خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

کتابخانه دانش‌آموزی محله نابینایان به روز شد.

سلام و صد سلام خدمت همه شما.
امیدوارم همواره روزهای پر از موفقیت پیش روی تک تک شما دوستان عزیز باشه.
دو کتاب کمک درسی ریاضی یازدهم و تاریخ دهم و همچنین کتابهای عربی از پایه هفتم تا دوازدهم که به طور کامل توسط آقای موسوی ضبط شده‌اند به بخش کتابخانه دانش‌آموزی محله نابینایان اضافه شده و شما دانش‌آموزان، معلمان و دوستاران کتاب همواره میتوانید با مراجعه به
این صفحه
کتابهای مورد نیاز خود را دریافت و استفاده نمایید.
ریاضی و آمار یازدهم ویژه رشته انسانی، مشترک از دو مجموعه کتاب سیر تا پیاز و میکرو، انتشارات گاج، ضبط شده به سفارش پایگاه اینترنتی محله نابینایان، سال1400.
تاریخ دهم، از مجموعه کتابهای کلاغ سپید، ضبط شده در کتابخانه عمومی گویای اصفهان.
عربی هفتم، همراه با ترجمه متن و لغات، توضیح قواعد و حل کامل تمرینات، ضبط آزاد به همت آقای سید ناصر موسوی، سال 1399.
عربی هشتم، همراه با ترجمه متن و لغات، توضیح قواعد و حل کامل تمرینات، ضبط آزاد به همت آقای سید ناصر موسوی، سال 1399.
عربی نهم، همراه با ترجمه متن و لغات، توضیح قواعد و حل کامل تمرینات، ضبط آزاد به همت آقای سید ناصر موسوی، سال 1399.
عربی1 رشته انسانی، همراه با ترجمه متن و لغات، توضیح قواعد و حل کامل تمرینات، ضبط آزاد به همت آقای سید ناصر موسوی، سال 1399.
عربی2 رشته انسانی، همراه با ترجمه متن و لغات، توضیح قواعد و حل کامل تمرینات، ضبط آزاد به همت آقای سید ناصر موسوی، سال 1399.
عربی3 رشته انسانی، همراه با ترجمه متن و لغات، توضیح قواعد و حل کامل تمرینات، ضبط آزاد به همت آقای سید ناصر موسوی، سال 1399.
در آخر هم جا داره از لطف آقایان: سید ناصر موسوی، رسول رضایی و محمدحسین احمدی که در رساندن این کتابها به ما تلاش نمودند، سپاس گزاری کنیم و از شما دوستان گرامی که این مطلب را میخوانید، تقاضا کنیم، اگر کتابی دارید که در این مجموعه موجود نیست، برای استفاده سایر دوستانتان در اختیار ما بگذارید تا با همه به اشتراک گذاشته شود.
پیروز باشید.

یک پاسخ به «کتابخانه دانش‌آموزی محله نابینایان به روز شد.»

با سلام و تشکر از زحمات همگی شما میخواستم بپرسم بخشهای فلسفه یازدهم و دوازدهم گاج کی آماده میشه چون دوستان یازدهمیم منتظر آن هستند البته برای فلسفه یازدهم کتاب هدفدار ضبط شده و فلسفه دوازدهم جدیده و تستهایش قرار داده نشده کتاب جامعه ناسی کنکور گاج و بخش درسنامه ی کتاب جغرافی گاج را هم دوستم قول داده تا آخر ماه به دستم برسونه
با آرزوی موفقیت همه ی هم محله ایها در زمینه های مختلف زندگی خدا نگهدار

دیدگاهتان را بنویسید