خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

لطفا بخوانید و اطلاع‌رسانی نمایید. بورس، فرصتی مناسب برای اشتغال‌زایی و درآمد‌زایی برای اقشار مختلف به ویژه معلولین.

دوستان ارجمند سلام.
حتما در رسانه ها در مورد بازار سرمایه یا همان بورس، مطالب زیادی را شنیده اید.
بورس فضاییست که اگر با علم و آگاهی واردش شوی، میتوانی حتی با سرمایه ای اندک، برای خود و خانواده‌ات درآمد‌زایی نمایی.
از آنجا که انجمن روشن بین اصفهان همواره تلاش نموده مسیرهای تازه جهت رشد و شکوفایی را به شما همنوعان و به طور کلی مخاطبین گرامی معرفی نماید، این بار قصد داریم شما علاقهمندان به کسب درآمد و سرمایه گزاری را با بورس آشنا کنیم. البته در این مسیر از تمامی دوستانی که با این بازار آشنا هستند نیز دعوت به همکاری می نماییم.
با توجه به این مطالب توجه شما علاقمندان را به چند نکته جلب می کنم.
1-. انجمن روشن بین اصفهان در نظر دارد، در آینده ای نزدیک و به شرط استقبال شما دوستان، ضمن تشکیل تیمی تخصصی، جلساتی را با همکاری سازمان بورس و برخی از کارگزاریهای بورس، جهت آموزش مهارتهای لازم برای ورود به این بازار برگزار نماید.
2-. با توجه به دسترس پذیری نرم افزار برخی از کارگزاریها، تمامی معلولین بینایی نیز میتوانند، در صورت علاقه و پس از کسب آموزش و آگاهی های لازم، با استفاده از نرم افزارهای مذکور، در بورس به فعالیت پرداخته و برای خود اشتغال زایی و درآمد زایی نمایند.
3-. با توجه به لزوم هماهنگیهای آتی فیمابین انجمن روشن بین و تمامی خوانندگان علاقهمند به ورود در بورس که مایل به استفاده از برنامه های این انجمن میباشند، کانالی در واتس آپ و تلگرام ایجاد شده است. از تمامی شما که به سرمایه گزاری در بورس و فراگیری مهارت حضور در این بازار علاقه دارید، دعوت مینماییم. با استفاده از این لینکها در کانالهای مذکور عضو گردید. البته پیشنهاد ما بیشتر عضویت در کانال تلگرامی میباشد تا بتوانیم به وسیله ی آن ضمن اطلاعرسانی پیرامون برگزاری دوره های حضوری و ارائه ی منابع آموزشی، فضایی را در راستای تعامل دوستان پیرامون معرفی سهم های ارزشمند فراهم آوریم. مسلما این کار به اعضا در جهت مشورت با افراد صاحب‌نظر و خرید و فروش به موقع سهم های مختلف، کمک شایانی خواهد نمود.
کانال واتسآپ. نام کانال، تدبیر. تلاش در بورس ایران.
کانال تلگرام. نام کانال، تدبیر.تلاش در بورس ایران.
4-. عضویت تمامی مخاطبین اعم از مخاطبین معلول و مخاطبین فاقد معلولیت در این کانال بلامانع و مایه خرسندی مدیران است.
5-. انجمن روشن بین در نظر دارد، علاوه بر برگزاری دوره های حضوری، مجموعه های آموزشی نیز در ارتباط با بازار سرمایه تولید و در اختیار مخاطبین عضو در کانالهای فوق الذکر قرار دهد. بنابراین برای ما مایه مباهات و خرسندیست که بتوانیم در ارائه ی آموزشهای حضوری، تولید منابع آموزشی و همچنین معرفی سهم های ارزنده در کانال های فوق الذکر از یاری و همکاری شما فعالان در بازار سرمایه استفاده نماییم.
بنابراین از تمامی فعالان در بازار بورس دعوت مینماییم، جهت اعلام آمادگی با شماره.
09138099369.
تماس بگیرند.
همچنین مخاطبین گرامی میتوانند، جهت ارسال نظرات خود علاوه بر ارسال پیامک، از طریق ارسال پیام یا صدا به شماره ی مذکور در واتس آپ و تلگرام، اقدام نمایند.
انجمن روشن بین اصفهان همواره تلاش می نماید، در جهت رفع موانع پیش روی معلولین و همچنین بروز و ظهور توانمندیهای فراوان این قشر اقدام نماید. در این رابطه از تمامی شما دوستان و همچنین تمامی مؤسسات مرتبط با امور مربوط به نابینایان دعوت به همکاری نموده و با افتخار دست تمامی کسانی که در این راه مایل به همکاری با ما هستند را صمیمانه خواهیم فشرد.
منتظر دریاف کلیه پیشنهادات و انتقادات شما دوستان عزیز در ارتباط با اقدامات و عملکرد انجمن روشن بین اصفهان هستیم.
علیرضا حیدری، مدیر عامل انجمن روشن بین اصفهان.
09138099369.
محمدجواد خادمی، رئیس هیات مدیره انجمن روشن بین اصفهان.
09132944814.

