خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
tts ها هم دل دارند. قسمت 20 تا 22

سلام دوستان گوشکنی. امیدوارم حالتون خوب باشه. امروز اومدم با سریال tts ها هم دل دارند. قسمت های 20 تا 22. اونایی که سریال رو دانلود نکردن میتونن قسمت های قبلی این سریال رو از
این پست
دانلود کنن. حالا میریم سراغ لینک های دانلود.
دانلود قسمت 20
دانلود قسمت 21
دانلود قسمت 22
توی کامنتها منتظر نظراتتون هستم.
با اجازه

۴۰ دیدگاه دربارهٔ «tts ها هم دل دارند. قسمت 20 تا 22»

سلام
فکر کنم فصل دوم تی تی اس ها باشه چون خیلی وقته ازش میگذره!
مثل ستایش، و حالام که منتظر فصل دوم شهرزادیم
خب زیبا بود مخصوصا مکالمه برنا یا
متنی که قاضی هم خوند خیلی دقیق برنامه ریزی شده بود
موفق باشی.

سلام! آخ جون! به تمام حالت ها و زبان های موجود آخ جون! کاش چیز دیگه از خدا می خواستم! یعنی همراه این که دلم می خواست باقیه چیز ها رو هم می خواستم! من اول گوش کردم بعد اومدم کامنت آخه نمی شد منتظر بشم. درضمن باقیه قسمت هاش رو هم گم کرده بودم الان میرم تمامش رو دانلود می کنم باید۱دفعه از اول اولش گوش کنم حالا که باقیش داره میاد میشه این کار رو کنم و خوش بگذره بهم!
منتظر باقیشم. یعنی همگی منتظر باقیشیم!
من رفتم دانلود قبلی ها.
موفق باشی!

درود بر مهدی آقای خلاق و با هوش و مستعد. امیدوارم حالتون خوب باشه. کلی دنبال این سریال بودم، چون تا به حال یه دونش رو هم نشنیده بودم، اون قدر مشتاق بودم که نگو و نپرس. آفرین به این همه هوش و ذکاوت. بهتون افتخار می کنم. اگر احیاناً سریال تصویری ای هم ساختید خوشحال میشم در کانال:
http://WWW.APARAT.COM/BLINDTV
قرارش بدم تا یه ملت به وجود شما افتخار کنن.
احسنت و آفرین.
شاد و پیروز باشید

بح بح بح. سلاااااام داش مُجی! چطوری پسر؟ مرسی از اینکه دنبال میکنی. قبول دارم سریال tts ها مثل یاسمین با کیفیت نیست. اما این سریال به سَبکِ ۲ بُعدی ساخته شده و نمیشه که مثلا از قسمت فلان به بعد سریال تغییر کنه و کلی پیشرفته بشه. اینم یه نوع سَبکِ توی سریال سازی. اما به همه ی شما قول میدم توی جنگ مایکروسافت سم با eloquence اینا، حسابی سنگِ تموم بذارم. این جنگ شنیدنی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید