خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

اطلاع‌رسانی در مورد اپلیکیشن GetThere

درود به همه‌ی دوستان

امید که روزگار بر وفق مراد باشه.

کوتاه یه خبر کوچیک بدم و برم.

توی پستی که برای اطلاع‌رسانی در مورد ترجمه‌ی اپلیکیشن GetThere گذاشتم، بعضی نظر داده بودن که کاش می‌شد زبان GetThere رو مستقل از زبان سیستم عوض کنن. من نظر رو به Lew Lasher، سازنده‌ی اپلیکیشن منتقل کردم و از اونجایی که کسای دیگه‌ای هم این درخواست رو کرده بودن این امکان رو به اپلیکیشن اضافه کردن. بعد از بروز کردن اپلیکیشن، توی قسمت Setup (جزئیات)، Settings (تنظیمات) رو انتخاب کنید و در بخش زبان، زبان مورد نظر خودتون رو انتخاب کنید. به صورت پیشفرض گزینه‌ی استفاده از زبان سیستم انتخاب شده.

امید که این امکان مفید واقع بشه.

شاد باشید.

۲۷ دیدگاه دربارهٔ «اطلاع‌رسانی در مورد اپلیکیشن GetThere»

سلام.
خیلی خیلی ممنون از اطلاع رسانی و زحمتی که کشیدی.
من دوتا مشکل با این نرم افزار دارم که امیدوارم خودت یا دوستان دیگه که از این نرم افزار استفاده کردید بتونند حلشون کنند.
یکی این که این نرم افزار گویا امکان انتخاب شهر نداره و فقط میشه نقشه یک کشور خاص رو به صورت کلی داشته باشی و این باعث میشه که اگر وقتی بخوایم اسم یک مکان رو بهش بدیم که به عنوان یک نقطه ذخیره اش کنه اگر در شهر دیگه ای مشابهش باشه نتونیم به نرم افزار بفهمونیم مثلاً کدوم باغ ارم رو میخوایم یا مثلاً کدوم میدان شهدا چون هر شهری یک میدان شهدا داره خلاصه اگر کسی راهی برای این مسأله داره ممنون میشم راهنماییم کنید.

سلام. وقت بخیر. لطفا اگه آپدیت جدیدی به غیر از اون نسخه که گذاشتید منتشر شده لینکش رو در اختیارمون بزاریم. و اینکه چرا بعضی وقتها دکمه ی من کجا هستم رو میزنم میگه sorry, I don’t know where you are. یا همچین چیزی. یعنی کلا مکان فعلی رو نمیگه. مشکل از چیه؟

درود، در مورد گذاشتن فایل apk نسخه‌ی جدید، من با Google Play نصب کردم. اگه سایتی رو برای دریافت فایل APK از Google Play می‌شناسید بگید تا براتون فایل رو بگیرم. در مورد اون مشکل هم شاید مشکل از GPS باشه، یا خاموش هست یا آنتن نمی‌ده. حالا من با آقای لشر هم صحبت می‌کنم ببینم چی می‌گن. شاد باشید.

سلام با تشکر فراوان از جناب امینی من خواستم با apk editor این امکان را برای برنامه ایجاد کنم که با تلاش شما درست شد اما دو نکته: یکی اینکه برای منم هنوز نسخه جدیدی از برنامه نیومده که بخوام این امکانو روش فعال کنم و دیگه اینکه منم زیاد با این پیغام خطا مواجه میشم که i don’t know your location و نمیدونم راه حلی داره یا نه ولی برنامه خیلی مفیدی هست بازم تشکر از پیگیلیهای شما. موفق باشید.

درود، در مورد نیومدن بروز‌رسانی، اگه شما نسخه‌ی APK برنامه رو نصب کردید، و نه از روی Google Play، نمی‌تونید اپلیکیشن رو بروز کنید. در مورد مشکل عدم اطلاع از موقعیت، همونطور که بالا گفتم شاید مشکل خاموش بودن و یا آنتن ندادن GPS باشه. من با آقای لشر حرف می‌زنم تا ببینم می‌تونن راهنمایی کنن یا نه. موفق باشید.

سلاااام و درووود بر داااش میثم گل و خوب خودم
خوبی عزیزم
چه خبرا خوش میگذره یا نه
خب من این اپ رو از پلی استور به روز کردم و مِقسی بابت این که این رو بهمون معرفی کردی و بهمون گفتی که به روزش کنیم تا بتونیم زبون دلخواهمون رو توی ستینگ به برنامه معرفی کنیم
به هر حال مرسی شبت خوش و خدا نگهدار

دیدگاهتان را بنویسید