خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

کتابخانه دانش‌آموزی با اضافه شدن سه کتاب جدید سیر تا پیاز ریاضی دهم، اقتصاد کنکور و جزوه جغرافیا3 به روز شد.

به نام خدای بهار آفرین.

 

سلام دوستان.

 

خیلی خوشحالم که در آغاز این سال جدید تونستم خدمتتون برسم با 3 عنوان کتاب دوتا برای دانش‌آموزان کنکوری و همینطور پایه دهم و دیگری هم برای دانش‌آموزان پایه دوازدهم.

1. سیر تا پیاز ریاضی و آمار دهم، انتشارات گاج، چاپ ششم، ضبط شده در کتابخانه آینور، 1398.

 

2. اقتصاد کنکور، انتشارات گاج، چاپ سوم، سال 1398، ضبط شده به سفارش کتابخانه ثامن‌الائمه آبادان.

 

3. جزوه- پرسش و پاسخ جغرافیای3، پایه دوازدهم علوم انسانی، ضبط آزاد در شیراز، سال 1398.

 

همینجا جا داره از محمدحسین احمدی، کتابخانه ثامن‌الائمه آبادان و خانم پریسا محمدی و همچنین از آقای سعید شریفی تشکر ویژه داشته باشم که این سه کتاب رو در اختیار ما قرار دادند.
شما دوستان گرامی برای دریافت کتب فوق و همچنین بازدید از بخش کتابخانه دانش‌آموزی میتوانید از این صفحه بازدید کنید.
امیدوارم در این سال جدید به کمک تک‌تک شما بزرگواران بیش از پیش بتونیم در خدمتتون باشیم و کتابهای بیشتری رو با شما دوستان به اشتراک بگذاریم.
سبز و بهاری باشید.

۲ دیدگاه دربارهٔ «کتابخانه دانش‌آموزی با اضافه شدن سه کتاب جدید سیر تا پیاز ریاضی دهم، اقتصاد کنکور و جزوه جغرافیا3 به روز شد.»

سلام و عرض ادب خدمت شما. من شخصا در این کار کمترین نقش رو دارم و باید از دوستانی تشکر کنیم که تو این راه ما رو همراهی کردند و از همه بیشتر مدیریت این مجموعه که انصافا حامی خیلی قدرتمندی تو این زمینه هستند. جا داره من همینجا از طرف خودم از آقای صالحی بزرگوار تشکر ویژه کنم که خیلی پیگیر فعالیتهای این کتابخونه و پویا شدنش هستند و امیدوارم بتونیم خیلی قویتر و پررنگتر از گذشته در خدمت دانش آموزان عزیز باشیم. و اما کتب دانشگاهی، خیلی از دانشجویان نظر مشابه نظر شما رو دارند ولی واقعا کار خیلی دشواریه و حتی شاید امکان پذیر هم نباشه اونم به دلایل زیاد. ولی این مژده رو میتونم به شما و سایر دوستان نابینا بدم که به زودی خبرهای خوبی در راهه که خیلی بی ربط با خواسته شما و سایر دوستان هم نیست.

دیدگاهتان را بنویسید