خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
دانلود برنامه به روز ترین آهنگهای روز ایران و جهان

سلام به دوستان عزیز. با دومین مطلبم در سال 96 در خدمتتون هستم. امیدوارم که این مطلبم هم مثل مطلب قبلیم به دردتون بخوره. امروز با آموزش برنامه ویکی صدا به سراغتون اومدم. من این آموزش را به صورت متنی براتون به اشتراک میزارم. خوشحال میشم اگر راجع به این برنامه نظری داشتید در کامنتها به من بگید. بیش از این پر حرفی نمیکنم و شما را دعوت به خواندن آموزش و دانلود برنامه ویکی صدا میکنم.
شما وقتی که این برنامه رو باز کردید ابتدا دگمه ثبت نام رو میزنید. سپس نام کاربری و پسورد را وارد میکنید. قبل از ثبت نام یک مطلبی رو بهتون میگم و اون اینکه بعضی اوقات ممکنه این برنامه به دلیل اینکه برای اون ور آب هست بالا نیاد و نیاز هست که از فیلترشکن استفاده کنید و یا اینکه وایفای گوشیتون رو خاموش کنید و از داده هاتون برای ثبت نام استفاده کنید. در ضمن یک نکته ای رو یادم رفت بهتون بگم. شما میتونید نام کاربریتون رو فارسی وارد کنید. پس از اینکه ثبت نامتون رو انجام دادید برنامه فعال میشه. و لیست تمامی آهنگها براتون نمایش داده میشه. برای اینکه بتونید آهنگهای مورد دلخواهتون رو دانلود کنید در قسمت پایین سمت چپ گوشیتون یک دگمه جستجو وجود داره که شما با زدن دگمه جستجو میتونید آهنگ مورد نظرتون رو جستجو کنید و دانلود کنید. برای اینکه بتونید آهنگهایی که روی صفحه اصلی برنامه قرار داره رو دانلود کنید کنار هر آهنگ یک دگمه بدون برچسب وجود داره که با فشار دادن این دگمه شش گزینه براتون نمایش داده میشه که یکی از این گزینه ها دانلود هست. وقتی که گزینه دانلود را وارد میکنید آهنگ دانلود میشه و اگر گوشیتون اندروید 4 به بالا باشه درصد دانلود آهنگ را بهتون نشون میده. در قسمت پایین سمت راست گوشیتون یک کلید به نام باز کردن کشو وجود داره.شما وقتی که این دگمه را میزنید چند تا گزینه براتون نمایش میده. از معروفترین این گزینه ها میتوان به چند مورد اشاره کرد. 1- گزینه آهنگ هست که در واقع همون آهنگهای صفحه اصلی برنامه رو براتون نشون میده. 2- آلبوم هست که شما میتونید با جدیدترین آلبومهای به روز خوانندگان مد نظرتون آشنا بشید و این آلبومها را دانلود کنید. 3- یک قسمت دیگری که در این برنامه هست بخش هنرمندان هست که لیست اکثر خوانندگان این ور آب و اون ور آب موجود هست و میتونید آهنگهای جدید و قدیمی این هنرمندان را دانلود کنید. 4- یک قسمت دیگر برنامه دانلودها هست که شما در این بخش آهنگهایی را که قبلا دانلود کردید رو اینجا براتون نشون میده. 5- مهمترین بخش این برنامه تنظیمات ویکی صدا هست. در این بخش چند تا گزینه وجود داره. اولین گزینه مربوط هست به استفاده از کیفیت پخش بالای این برنامه هست. اگر میخوایید آهنگ را با کیفیت بالا در گوشیتون پخش آنلاین داشته باشید باید این قسمت را روشن کنید و اگر این قسمت خاموش باشه آهنگ با کیفیت پایین براتون پخش میشه. در ضمن این برنامه آهنگها را به طور خودکار بدون اینکه شما نیازی به استفاده از دانلود منیجر گوشی داشته باشید آهنگ را برای شما دانلود میکنه. به نظرم مهمترین توضیحاتی که میتونستم در باره این برنامه بهتون بدم را گفتم. اگر چیزی از این برنامه رو نگفتم شما خودتون در کامنتها به من و دیگر دوستان عزیز بگید. با تشکر از شما که حوصله میکنید و این آموزش متنی رو میخونید.
در ادامه این برنامه رو دانلود کنید
دانلود برنامه ویکی صدا

۱۸ دیدگاه دربارهٔ «دانلود برنامه به روز ترین آهنگهای روز ایران و جهان»

سلام و درود بر آقا هادی گل
خوبی یا چطوری
خوش میگذره یا نه
خب منم این جناب ویکی صدا رو دارم با وجود اینکه بعضی مواقع میره رو اعصاب و به خوبی آقای نکس وان موزیک نیست ولی خب به هر حال میشه کمی زد تو سرش خخخ و ازش استفاده کرد به هر حال مرسی بابت معرفی این اپ نیمه خوب و مرسی بابت آموزش
روزت خوش و خدا نگهدار

دیدگاهتان را بنویسید