خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

کتاب هدیه‌های آسمانی پایه دوم نیز اضافه شد. سال نو و به‌روز رسانی کتابخانه دانش‌آموزی با اضافه شدن 24 کتاب جدید

سلام به وسعت سرسبزی و شکوفه‌های بهاری و با بوی خوش نوروز و بارانهای بی‌نظیرش خدمت تمام دانش‌آموزان، معلمان و هم‌محله‌ای‌های گرامی

سال نو همگی مبارک.

امیدوارم هرجا هستید، در این روزهای لذت‌بخش و زیبای  سال نو خورشیدی همواره شاد و خندان، سرزنده و سرحال، خرسند و خوشبخت منتظر شنیدن یک عالمه خبرهای خوشحال‌کننده باشید.

در آغاز سال نو، خدمت رسیدم، با دستی پر از کتاب برای شما گرامیان.

در این نوبت، به لطف همکاری دوستان هم‌نوعمان، کتابهای جدیدی برایتان داریم، برخی از این کتابها به سفارش محله خودمان ضبط شده و برخی دیگر از سوی کتابخانه‌ها و سایر دوستان به دستمان رسیده، که در ادامه نظرتان را به عناوین آنها جلب میدارم.

 

هدیه‌های آسمانی، پایه دوم، ضبط شده به سفارش پایگاه اینترنتی محله نابینایان، سال 1398

ادبیات موضوعی کامل، دوره دوم متوسطه، پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم، انتشارات گاج، ضبط‌شده به سفارش کتابخانه ثامن‌الائمه آبادان، سال 1397.

گلبرگ، مطالعات اجتماعی هفتم،دوره اول متوسطه، نشر گلواژه، سال  1396، ضبط شده در بخش نابینایان کتابخانه امام علی یزد.

علوم تجربی، پیامهای آسمانی،کار و فناوری،  مطالعات اجتماعی شامل مدنی، جغرافیا و تاریخ، تفکر و سبک زندگی مشترک دختران و پسران، پایه هفتم، سال 1396

گلبرگ، مطالعات اجتماعی نهم دوره اول متوسطه، سوالات طبقه‌بندی‌شده ویژه امتحانات و پاسخنامه تشریحی، نشر گلواژه، سال 1396، ضبط شده در بخش نابینایان کتابخانه امام علی یزد.

فارسی پایه نهم دوره اول متوسطه، ضبط شده به سفارش پایگاه اینترنتی محله نابینایان، سال 1397

نگارش پایه نهم دوره اول متوسطه، ضبط شده به سفارش پایگاه اینترنتی محله نابینایان، سال 1397

ادبیات پایه دهم، رشته ادبیات و علوم انسانی، تهیه و تنظیم: یدالله قرب‌علی همراه شرح و توضیح، به سفارش آموزشگاه نابینایان شهید سامانی اصفهان، سال 1397.

علوم و فنون ادبی 1، رشته‌های ادبیات و علوم انسانی، علوم و معارف اسلامی، پایه دهم دوره دوم متوسطه، ضبط‌شده به سفارش پایگاه اینترنتی محله نابینایان، سال 1397

منطق پایه دهم دوره دوم متوسطه، رشته‌های ادبیات و علوم انسانی، علوم و معارف اسلامی، ضبط شده به سفارش پایگاه اینترنتی محله نابینایان، سال 1397

نگارش 1 پایه دهم دوره دوم متوسطه شاخه نظری، کلیه رشته‌ها، ضبط شده به سفارش پایگاه اینترنتی محله نابینایان، 1397.

ادبیات پایه یازدهم، رشته ادبیات و علوم انسانی، تهیه و تنظیم: یدالله قرب‌علی همراه شرح و توضیح، به سفارش آموزشگاه نابینایان شهید سامانی اصفهان، سال 1397.

علوم و فنون ادبی2، رشته‌های ادبیات و علوم انسانی، علوم و معارف اسلامی، پایه یازدهم دوره دوم متوسطه، ضبط شده به سفارش پایگاه اینترنتی محله نابینایان، سال 1397.

نگارش 2 پایه یازدهم دوره دوم متوسطه شاخه نظری، کلیه رشته‌ها، ضبط شده به سفارش پایگاه اینترنتی محله نابینایان، سال 1397.

