خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
سینمایی توضیح دار مکان ساکت 1

سینمایی A Quiet Place1 2018

سلام به تمام آشناهای محله‌ی نابینایان.

با یکی دیگه از کارهای سینما‌محله در خدمت شما هستیم، که البته کمی نسبت به کارهای قبلی که داخل محله دیدیم و شنیدیم متفاوته و همین تفاوت یکی از عوامل جالب بودنش برای ماست. تمام داستان این فیلم در فضایی کاملا ساکت اتفاق می‌افته و جز چند گفتگوی خیلی کوتاه صحبتی درش نیست. برای ما که ارتباطمون با صحنه‌های فیلم به وسیله‌ی صداست درک و دریافت فضای حاکم در این فیلم شاید غیر ممکن به نظر بیاد ولی جالبه که بدونیم اصلا اینطور نیست و بچه‌های سینما‌محله کمک کردن تا این سخت‌امکان هم ممکن بشه و نتیجه اینکه ما تونستیم با داستان این فیلمِ تقریبا صامت کاملا مرتبط بشیم و تمامش رو درک کنیم. جدا از موضوع فیلم، این تجربه‌ی جالب رو از دست ندید. از نظر اون‌هایی که آزمایش کردن، به شدت ارزش امتحان کردن رو داره.
طبق روال همیشه اجازه بدید توضیح کوتاهی در مورد فیلم مورد بحث داشته باشیم:
فیلم سینمایی مکان ساکت، از اون دسته کارهاییه که علاقه مندان به فیلم‌های ترسناک دوستش دارن.
این فیلم محصول کشور امریکاست. در سال 2018 به کارگردانی جان کرازینسکی ساخته شده، و بازیگرانی از جمله امیلی بلانت، جان کرازینسکی , نوآ جوپ درش ایفای نقش کردن.
زمین به وسیله‌ی هیولاهایی ناشناخته تصرف شده و کمترین صدایی موجب جذب هیولاها و نابودی عوامل ایجاد‌کننده ی صدا میشه و در نتیجه انسان‌ها باید برای زنده موندن در سکوت محض زندگی کنن. در فیلم مکان ساکت، شاهد تلاش یک خانواده برای ادامه‌ی بقا به شرط حفظ سکوت کامل هستیم و در درک التهاب موقعیت‌های مختلف و وحشت موجود در فضا به هنگام رو در رویی با خطرهای متعدد با تک‌تک اعضای خانواده همراه خواهیم بود.

جا داره از خانم فرناز امیری که راوی صحنه‌ها بودن و با توضیحات گویاشون در امتداد وقایع همراهیمون کردن، و خانم خلیلی که تنظیم این کار رو به عهده داشتن تشکر کنیم و از طرف محله‌ی نابینایان بهشون خدا قوت بگیم.
و نکته‌ی آخر پیش از لینک دانلود اینکه بله خاطرمون هست بر طبق اطلاعیه‌ای که در کانال محله منتشر شد، قرار بود این پست پنجم برسه و یک روز دیرتر رسیده که به خاطرش از همگی شما عزیزان عذرخواهیم.
دیگه حرفی نیست جز آرزوی زیباترین کامیابی‌ها برای همگی شما عزیزان و

باکس دانلود به همراه پخش آنلاین

دانلود فیلم «مکان ساکت 1»