خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

عرض سلام و ادب به هم نوعان

سلام به دوستان و هم نوعان عزیز!

 

من به کمک دوست خوب و رفیق گلم اقای جواد نوعی به عضویت محله در آمدم.

چند ماهی هستش که با شرایط روحی بدی دارم دستو پنجه نرم می کنم امیدوارم با حضور داشتن در کنار شما عزیزان بتونم تا حد زیادی این مشکل رو باهاش کنار بیام. در ضمن من آن قدر زیاد نیست که با کامپیوتر کار می کنم اگر کمی و کاستی از بنده دیدید ببخشید.

من خواننده, نوازنده و فروشنده لوازم موسیقی هستم.

 

ساز مورد علاقم هم کیبورد یا همون اُرگ هستش که در همین زمینه کارشناس چندتا شرکتی هستم که وارد کننده در ایران هستند.

ایام به کام!

۳۸ دیدگاه دربارهٔ «عرض سلام و ادب به هم نوعان»

سلام بهاره خانم ممنون از این همه انرژی خوب شما اتفاقا شادمهر خاننده مورد علاقه خودم هم هستش و جالبه بدونید که یکی از نوازنده هایی که تو گروهی که سال ۱۳۸۰ رهبر و نوازنده کیبوردش بودم مدتی هست که برای کنسرت های شادمهر گیتار باس میزنه چشم حالم که کمی بهتر شد حتما می خونم و به عنوان عیدی یکی از کار های شادمهر رو به شما تقدیم می کنم و امیدوارم بهار امسال مثل اسمتون پر از شکفتن خواسته های دوست داشتنی باشه براتون

شادمهر خعععلی خوش اومدی. امیدوارم که همیشه منبع شادی و مهر باشی. از آقا جواد هم که شما را راهنمایی کرد کمال تشکر و قدردانی دارم هرچند حضور خودش خیلی پر رنگ نیست که امیدوارم از این پس پررنگتر بشه. بازم خوش اومدی و بازم تشکر از جواد.

سلام و درود بر آقا شادمهر
اول که ورودتون و حضورتون در محله رو خیر مقدم میگم
و خوشحالم که به محله وارد شدین و امیدوارم که هر آنچه که مد نظرتون هست از طریق محله بهش دست یابید
براتون بهترینا رو آرزو دارم
روزتون خوش و خدا نگهدار

سلام شادمهر. احتمالا این رو دیگه نبینی از بس من دیر کردم!
به محله خوش اومدی! امیدوارم مشکلت هرچی که هست هرچه زود تر رفع بشه! شادمهر زمان لبه های تیز حوادث رو کند می کنه. این موج شبیه تمام موج های زندگی گذراست. می گذره. فقط صبور باش!
موفق باشی!

سلام به پریسا خانم متشکرم از دلداریتون .من خودم تا حدی انسان صبوری هستم و یه چیز رو همیشه برای خودم تکرار می کردم ..این هم نیز بگذرد .ولی این بار بد خوردم طوری که اعتمادم غرورم محبتم گذشتم همه فرو ریخته و فعلا فقط خدا رو دارم طلب می کنم که اعجازش رو ببینم
نوروزتون مبارک باشه

به به داداش بزرگوارم آقا شادمهر ملقب به آقا
…………………………………………………………………….
…………………………………………………………………………………….
………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………. هیچ چی دیگه یعنی اقای دوست خوب.
شادمهر جان ورود تورو هم به جمع خوب محله تبریک میگم امیدوارم در کنار اعضای صمیمی و خونگرم محله اعم از برادران و خواهران گرامی یه تغییرات محسوس و مثبتی را در زندگیت ورق بزنی و مشکلاتی که اشاره کردی اونا هم روزی پست بزنی با موفقیت حل شده و همه ما را با آن خبر خوشحال کننده ات شاد کنی.
انشا الله.

دیدگاهتان را بنویسید