خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

نظرخواهی از دانش‌آموزان؛ معلمان و والدین جهت برنامه‌ریزی بهتر و ارتقای فعالیتهای کتابخانه دانش‌آموزی

سلام به فرد فرد دانش‌آموزان، معلمان، مربیان و تمام اهالی، کاربرین، عابرین، ساکنین، و هم‌محله‌ای‌های گرامی.

شروع فصل برگ ریزان رنگارنگ پاییز، ماه مهر و مهربانی و همچنین آغاز سال تحصیلی جدید رو خدمت تمام شما بزرگواران تبریک میگم.

امیدوارم ماههای پیش رو برای همه دوستان ماههای شاد و دل‌انگیزی باشه و خصوصا شما دانش‌آموزان عزیز از تک تک لحظات زندگی، مدرسه و درس لذت ببرید و با یک برنامه‌ریزی خوب برای رسیدن به موفقیت و اهدافتون تلاش مضاعف کنید.

 

امسال با شروع سال تحصیلی جدید، قصد داریم در راستای  ارتقای روند تکمیلی کتابخانه دانش‌آموزی و همچنین افزایش سطح رضایت شما دوستان از این بخش ، یک نظرسنجی برگزار کنیم.

از اینرو خواهشمندیم شما دانش‌آموزان، معلمان، مربیان و والدینی که این پست را میخوانید، نظراتتان را در خصوص سوالات زیر و علاوه بر آن پیشنهادات و انتقادات خود را از فعالیتهای بخش کتابخانه دانش‌آموزی محله نابینایان، برای ما از راههایی که در ادامه بیان میشود، ارسال نمایید.

 

1 تهیه چه کتابهای درسی به صورت گویا نیاز است؟

2 تهیه چه کتابهای کمک درسی به صورت گویا نیاز است؟

3 برگزاری چه کلاسهای کمک آموزشی برای دانش‌آموزان نیاز است؟

4 با توجه به کتابهای موجود در کتابخانه دانش‌آموزی، کدام کتابها نسبت به سال گذشته دارای تغییر هستند و باید مجدد ضبط و تهیه شوند؟

5 آیا کتابی دارید که در بخش کتابخانه دانش‌آموزی محله موجود نیست؟ در صورت امکان نام آن کتاب و کتابخانه‌ای که آن را تهیه کرده را نیز بیان فرمایید.

6 در مجموع چه برنامه‌هایی برای پیشرفت کیفیت تحصیلی پیشنهاد میدهید؟

 

نظرات خود را از راههای ارتباطی زیر میتوانید ارسال نمایید:

 

پست الکترونیک: karimzadeh.s.87@gmail.com

آیدی تلگرام: @HotGooshkon1

بخش پیام خصوصی محله به کاربری این جانب و بخش نظرات همین پست

 

همچنین از دوستان داوطلبی که به هر نوعی میتوانند در خصوص فعالیتهای بخش کتابخانه دانش‌آموزی از ضبط و تهیه کتاب گرفته تا برگزاری کلاسهای کمک آموزشی برای دانش‌آموزان با ما همکاری کنند، خواهشمندیم که در صورت تمایل از طریق راههای ذکر شده فوق با ما در ارتباط باشند.

 

برای اطلاع بیشتر از کتابهای موجود در بخش کتابخانه دانش‌آموزی محله نابینایان میتوانید

به این صفحه

مراجعه فرمایید.

 

منتظر نظرات شما گرامیان هستیم و منتظر خبرهای خوب برای کتابخانه دانش‌آموزی محله نابینایان هم از طرف ما باشید.

 

دلتون گرم شادی و روزهاتون رنگی.

 

۹ دیدگاه دربارهٔ «نظرخواهی از دانش‌آموزان؛ معلمان و والدین جهت برنامه‌ریزی بهتر و ارتقای فعالیتهای کتابخانه دانش‌آموزی»

سلام امکانش هست که علاوه بر کتابخانه ی دانش آموزی کتاب خانه ی دانشجویی هم اضافه کنیم؟ البته میدونم که تو سایتهایی مثل سایت دانشگاه تهران میشه کتب رو به صورت صوتی دان کرد ولی ما اینجا یه کتابخانه ی متنی درست کنیم نه صوتی مثلا کتب دانشگاهی در صطح نت رو جمع آوری کنیم و کتب مرجع رو ocr کنیم و…

پیشنهاد میکنم با قلمچی صحبت کنید و کتبی که برای کنکوریها ضبط میکنن رو هم به کتابخانه ی دانش آموزی اضافه کنید همچنین میتونید تستهایی که هر دو هفته ییک بار برگذار میشه رو هم بگیرید ازشون و اینجا بزارید و اگه بیشتر خواستید به دانش آموزان کمک کنید میتونید یه سیستم تست زنی آنلاین درست کنید که زمان بندی تستها توش رعایت بشه و تستها رو توش آپلو کنید و بچه ها تست بزنن و درصدشون رو ببینن فکر کنم اگه توی پلاگینهای وردپرس بگردید بشه یه چیزی پیدا کرد

