خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

ارائه کتابچه‌های خودآموز WhatsApp Desktop و WhatsApp Web و خودآموز Unigram برای نابینایان به صورت صوتی-متنی؛

انجمن موج نور اصفهان به منظور تسهیل مطالعه و فراگیری بهتر علاقه‌مندان به محصولات انجمن تصمیم به صوتی کردن کتب متنی که در دوران شیوع ویروس کرونا تهیه شده‌بود؛ گرفته‌است.

بر این اساس دو کتابچه خودآموز WhatsApp Desktop و WhatsApp Web برای نابینایان و خودآموز Unigram برای نابینایان علاوه بر فایل متنی به صورت صوتی نیز آماده ارائه شده‌اند؛

قیمت هرکدام از این کتاب‌ها ۱۰۰ هزار ریال می‌باشد.

برای آشنایی بیشتر با این کتاب‌ها می‌توانید به پست‌هایی که قبلا در پایگاه اینترنتی  محله نابینایان توسط انجمن موج نور اصفهان منتشر شده و مقدمه و فهرست این کتب در آن درج شده‌بود؛ مراجعه کنید.

به امید روزهای روشن‌تر.

۶ دیدگاه دربارهٔ «ارائه کتابچه‌های خودآموز WhatsApp Desktop و WhatsApp Web و خودآموز Unigram برای نابینایان به صورت صوتی-متنی؛»

با سلام و عرض ادب, یه پیشنهاد داشتم و اون هم اینه که یه دمو از آموزشهاتون بذارید وقتی یه کتابی رو تهیه میکنید.
مثلاً یه فایل که فهرست مطالب, مقدمه, خلاصه فصلها, و خلاصه یه نسخه دمو از هر آموزشی بذارید که بچه ها هم انتخاب واسه شون راحتتر باشه, هم کارتون و زحمتهاتون بیشتر دیده بشه.
موفق باشید و مثل همیشه سپاس از زحمات صادقانتون.

سلام، ما در معرفی کتب جدید، معمولاً مقدمه و فهرست کتاب را به صورت متنی ارائه می‌کنیم؛ درمورد این دو کتاب هم قبلاً این کار را کرده‌ایم؛ اما اگر پیشنهاد شما ارائه مقدمه، فهرست و یک قسمت از کتاب به صورت صوتی است بفرمایید؛ تا به دست اندرکاران منعکس شود. سلامت و موفق باشید.

عرض سلام و ادب و احترام خدمت شما دوستان پر تلاش در انجمن موج نور. عرض خدا قوت دارم خدمت شما و متشکرم بابت آموزشها و خود آموزهای مفیدی که تولید میکنید.
من خواستم از این فرصت استفاده کنم تا هم از شما بابت کتابچه واتسپ دسکتاپ که خیلی نیاز بهش داشتم تشکر کنم , و هم سوالی از خدمتتون بپرسم:
چندی پیش که شما برخی خودآموزها رو به طور رایگان ارائه کردید , من به خودآموزهای ویندوز ۱۰ خیلی نیاز داشتم , اما این خودآموزها , یعنی خودآموز ویندوز ۱۰ مقدماتی و پیشرفته با کیفیت ۳۲ و ۴۸ موجود بودند , میخواستم بپرسم , آیا این خودآموزها با کیفیت ۱۲۸ یا حداقل ۶۴ ارائه شدند؟ و میشه این خودآموزها رو با این کیفیتها در اختیارم قرار بدین؟ ممنون.

دیدگاهتان را بنویسید