر نوشته معلوم است به امید پروردگار در آینده از دانش شما بیشتر بهره مند گردم موفق باشید

این اولین پست ها هم دنیایی هستند واسه خودشونا! همه به آدم خوشومد میگن آدم هر چند وقت یه بار دلش تنگ میشه هوس میکنه از اول عضو بشه! اینه که خوشحالم تجربه ی اولین پست رو اینجا دارید و لذت ببرید از اینکه ما لذت می بریم از مصاحبت با شما! ببخشید. یه کم تودرتو شد! چقدر خوبه که از اقشار بالادستی هم اینجا داریم!

سلام بر جناب خادمی مدیر محترم و فهیم محله، انشالا دوست داشتنهایمان و دگر اندیشیهای انسانها به افراد تازه محدود نشه و به آنجا نرسیم که بگوییم نام انسان یا همان فراموشکاری برای جنس بشر برازنده است. با امید تلاشهای بیشتر و آگاه بخش شما برای اعضای جامعه ی هدف

بهبه تعداد کوردها داره زیاد میشه . منم اجدادم کورد هستن . همیشه با دیدن کوه های کرمانشاه البته مسیر سنقر به روستاهای اطرافش متوجه میشم که آبا و اجداد من در این کوه ها دنیایی داشتن .
حیف و صد حیف که در این شهر شلوغ و آلوده زندانی شدم .
راستی به محله خوشآتی یا شایدم خوش هاتی

سلام دوست عزیز. مثل اینکه باز من دیر رسیدم. خیلی خوشحالم که بین مایید. گفتنی ها رو دوستان گفتن و واسه من چیزی نموند جز تبریک به خاطر انتشار اولین پست، ابراز شادی از حضورتون و آرزوی شادی و آرامش و سپری کردن لحظه های عالی در اینجا برای شما.
شما تجربه هایی دارید که به کار من یکی خیلی میاد. حسابی منتظر پست های بعدیه شما هستم.
همیشه شاد باشید!

درود بر جناب دکتر محمدی
ورود شما به محله دوست داشتنی گوشکن رو خوشآمد میگم
راستش من و شاید تعداد دیگه ای از دوستان در مرحله ای از تحصیل هستیم که استفاده از تجربیات شما
در اینکه ادامه تحصیل بدیم یا نه، مسلما می تونه مفید باشه
منتظر تجربیات گران‌بهای شما مخصوصا تجربیات تحصیلیتون هستم!
و همچنین امیدوارم پست ها و مواردی که دوستای خوبمون تو محله منتشر می کنن
برای شما هم مفید باشه

سلام جناب محمدی گرامی خوش اومدید به محله دوست داشتنی
پوزش مرا پذیرا باشید دیر خدمت رسیدم بعضی وقتا قسمت کامنت گزاشتنم باز نمیشه این شد ک دیروز نتونستم خوشآمد عرض کنم. بهترینها رو برای شما آرزومندم موفق باشید.

من هم خدمت شما بهار خانم عرض سلام و ادب دارم و از این همه ابراز محبت، کمال قدردانی را دارم. با آرزوی روزهای روشن و شبهای آرام و پر ستاره برای شما و سایر اهلی محترم محله. انشلا همیشه بهار محله بمانید و سرسبزی و زندگی مملو از امید را به سایرین ببخشید.

مطلبت رو دیشب خوندم.
واقعاً قشنگ بود.
حس خوبی رو به من داد.
پارادوکس قشنگ و جالبی بود.
برفی که باعث گرم شدن قلبهای انسانها میشد.
منم زمستون رو خیلی دوست دارم.
هرچند به خاطر تغییرات عجیب آب و هوایی مدتهاست که برف درست حسابی ندیدم.
من هم با دوستام تا همین ده دوازده سال پیش که مشهد بعضی وقتها حدود سی چل سانتی برف میومد همه رو یه جا میکردیم و باهاش سرسره یا آدم برفی درست میکردیم.
واقعاً سر خوردن از روی اون کوه برف خیلی لذت داشت.
یا برفهایی که به هم میزدیم.
همین شیراز یکی دو سال پیش یه برفکی اومد.
انگار که با یه موتور پمپ قوی شادی رو به قلب دانشجوها انداخته بودم.
دوستام رفتند بیرون و کلی برف بازی کردن.
منم تو همون برفا یه عکس یادگاری گرفتم.
مرسی که خاطرات خیلی خوبی رو برام زنده کردی.

من هم خدمت شما سرکار خانم عرض سلام و ادب دارم. من هم از این همه ابراز لطف و مهربانی شما و اهالی دوست داشتنی محله احساس مسرت و خوشحالی دارم و این همه مهر و عاطفه را صمیمانه ارج می نهم زنده باشید.

سلام بر جناب محمدی بزرگوار
حضورتون در محله رو خیر مقدم عرض می کنم و بسیار خوشحال هستم دوستان فرهیخته ای مثل شما در این محله فعالیت دارند و امیدوارم با یاری و هم فکری هم بتونیم در اعتلای فرهنگ معلولیت و نابینایی در جامعه موفق باشیم و به زودی های زود به جایگاه اجتماعی که حق تک تکمون هست در جامعه برسیم.
براتون آرزوی موفقیت دارم و همیشه سربلند باشید.

دیدگاهتان را بنویسید