با عرض سلام خدمت شما ضمن تشکر از شما راستش غرض از مزاحمت میخواستم بدانم سرکار محترم از کتب کتابخانه حسینیه ارشاد هم اطلاعی دارید راستش من کتابی میخواهم خیلی هم پیگیری کردم ولی پاسخی دریافت نکردم میخواستم اگر شما مطلع هستید لطفی بفرمایید راهنمایی کنید یا اگر کتاب در اختیار شما هست اگر آنرا در اختیار من نیز قرار دهید تشکر میکنم

سلام ضمن تشکر و سپاس فراوان از شما و دیگر دوستان در مجموعه محله نابینایان که در راستای ارتقا و آقاهی بخشی دیگر دوستان تحمل زحمت می کنید. به عرض برسانم که واقعا کتابخانه برای شهرهای کم برخوردار از منابع آموزشی مخصوصا برای دانشآموزان بخوبی رسالت خود را ایفا نموده است. برای نمونه من دو دانشآموز بازمانده از تحصیل داشتم که با بهرمندی از منابع کتابخانه این محله الآن هردو توانسته اند در مقطع دوره دوم متوسطه انتخاب رشته کنند و ادامه تحصیل بدهند.
در این مجموعه جای آموزش ریاضی خالی است. اگر بتوانید کتب درسی ریاضی و کمک درسی ریاضی هم قرار بدهید موثر می باشد. ضمنا اول هر سال تحصیلی کتب آموزشی را با کتب درسی همان سال چک کنید چنانچه تغییرات محسوسی داشتند دوباره ضبط شوند ولی اگر تغییرات زیاد نبود اشکالی ندارد کتب گذشته قابل استفاده قرار گیرد. اگر کتب سوادآموزی و نهضت هم اضافه گردد مجموعه ای کامل و مرجع برای دریافت منابع آموزشی می شود. چون در کشور اینطور جایی که بتواند این امکانات را یکجا در اختیار قرار دهد خیلی وجود ندارد.
موفق باشید و سلامت.
فراموش شد کتب به صورت متنی هم قرار گیرد ترجیحا همان سال تحصیلی تشکر

درود بر شما فقط اومدم تا از زحمات خانم کریمزاده و همکاران شون کمال تشکر و سپاس را داشته باشم راستی جای آموزش ریاضی واقعا خالی هست من که شخصا از کتاب های کمک درسی شما استفاده کردم مثلا عربی بنده خیلی ضعیف بود که به مدد این کتاب ها خیلی پیشرفت کردم فقط اگر یه ریاضی کاربردی هم یافت می شد دیگه حرف نداشت راستی خانم کریمزاده شما که خود تون استاد ریاضی هستید لطف کنید و شخصا با صدای خود تون زحمت ریاضی یکی دو پایه را بکشید بازم سپاس

سلام به سرکار خانم کریم‌زاده و همه کسانی که دغدغه تحصیل بهتر دانش‌آموزان این مرز و بوم را دارند؛ به اطلاع می‌رساند؛ کتاب‌های ریاضی پایه‌های هفتم تا دوازدهم رشته علوم انسانی و دهم هنرستان به صورت صوتی در انجمن موج نور تهیه شده و قابل دسترس می‌باشد. کتاب ریاضی ششم هم در دست تهیه است و مراحل پایانی ویرایش را طی می‌کند. برای سفارش این کتاب‌ها روزهای شنبه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ و دیگر روزهای هفته به جز روزهای تعطیل از ساعت ۱۲ تا ۱۴ با تلفن ۰۳۱۳۶۶۸۷۰۳۳ تماس بگیرید.

خب من یه زمانی دانش آموز بودم. گاهی هم به بعضی بچه ها یه چیزایی یاد میدم. پس معلمم هم هستم. یه پسر هم دارم. حالا اگه والدین نیستم، والد که هستم! یه پیشنهاد دارم که امیدوارم باز شود، دیده شود، بلکه پسندیده شود. پیشنهاد من راه اندازی یه کانال تلگرامی در کنار کتابخونه اینترنتی هست. این کانال می تونه حاوی خود کتاب ها یا تنها حاوی اطلاع رسانی مربوط به ضبط و آپلود کتاب ها در سرور محله باشه که به نظرم اولی خیلی بهتره. درمورد کلاس های کمک آموزشی هم خودم یه زمان واسه آموزش انگلیسی به دانش آموزها داوطلب شدم اما چندان استقبال نشد. اگر متقاضی برای یادگیری زبان انگلیسی در میان این قشر باشه، من با کمال میل تا پیشدانشگاهی رو رایگان به بچه ها درس میدم. منتظر پاسختون مخصوصا در ارتباط با تدریس زبان هستم.

دیدگاهتان را بنویسید