فلسفه، جامعه‌شناسی، جغرافیا، روانشناسی و تاریخ پایه یازدهم، سال 1397

مجموعه آموزش قواعد و دستور زبان عربی دوره اول متوسطه، پایه‌های هفتم، هشتم و نهم، تهیه و تنظیم: محمد عسگری، به سفارش پایگاه اینترنتی محله نابینایان، سال 1397

 

برای دریافت این کتابها میتونید وارد صفحه

کتابخانه دانش‌آموزان نابینا

که جدیدا هم تغییراتی از نظر ساختاری و بخش‌بندی داشته بشید.

در پایان جا داره، مجدد از دوستانی که ما را در این راه یاری رساندن، تشکر و سپاس‌گزاری کنم، خصوصا از: خانمها الهه شیخی، پریسا جهان‌شاهی و آقایان یدالله قرب‌علی، مهدی حیدری، مهدی محمد قاسمی، میلاد نصرتی، محمد عسگری، اسماعیل رفاهی، حافظ حسینی، کمیل نوبختی و دو کتابخانه ثامن‌الائمه آبادان و کتابخانه امام علی یزد.

همچنان منتظر یاری شما هم‌محله‌ای‌های عزیز در این راه هستیم و دست همکاری شما دوستان را به گرمی میفشاریم.

سبز و بهاری بمانید.

۸ دیدگاه دربارهٔ «کتاب هدیه‌های آسمانی پایه دوم نیز اضافه شد. سال نو و به‌روز رسانی کتابخانه دانش‌آموزی با اضافه شدن 24 کتاب جدید»

سلااااام. خیلی خوشحالم که کتابها به دردتون خورده. شما دانش آموزای عزیز یادتون باشه که ما تو این راه به کمک و حمایت شما بیشتر از هرکسی نیاز داریم و به شدت از پیشنهادات و انتقادات شما استقبال میکنیم. تاجایی که میتونید این سایت و بخش کتابخانه دانش آموزی رو هم به دوستای دانش آموز نابینای خودتون هم معرفی کنید و کتابها رو به دست دوستاتون هم برسونید. موفق و پیروز باشید.

سلام. سلامت باشید. در مورد بحث کتابهای کمک درسی و خصوصا کتابهای انتشارات گاج هم باید بگم حقیقتا ما هم دوست داریم که کتابهای بیشتری به دست دانش آموزان برسه ولی محدودیت مالی این اجازه رو نمیده خصوصا به ما. چند کتاب کمک درسی توسط کتابخانه ها ضبط شده که اونا بودجه اش رو هم دارن ولی ما متاسفانه بودجه ضبط کتب کمک درسی رو نداریم چون این کتابها هم به صورت بینایی هستند و نیاز به گوینده بینا و بحث مالیش رو داریم. این چند جلد کتاب درسی رو که امسال تهیه کردیم از دوستان هم نوع خودمون کمک گرفتیم برای ضبطشون چون بریل کتابها بود و از این رو که بین دانش آموزان افرادی هم هستند که بریل نمیخونند یا بلد نیستند و یا به هر دلیل دیگه ای، از دوستان کمک گرفتیم و انصافا به بهترین شکل ممکن هم بهمون کمک کردن و کتابها رو خوندن. البته تعامل خوبی هم با کتابخونه ها داریم و کتابهایی که مرتبط با دانش آموزان هست رو به دست ما میرسونند تا روی سایت قرار بدیم. همینجا من از شما و سایر دوستانی که میتونند تو این راه به ما کمک کنند درخواست یاری میکنم تو زمینه های مختلفی نیاز به مشورت داریم برای ضبط کتب نیاز به کمک داریم و مسائل دیگه. همچنین از مسئولین کتابخونه های سراسر کشور میخوام که اگر کتابی در ارتباط با دانش آموزان ضبط میکنند به دست ما برسونند تا در بخش کتابخونه دانش آموزی قرار بدیم تا دسترسی برای دانش آموزان به منابع درسیشون آسونتر بشه. از لطف و حمایتتون به شدت تشکر میکنم.

دیدگاهتان را بنویسید