خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

به‌روز‌شدن کتابخانه دانش‌آموزی با افزودن چند کتاب جدید

سلام هم‌محله‌ای‌ها.

دانش‌آموزان، معلمان، مربیان و والدین گرامی، کتابهای زیر به بخش کتابخانه دانش‌آموزی محله نابینایان اضافه گردید.

پرسشهای چهار گزینه‌ای علوم نهم تیز هوشان، ناشر: خیلی سبز، مؤلف: مهدی مظلوم شایان، نوبت چاپ: هفتاد و پنجم، سال انتشار: 1397، ضبط شده در کتابخانه ولی‌عصر اصفهان.

پیامهای آسمان، شاه کلید دروس نهم کلاغ سفید، ضبط آزاد در اصفهان.

درسنامه و نکات کلیدی ریاضی پایه نهم، ضبط آزاد در اصفهان.

 

نگارش پایه ششم، ضبط آزاد، سال 1399.

نگارش پایه هفتم، ضبط آزاد. سال 1399.

نگارش پایه دوازدهم، ضبط آزاد، سال 1399.

آموزش قرآن پایه نهم به همراه نمونه سوال امتحان، ضبط آزاد به همت آقای سید ناصر موسوی، سال1398،

مدیریت خانواده و سبک زندگی ویژه دختران پایه دوازدهم، سال 1398.

و

نسخه PDF کامل کلیه کتب درسی برای تمام پایه‌های تحصیلی، سال 1399 – 1400.

با تشکر از آقای سید ناصر موسوی و خانمها محمدی و اوشلی، برای ارسال کتب فوق.

منتظر همکاری شما دوستان بزرگوار با این بخش بیش از گذشته هستیم.

اگر کتابی در دست دارید که در آرشیو بخش کتابخانه دانش‌آموزی محله نابینایان نیست، حتما به هر طریقی آن را به دست ما برسانید، تا سایر دوستانتان هم بتوانند از آن کتابها استفاده کنند.

همواره میتوانید با مراجعه به

این صفحه

کتابهای مذکور در این پست و همچنین کلیه کتابهای مورد نیاز خود را دانلود نمایید.

همچنان منتظر خبرهای خوب از طرف بخش کتابخانه دانش‌آموزی وب‌سایت محله نابینایان باشید.

به زودی با پستی پربارتر خواهیم آمد.

موفق، پیروز و سربلند باشید دوستان.

 

۸ دیدگاه دربارهٔ «به‌روز‌شدن کتابخانه دانش‌آموزی با افزودن چند کتاب جدید»

سلام دوست گرامی. تشکر از حضور و حمایتی که از این کتابخونه دارید. امیدوارم بتونیم روز به روز در این راه پیشرفت کنیم و قدمهای بیشتری برای تمام دانش آموزان هم نوعمون برداریم. من هم مجدد از دوستانی که کتابها رو به دست ما میرسونن تا با همه هم نوعان به اشتراک بذاریم کمال تشکر رو دارم. موفق و سربلند باشید.

با سلام و تشکر از زحمات شما ای کاش در پستهای جدیدی که معرفی کتاب دارید لینک مستقیم دانلود کتابها را هم قرار بدید تا دانشآموزان مجبور نباشند برای پیدا کردن کتابها کل کتابخانه را مرور کنند و فقط کتابهای جدید را مستقیم دانلود بزنند و البته گذاشتن لینک کتابخانه برای کسانی که پست های کتاب را برای اولین بار میبینند مفید است.
من خودم ۱۴ سال پیش دانشجو شدم ولی همیشه به فکر دانشآموزان کنکوری بوده ام.
میخواستم بپرسم آیا ممکن است کتابهای رشته ی علوم و معارف اسلامی را هم بصورت نسخه ی pdf در کتابخانه قرار بدید و آیا pdf ها را nvda به راحتی میخوانند
رفتم برای گردش در کتابخانه باز هم متشکرم خدا نگهدار.

سلام بر شما دوست عزیز. ابتدا تشکر میکنم از حضور ارزشمندتون. در ادامه باید بگم ما اتفاقا برای اینکه دوستان به بخش کتابخونه مراجعه مستقیم داشته باشند لینکهای مستقیم کتب رو در پست قرار نمیدیم، اینجوری مثلا اگر دانش آموزی خودش بره تو صفحه کتابخونه به دنبال کتابهای جدید ممکنه به کتابهای قدیمی تر هم برسه که اتفاقا مورد نیازش هم هست. با این حال من باز هم پیشنهاد شما رو مطرح میکنم و بررسی میکنیم اگر به این نتیجه رسیدیم که این روش بهتره، حتما اعمال خواهیم کرد. در خصوص دسترس پذیر بودن کتب pdf پرسیدید که آیا n v d a آنها رو میخونه یا نه، راستش من خودم تا به این لحظه فقط از جاز استفاده کردم و هنگام دانلود کتب pdf هم به طور تصادفی بعضی از کتابها رو باز کردم و تا حدودی صفحه خوانم متنش رو میخوند ولی این بستگی به کتاب هم داره که چقدر مطالب کتاب از عکس، نمودار و یا جدول تشکیل شده باشه، قاعدتا هرچی این موارد بیشتر باشه قدرت صفحه خوانها برای خوانش این متون کمتره ولی تاحدودی این کتب با صفحه خوانهای ما هم قابل خوندن هستند. و اما در خصوص کتابهای علوم معارف اسلامی، شما میتونید با مراجعه به لینک منبعی که در پایان بخش کتب pdf گذاشته شده به راحتی به کتب رشته های مختلف دست پیدا کنید. ما اصولا کتب رشته علوم انسانی رو میذاریم که برای دانش آموزان نابینا عمومیت بیشتری داره و لینک سایت منبع کتب pdf رو هم در پایان گذاشتیم که دوستانی که به سایر کتب نیاز دارن مستقیما خودشون برای دانلود کتابهای مورد نیازشون اقدام کنند که واقعا کار خیلی سختی نیست، ما اگر بخواهیم همه کتابهای سایت چاپ رو اینجا بذاریم واقعا زمان زیادی نیاز داره برای دانلودشون. بازم تشکر از شما بابت پیشنهادات و نظرات ارزشمندتون. موفق باشید.

سلام من هم خییییییلی تشکر میکنم البته هر چند که هیچ کدوم از کتابهایی که فرستادین به درد من نمیخورن چون من کلاس پنجم هستم.
ولی به هر حال این کتابها یه روزی به دردم خوردند. من کتابهای سال پنجمم رو از اینجا دانلود کردم چون هر چقدر گشتم نتونستم کتابهای درسی گویا رو پیدا بکنم.
ولی من تازه تو تابستون کلاس چهارم کامپیوتر رو یاد گرفتم و با محله آشنا شدم و از کتابخونش هم خیییلی خوشم اومد.
وقتی مدرسه ها باز شد کتابهای فارسی، قرآن و هدیه های آسمانی کلاس پنجم رو دانلود کردم و همیشه هر وقت که درس فارسی قرآن و یا هدیه های آسمانی داریم من درسش رو به صورت گویا گوش میدم و روخونیم هم قویتر میشه.
خیییلی ممنون بابت زحمات شما برای این کتابخونه ی محله.
تازه یه خوبی که این کتابخونه داره که همه ی کتابها توش یکجا جمع شدند و من تا الآن هر چقدر نگاه کردم به غیر از کتاب ریاضیه پایه ابتدایی و کتابهای خیلی سبز یا همون تیزهوشان پایه های ابتدایی چیزی از این کتابخونه کم ندیدم.
امیدوارم که این کتابخونه بزرگ و بزرگتر بشه.

سلام بزرگمهر جان. خیلی خوشحالم که از کتابخونه اینجا استفاده کردی و کتابهاش به دردت خوردن. امیدوارم کتابهای بیشتری برای دوره ابتدایی ضبط بشه و ما هم تو کتابخونه دانش آموزی محله به اشتراک بذاریمشون تا دوستان و کاربرانی چون تو ازشون استفاده کنید و لذت ببرید. در تمامی مراحل زندگیت موفق باشی.

دیدگاهتان را بنویسید