خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

ارائه‌ی بخش دیگری از کتاب خودآموز ریاضیات و آمار پایه دهم به درخواست بعضی از دوستان

همانطور که در پست قبلی هم به اطلاع رساندیم انجمن علمی-فرهنگی موج نور اصفهان به منظور فراهم کردن فرصت‌های برابر برای دانش‌آموزان نابینا و کم‌بینا در نظر دارد در صورت فراهم شدن امکانات، کتاب ریاضیات و آمار پایه دهم رشته علوم انسانی را به صورت صوتی و خودآموز تهیه نماید.

به این منظور قسمتی کوتاه از کتاب را در پست قبلی و به درخواست تعدادی از دوستان قسمت دیگری را نیز در پایان این پست به حضورتان تقدیم می‌کنیم.

امیدواریم؛ شما دانش‌آموز، معلم، کارشناس، پژوهشگر، مسئول و صاحب نظر ارجمند در صورتی که نظر یا پیشنهادی برای بهتر شدن این طرح دارید با ما در میان بگذارید و از این طریق به ما کمک کنید تا هرچه بهتر به انجام این کار اقدام کنیم.

در بخش نظرات همین پست و پست الکترونیکی انجمن به نشانی

mojenoor84@gmail.com

منتظر نظرات و پیشنهادات و ابراز علاقه برای همکاری با ما از طرف شما هستیم.

ضمناً از همه‌ی کسانی که در پست قبلی به ما نظر، پیشنهاد و طرح ارائه دادند تشکر و قدردانی می‌کنیم.

مطمئن باشید نظرات شما به مدرس کتاب ارائه می‌شود و ایشان برای بهتر شدن کار از آنها استفاده می‌کنند.

برای هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 03136687033 روزهای فرد از ساعت 12 تا 14 و روزهای زوج از ساعت 16 تا 18 به جزء روزهای تعطیل تماس بگیرید.

به امید روزهای روشن‌تر.

 

دانلود بخش کوتاهی از کتاب ریاضیات و آمار پایه دهم رشته علوم انسانی با حجم ۵ مگا‌بایت

 

۲ دیدگاه دربارهٔ «ارائه‌ی بخش دیگری از کتاب خودآموز ریاضیات و آمار پایه دهم به درخواست بعضی از دوستان»

سلام و عرض خسته نباشید خدمت تمامی بزرگواران انجمن موج نور باز هم از شروع این کار با ارزش در راستای آموزش ریاضی به دانش آموزان نابینا بسیار قدردانی میکنم این قسمت رو هم گرفتم و با دقت بیشتر گوش کردم بنظر من که خوب و کامل بود امیدوارم بتونم به زودی کتاب کاملش رو گوش بدم و لذت ببرم هرچند که شاید به درد من نخوره ولی همیشه ریاضی برام لذت بخش بوده و هست . بازم سپاس از شما

دیدگاهتان را بنویسید