خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

4 عنوان کتاب درسی و کمک‌درسی جدید برای پایه دوازدهم در کتابخانه دانش‌آموزی

با سلام. در راستای اهداف کتابخانه دانش آموزی محله نابینایان و تکمیل آن اینبار با توجه به نزدیک شدن به فصل امتحانات و همچنین کنکور، چهار عنوان کتاب از دروس پایه دوازدهم، دوره دوم متوسطه را برای انتشار آماده کرده‌ایم، که امیدوارم مورد پسند واقع گردد.

 

کتاب درسی علوم و فنون ادبی 3، همراه با ارائه توضیح برای بعضی از قسمتها و پاسخ به نمونه‌هایی  از خود ارزیابیها و کارگاههای تحلیل فصل، رشته های ادبیات و علوم انسانی، علوم و معارف اسلامی، پایه دوازدهم دوره دوم متوسطه، مولفان: حسین قاسمی پور مقدم، احمد خاتمی، علی اکبر کمالی نهاد، علی واسو جویباری و نادره شاه آبادی، ضبط آزاد به همت آقای اسماعیل رفاهی، سال 1397

 

کتاب کمک درسی فارسی دوازدهم کنکور، از مجموعه کتابهای میکرو طبقه‌بندی گاج، برای آمادگی در کنکور سراسری و آزمونهای آزمایشی، درس نامه‌های کامل به علاوه تستهای ناب به علاوه پاسخهای روان، مولفان: امیر نجات شجاعی و مهدی نظری، ضبط شده در استدیو یاس موسسه نابینایان توانگران کارآفرین شیراز، سال 1397.

 

کتاب کمک درسی دین و زندگی 3، رشته ادبیات و علوم‌انسانی، مرجع کامل دین و زندگی دوازدهم، گردآورندگان: حمید یزدانی و میترا شکیبایی، دوره دوم متوسطه، ضبط آزاد در شیراز، سال 1397، این کتاب شامل مجموعه‌ای از سوالات هر درس به همراه پاسخهای تشریحی آنها میباشد.

 

جزوه کنکور فلسفه 2، پایه دوازدهم، شامل: خلاصه دقیق مطالب کتاب، حل تمرینات، نمونه سوالات متن تالیفی به همراه سوالات کنکور سراسری داخل و خارج کشور تا سال 1397؛ تهیه و تنظیم حیدر جلالی، ضبط شده توسط اعضای گروه صدای روشن، سال تحصیلی 97 98.

 

دانش‌آموزان خواهان این کتابها میتوانید با رفتن به صفحه

کتابخانه دانش‌آموزان نابینا

علاوه بر بازدید از بخش کتابخانه محله نابینایان، کتابهای مورد نظر خود، از جمله این چهار عنوان کتاب را دانلود نمایید.

در پایان جا دارد از آقایان اسماعیل رفاهی و سعید شریفی و همچنین بخش کتابخانه موسسه نابینایان توانگران کارآفرین شیراز، که در آماده‌سازی و رساندن این کتابها به ما کوشش نمودن، کمال سپاس و تشکر را اعلام دارم و از تمامی افرادی که به هر نوع میتوانند در این راه با ارزش دست یاری به ما دهند دعوت به همکاری نمایم.

موفق و پرسپولیسی باشید.

 

۸ دیدگاه دربارهٔ «4 عنوان کتاب درسی و کمک‌درسی جدید برای پایه دوازدهم در کتابخانه دانش‌آموزی»

سلام. وقتتون بخیر. نتونستم درنگ کنم و از شما تشکر نکنم. این کتابها رو دانلود کردم و خیلی به دردم میخورند. مخصوصا جزوات دروس سنگینی مثلِ دین و زندگی یا فلسفه. از شما و تمام عوامل زحمتکش برای ضبط و تهیه ی این کتب و جزوات نهایت سپاس و تشکر رو دارم.

دیدگاهتان را بنویسید