۱۶ دیدگاه دربارهٔ «لطفا بخوانید و اطلاع‌رسانی نمایید. بورس، فرصتی مناسب برای اشتغال‌زایی و درآمد‌زایی برای اقشار مختلف به ویژه معلولین.»

با سلام خدمت دوستان عزیز
تشکر میکنم از انجمن روشنبین که این ایده را برای دوستان پیاده کردند تا دوستان همنوع را تشویق کنند تا وارد بورس شوند
بنده خودم از اردیبهشتماه هیم امسال هست که در بورس فعالیت میکنم
بنده ۳ میلیون سرمایه گذاری کرده بودم حالا این سرمایه در این چند ماه ۱۲ میلیون شده است
به نظر من دوستانی که میخواهند در بورس فعالیت کنند بهتر است ابتدا آموزش ببینند بعد وارد شوند تا خدایی نکرده متضرر نشوند
بنده خودم از نرم افزار همراه تریدر استفاده میکنم که تا حدودی دسترسپذیر میباشد و کارگزاری من هم کارگزاری مفید میباشد
کسی که میخواهد در بورس فعالیت کند باید صبر را چاشنی کار خود قرار دهد
یعنی اگر سهمی را خریداری میکنیم انتظار نداشته باشیم این سهم فردا به ما ۱۰۰ درصد سود بدهد
در سهمهایی سرمایه گذاری کنیم که ارزنده هستند
مثل دارو صنایع فلزی سیمانی ساختمانی
اگر سهمی ارزنده را خریداری کردیم فردا یا چند روز بعد آن سهم منفی شد
از منفیهای سهم هراس نداشته باشیم چرا که سهم به خاطر اارزنده بودنش آینده خوبی خواهد داشت
این منفیها فرصت خرید میباشند
هبرای خرید سهم حتما آن سهم را بررسی کنیم
این که شرکت زیانده است یا سود ده
در مجمع چه قدر سود پخش کرده سرمایه شرکت چه قدر هست و ……..
این بود تجربیات من تا اینجا

سلام و عرض ادب خدمت زحمتکشان انجمن روشنبین اصفهان. واقعا ایده بسیار خوبی هستش. اگه امکانش باشه این کلاسها ضبط بشه و تو سایت قرار داده بشه تا همه دوستان بتونن استفاده کنن. من خودم خیلی علاقه دارم یاد بگیرم و نحوه سرمایه گذاری دستم بیاد. ولی امکان این که بتونم بیام اصفهان رو متاسفانه ندارم. چرا که هزینه های زیادی رو باید متحمل بشیم من و امثال من. بازم تشکر

سلام وقت بخیر
ممنون از پست خوبتون.
من هم تقریبا دو ماهه که فعالیتم رو در بورس آغاز کردم و تا به حال هم خیلی راضی بودم.
متاسفانه به دلیل دوری راه ممکن نیست که به این کلاس ها برسم احتمالا دوستانی هم هستند که هم شرایط خودم باشن و تمایل داشته باشن شروع کنن.
اگر تمایل داشتید و امکان حضور در جلسات آموزشی رو نداشتید. یه کانال و گروه واتس آپی تلگرامی دارم که می تونید در کنار ما آروم آروم شروع کنید.
نکته اینجاست که قبلش حتما باید کد معاملات آنلاین دریافت کرده باشید. در صورت تمایل می تونید به آیدی تلگرامیم پیام بدید.
@yhpa65گروه سبز اندیشان نمیشه گفت یک گروه آموزشیه اما افراد با تجربه ای هستند که ما میتونیم از تجربیاتشون استفاده کنیم. اگر شما هم فرد با تجربه ای هستید خوشحال میشیم به ما اضافه بشید.
موفق و پیروز باشید.

