خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

از هر دری سخنی!

ضمن درود فراوان و عرض ادب! خب این چند روز که از محله خبری نبود من به کارهای زیادی دست زدم.
مدتی است که واتساپ در نوکیا به من اخطار می دهد که واتساپ تا 30 6 2017 در نوکیا کار می کند و از این تاریخ به بعد دیگر با نوکیا نمی توان در واتساپ کار کرد.
خب منم دست به کار شدم و پس از دو سال داشتن گوشی سامسونگ گلکسی اس 5 و بلا استفاده رفتم خانه ی دوستم و کمی یاد گرفتم تا بتوانم در واتساپ کار کنم و سرگرم بشوم.
در این دو سال هرکی اسکایپ منو داشته منو در گروهش عضو کرده و هرکی شماره مبایل همراه اولمو داشته در گروه های واتساپی عضو کرده و من بعضی اوقات گوشیم را باز می کردم و کمی از مطالبش را می خواندم.
اکنون که حدود یک ماه است دارم با گوشی لمسی کار می کنم در گروه های واتساپی که با نوکیا بودم در گوشی لمسی هم عضو شدم و اکنون در 16 گروه واتساپی عضو هستم که دو تا از این گروه ها که مدیرانش قبلا لفت داده اند من مدیر آن گروه ها هستم.
برای من خیلی جالب بود که من هنوز چیزی یاد نگرفته مدیر دو گروه هستم و یاد گرفتم دوستانی را در گروه هایم عضو کنم.
راستی من در این مدت با کامی جونم هم کار نداشتم و همش با لمسی کار می کردم و هر شب که به طبقه بالا میام بدون اینکه با کامی کار کنم گوشی در دست خوابم می بره.
خلاصه این گوشی همه جا شده خواب و خوراک من و امشب اتفاقی کامی جونم را روشن کردم و دیدم محله اومده بالا و اومدم داخل و ثبت نام کردم و شروع به نوشتن کردم تا از قافله عقب نمانم
آخه هرچی هم که باشه اینجا محله ی خود من است و من نباید از قافله عقب بمانم.
حالا برای اینکه شما هم بیکار نمانید یه سؤال می پرسم… چرا اگر من با کسی کاری داشته باشم خودم باید پیگیر کارم باشم تا بتوانم از طرف مقابلم استفاده کنم یا برای حل مشکلم کمک بگیرم و اگر هم کسی با من کاری داشته باشد یا از من چیزی بخواهد من باید پیگیر موضوع شوم و اگر من پیگیر موضوع نشوم بعدا باید جواب پس دهم که اگر موافق بودم چرا پیگیر نشدم؟!
واقعا من مانده ام که باید چیکار کنم آیا باید پیگیر شوم یا صبر کنم تا او خودش پیگیر موضوع شود!
در این چند روز دو اتفاق یا بیشتر برایم افتاده است و من پیگیر ماجراها نشدم و اونا هم پیگیر نشده اند و من نگرانم که بعدا بخواهم جواب پس دهم که چرا خودم پیگیری نکردم.
حالا شما بیایید مرا راهنمایی کنید که باید پیگیر شوم یا منتظر پیگیری اونا بمانم.
با تشکر فراوان!

۱۰ دیدگاه دربارهٔ «از هر دری سخنی!»

من که همیشه هستم و این یه سؤال عمومی بود که چرا انسانها اینطوریند که همیشه یه طرف ماجرا باید پیگیر مسائل باشه و مسائل را حل کنه
شاید برای خیلیها این اتفاقات بیفته حتی برای خودت هم همینطوری باشه
شاد و خندان باشی!

درود! تو که امسال اردوی منو خراب کردی
البته من که کم نیاوردم و رفتم خونه دوستم و دو شب ماندم و اندروید یاد گرفتم و اندرویدی شدم و حالشو میبرم
خخخخ در آینده ی نزدیک یه اردوی عالی در پیش داریم و حالشو میبریم خخخخ!

سلام خخخخخخخخ من که کلا قسمت پیگیری رو از بس nvda تند خوند نفهمیدم
ولی اینطوری که دوستان میگن پیگیر باشی خیلی خوبه
بهتر که واتسآپ هم نوکیا رو دیگه ساپرت نمیکنه چون همین خودش ی دلیل میتونه بشه که خیلی از نابیناهایی که از گوشیهای سیمبین دل نکندن بیان تو سیمبین دقیقا مثل تو خخخ
فعلا خداحافظ

درود! خب مگه مجبوری اینقدر سرعتشو ببری بالا که نفهمی چی میخونه
خب پسر خوب یه کمی سرعتشو بیار پایین تا بهتر بفهمی که چی میخونه و بتونی با دقت بیشتر و خوشبینی مطالب را بخونی
البته هنوز هم واتساپ همون ارور را میدهد و هنوز نوکیا واتساپ را ساپرد میکنه و من باهاش حال میکنم خخخخخخ!

سلام. خوب کردی اندرویدی شدی عدسی باور کن خیلی خوبه! در مورد پیگیری های۲جانبه هم به خدا از دل من گفتی انگار. طرف کار داره کلا یادش میره بعدش میاد با تمام وجود نازنینش ازم طلبکار میشه که واسه چی یادم ننداختی حواست کجا بود آخه! بهش میگم کار مال تو بود من حواسم کجا بود؟ این درسته آیا؟ میگه خوب چی میشه۱خورده حواست رو جمع تر کنی! میگم من واسه خودم حواس ندارم تو کار خودت رو یادت رفت ایراد به من وارده؟ طرف از رو نمیره میگه من۱۰۰۰مدل گرفتاری دارم داخل ذهنم پر از مشغله و ماجراست ازم انتظار نمیره و و و و و و خلاصه آخرش من بدهکار میشم که کار ایشون مهلتش گذشت و فراموش شد. خدایا مواظب عقل نداشتهم باش!
شاد باشی!

درود! خخخ خیلی جالبه که من درد دل خیلیارو اینجا بیان کردم و یه نفر به من زنگ زده میگه تو در پستت به من کنایه زدی و من با خنده گفتم اگه دوست داری به خودت بگیری به من مربوط نیست، خخخ پس تو هم از این موارد زیاد داری، خب من که بارها اون موضوع را یاد آوریت کردم چرا اهمیت نمیدهی و از خجالت من درنمیایی… خخخ!

دیدگاهتان را بنویسید