خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
یک تسلیت و یک آموزش بسیار کوچک.

سلااااام دوستان عزیز و گل و دوست داشتنی.
امیدوارم حالتان خوب باشد.
البته من که می دانم حالتان خوب هست اما باز هم می پرسم. اگرچه حال خودم زیاد خوب نیست از وقتی که پست ترک عمو چشمه را دیدم اصلا حال خوبی ندارم. من هم به نوبه ی خودم از خدای متعال برای این مرد مهربان طلب مغفرت میکنم.
البته این را ما باید بپذیریم که یک روزی ما هم باید این دنیای فانی را ترک کرده و به جهان آخرت بپیوندیم. انشا الله که جایشان بهشت باشد.
من هم به نوبه ی خودم به تمام خویشاوندان و نزدیکانشان تسلیت میگم.
خوب حالا من آمدم تا برای اولین بار برایتان یک آموزش بنویسم.
آخه می خواستم ضبط کنم که دیدم جایی برای upload ندارم که تصمیم گرفتم تا بنویسم.
خوب دوستان از آنجا که ما لپتاپی ها بعضی وقتها نیاز به صدای زیاد پیدا می کنیم من تصمیم گرفتم تا این کار را آموزش دهم.
چون واقعیتش خودم یک بار گیر کردم و باید با لپتاپ فایل پخش می کردم.
گشتم به دنبال چاره ای. البته خیلی راحت هست. فقط شما باید لطف کنید و یک اسپیکر بلوتوثدار تهیه کنید.
این کار با اتصال بلوتوث به یک اسپیکر که قابلیت اتصال از طریق بلوتوث را داشته باشد صورت می گیرد. برای این کار ابتدا شما باید بلوتوث لپتاپ و اسپیکر را روشن کنید. من طریقه ی روشن کردن بلوتوث ویندوز ده را می نویسم. واقعیتش نمی دونم در ویندوز های دیگر هم همینجوری روشن می شود بلوتوث یا نه؟ جواب این سوال به پای شما.
برای روشن کردن بلوتوث ویندوز ده ابتدا باید از نصب بودن درایورش اطمینان کامل داشته باشیم. سپس کلیدهای ترکیبی windows +i را می زنیم سپس تب زده و از میان لیست ظاهر شده گزینه ی Devices را انتخاب می کنیم. بعد تب می زنیم و همون گزینه ی Bluetooth & other devices که گزینه ی اولی هم می شود را انتخاب می کنیم.
مجدد تب می زنیم و روی گزینه ی Bluetooth toggle button not pressed اینتر یا اسپیس می زنیم. تا اینجا توانستیم بلوتوث لپتاپ خود را روشن کنیم. بعد برای اتصال به اسپیکر باید تب زده و روی گزینه ی Devices and printers اینتر بزنیم.
حال در اینجا یک صفحه ی جدیدی برایتان باز می شود که لیستی از دستگاه هایی که به سیستم شما وصل هستند را نمایش می دهد. بعد از آن شیفت تب بزنید و روی گزینه ی Add a device اسپیس بزنید. در این صفحه خود بلوتوث به صورت خودکار سرچ می کند و دستگاه های یافته شده را برایتان نشان می دهد. سپس نام اسپیکر یا همان نام بلوتوث اسپیکرتان را پیدا کنید و بعد گزینه ی Next را انتخاب کنید. خواهید دید که سیستم شما به بلوتوث وصل شده و صدایش از بلوتوث پخش می شود.
به امید اینکه مفید باشد. تا دیدار بعدی خدا نگهدار.

۵ دیدگاه دربارهٔ «یک تسلیت و یک آموزش بسیار کوچک.»

سلتک/ تیم ـک.زش گخ حیلی قدیمیه! همین کار رو من سالها پیش با هندزفری بلوتوث انجام میدادم البته مسلما اون موقعها ویندوز ۱۰ نبود! ویندوز ۷ هم نبود! با ویندوز اکس پی این کارو میکردم! ولی برای اینکه اولین بار شما بود که شما پست دادید خوب بود!.

درود
میلاد جان خیلی عالی بود ، این درست که خیلی ها قدیم ندیم ها خیلی کارها بلد بودند اما من قنبر خیلی این موارد را بلد نیستم و نبودم خوب عیب نیست قراره از میلاد عزیزم یاد بگیرم .زنده باد میلاد .خیلی آموزش مهمی بود برای من هر چند که نتوانستم هدفون را نیافت اما جوینده یابنده است .زنده باد میلاد .

دیدگاهتان را بنویسید