اونطوری که من متوجه شدم بین تمامی کارگذاری ها کارگذاری آگاه که من دارم باهاش کار می کنم دسترس پذیر تر از بقیه هست.
من از طریق سایت فعالیت می کنم و از گوشی به علت کندی و پایین بودن سرعت عمل
خوشم نمیاد

با درود متأسفانه بزرگترین مشکل در این حوزه عدم دسترسپذیری نمودارها هستش و فرقی نمیکنه چه برنامه ای یا کارگزاری هیچ کدام شرایط لازم برای استقلال در کار را فراهم نمیکند
بنده حدود ۲ سالی هست در بورس بین‌الملل هستم چه با متاتریدر ۴ یا ۵ فرقی نمیکنه چه ویندوز چه ویندوز در داخل نیز با چند کارگزاری مانند فارابی و آگاه آشنا شدم ولی به خاطر عدم ثبات بازار و دخالت خارج از بازار در نتایج بورس به سمت بورس بین الملل رفتم.
از دوستان اگر کسی نرم افزاری برای تحلیلهای تکنیکال و کار با نمودارهای اصلی در دست دارد لطف کرده بگوید چه نرم افزاری یا چه افزونه ای توانسته این محدودیت را دور زده است.
با سپاس

سلام، نمودارها همونطور که از اسمشون پیداست کلا یک سری خط و خطوط به اضافه رنگ و اشکال مختلفن که به کل برای نابینا کار کردن با نرم افزارهای تکنیکال ممکن نیست
در مورد بازار فارکس هم که کلا ریسکش اینقدر بالاست که اصلا نمی ارزه به نظرم نه به استرسش نه به از دست دادن کل سرمایه در لحظه

بورس تهران دست کمش مثبت یا منفی ۵ درصد در روز نوسان داره و معقول تر به نظر می رسه برای سرمایه گذاری ..

درود من مدتی هست در بازار بورس سهام معامله میکنم البته همزمان در فارکس و بازار آتی هم فعالیت دارم
بازار فارکس و بازار آتی به دلیل داشتن اهرم با ریسک زیادی همراه هست.
اما بازار سهام به دلیل نداشتن اهرم از ریسک کمتری برخوردار هست البته اشکالاتی بازار بورس سهام داره که میشه به دوطرفه نبودن این بازار اشاره کرد که بازار فارکس و آتی از این مزیت برخوردار هستند
البته من قبول دارم که بورس تهران دستکاری زیاد میشه و واقعا هیجانات زیادی درش دیده میشه اما خب در سال ۹۸ میشه گفت بازار بورس سود آورترین و بهترین بازار برای کسب درآمد بوده تا به اینجا و بازارهای موازی در داخل کشور چه بازار طلا و چه دلار و همچنین سود بانکی کلا درجا زدند
برای شروع در بازار بورس سهام باید به جز کسب دانش و مهارت به توانایی کنترل هیجانات و احساسات هم برسید که اتفاقا از کسب دانش در بورس هم مهمتر هست.
اما برای شروع کسانی که میخواهند در بازار سهام فعالیت کنند بهتر هست با سرمایه حدود ۵۰۰ هزار تومان شروع کنند تا ببینند آیا این بازار با روحیاتشون سازگار هست مثلا اگر امروز به فرض ۴۰ هزار تومان ضرر کردند از نظر روحی و روانی چه شرایطی پیدا میکنند آیا فردی عصبی و پخاشگر میشند یا میتونند احساسات و هیجانات خود رو کنترل کنند.
و یک نکته مهم کسانی که میبینند چندان بورس با روحیاتشون سازگار نیست حداقل کاری که می تونند انجام بدهند خرید سهامهای عرضه اولیه هست که این سهمهای عرضه اولیه چون پایینتر از قیمت واقعیشون معامله میشه همیشه سودآور بوده حتی شده سود بالای صد در صد هم بده حتی تا ۵۰۰ درصد
به هر حال میگند که دولت وقتی چیزی رو داره مفت میده حتما سود توش هست
البته ببخشید که طولانی شد باز اگه نکته ای بود خواهم نوشت.

با سلام و تشکر از مسئولین وبگاه گوشکن به واسطه همکاری در انتشار این پست و همچنین تمامی مخاطبین گرامی که این پست را خواندند و نظر دادند. توجه شما گرامیان را به دو نکته جلب میکنم. یکی این که لینک کانال واتسآپ و تلگرام حتما اصلاح خواهد شد. نکته ی دوم این که ما قصد داریم، تیمی منسجم از دوستانی که در حال حاضر در بورس فعالیت میکنند و افراد صاحب نظری که مایل به همکاری با ما هستند، تشکیل دهیم. هدف از تشکیل این تیم، آموزش کار در بورس به افراد جدید الورود و همچنین بررسی سهام و تعامل مشترک در جهت بررسی خرید و فروش سهام ارزنده است. بنا بر این از تمامی مخاطبین سایت گوشکن که در بورس فعال هستند، خواهشمندم در اسرع وقت، با تلفن ۰۹۱۳۸۰۹۹۳۶۹ تماس بگیرند. ضمنا در ارتباط با نرم افزارهای دسترسپذیر نیز مسائلی وجود دارد که در کانال گفته خواهد شد.
علیرضا حیدری
مدیر عامل انجمن روشن بین اصفهان

سلام من چند نکته را لازمه متذکر بشم
۱ سرمایه گزاری در بازار سرمایه شغل محسوب نمیشه
همانطور که سپرده گزاری در بانک هم همینطور هست
شما وقتی از کسی سوال میکنی شغلت چی هست نمیگه سپرده گزارم
پس بازار سرمایه و بانک و…. شغل محسوب نمیشه
سرمایه گزاری هست نه شغل
۲ آموزشش قبلا تهیه شده شما در اینترنت بنویس الفبای بورس قسمت ۱ آپارات برات میاره
به شکل صوتی و ساده توضیحش هست از ۰ تا ۱۰۰
۳ اصلا تو دنیا مردم مثل کشور ما تو کار خرید فروش سهام نیستن
و به این شکل کد بورسی ندارند
سرمایه خودشون را به صندوق های e t f یا صندوق های سود ثابت میدن و سود میگیرند
۴ من پیشنهادم به دوستانی که میخان وارد بورس بشن اینه اول بروند سراغ صندوق های سود ثابت اوراق مشارکت اسناد خزانه و…..
بعد صندوق های بدون سود و به تدریج وارد بورس بشند
آموزش بورس هم کار خوبی هست اگر کلید بخوره ولی قبلش
باید شخص کارآموز با مفاهیم اقتصادی آشنا بشه
مثل تورم g d p رکود اقتصادی مفهومی به نام نقدینگی و……

با سلام مجدد خدمت تمامی دوستان به خصوص آقا صادق. جناب آقای صادق تمامی فرمایشات شما متین ولی چند نکته را نیز باید شما مد نظر قرار دهید.
۱-.بر خلاف تصور شما، فعالیت در بازار سرمایه یا همان بورس میتواند هم به عنوان سرمایه گزاری و هم به عنوان شغل قلمداد گردد. این نکته به میزان سرمایه ی مالی و زمانی که افراد برای این کار اختصاص میدهند بستگی دارد و همچنین هدفی که انتخاب می کنند.
۲-.در کشورهای مختلف جهان اشکال گوناگونی به منظور ورود در بازار سرمایه وجود دارد.
۳-. هدف ما از اجتماع دوستان ارائه ی آموزشهای ویژه به افراد نابینا و ایجاد گروهی منسجم به منظور فعالیت در بازار سرمایه است. در واقع هدف ما این است که هم افراد آموزش ببینند. هم افراد نابینا آموزشهای خاص ببینند و هم بعدا با استفاده از کانالهایی که ذکر شد و دوست عزیزمان هم لینک آنها را مجددا قرار دادند، فضایی ایجاد شود که اطلاعات مفید پیرامون سهام مختلف به افراد داده شود.
۴-.این که شما به افراد پیشنهاد میکنید که از صندوق های سرمایه گذاری استفاده کنند، بسیار خوب است. اتفاقا در دوره های حضوری و آموزشهای غیر حضوری ما نیز یکی از اهداف، آگاهسازی افراد از اشکال مختلف صندوقهای سرمایه گذاری است. مفاهیم زیر بنایی مد نظر جناب عالی نیز حتما هم به عنوان پیشنیاز و هم در طی ارائه دیگر آموزشها، مطرح خواهد گردید.
به هر حال از شما به واسطه ی طرح نظرات بسیار خوبتان بی نهایت ممنونم.
بورس فضاییست کاملا انعطاف پذیر و با استفاده از راهکارهای موجود برای تمامی افراد من جمله افراد نابینا قابل دسترس.
در پایان از دوستانی که تا کنون به کانالهای ذکر شده در واتس آپ و تلگرام وارد نشده اند، دعوت مینمایم، با استفاده از لینکهای موجود هر چه سریعتر اقدام نمایند.
علیرضا حیدری
مدیر عامل انجمن روشن بین اصفهان
۰۹۱۳۸۰۹۹۳۶۹

دیدگاهتان را بنویسید