خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
سینمایی توضیح دار مکان ساکت 2

سینمایی A Quiet Place2 2020

سلام به عزیزان محله‌ی نابینایان. امید که بهترین ها به نام و به کامتون باشه. خبرهای خوش برای دوستداران فیلم و سریال همچنان ادامه دارن و به یاری خدا همچنان ادامه خواهند داشت.
فیلم سینمایی مکان ساکت رو احتمالا همه یادمون هست. فیلمی تقریبا صامت که هم به خاطر داستانش مورد توجه واقع شد و هم به خاطر تفاوتش. جنبه‌ی متفاوتش سکوتی بود که تقریبا در تمام فیلم جریان داشت و اینکه چنین محصولی به صورت توضیحدار در محله پخش شد حسابی نظرها رو به خودش جلب کرد.
مکان ساکت1رو پیش از این با هم دیدیم و این بار نوبت ادامه‌ی این داستان شنیدنی در شماره بعدیه.
خاطرمون هست که بر اثر هجوم هیولاهای نابینا به دنیای انسانها، بشر دچار دردسر بسیار بزرگی شد و برای در امان موندن ناچار به سکوتی حیاتی اما شکننده فرو رفت. گاهی این سکوت به حسب تصادف می شکست و هیولاها عامل ایجاد صدا رو پیدا و شکار می کردن و این قصه ادامه داشت.
در بخش اول فیلم سینمایی مکان ساکت، با خانواده ای همراه شدیم که برای حفظ خودشون در خانه با خطر رو به رو شده و جنگیدن. و در بخش دوم این فیلم همچنان همراه اون خانواده ادامه‌ی داستان رو در پیش می گیریم. خانواده ای که برای فرار از خطر مجبور میشن از خونه خارج بشن و در جریان این جنگ و گریز برای حفظ بقا، می فهمن که در جهان ناشناخته‌ی بیرون خطرهایی به مراطب بزرگتر و وحشتناکتر از پیش در انتظارشونه و، …
فیلم مکان ساکت 2، به کارگردانی «جان کرازینسکی»، در ژانر علمی-تخیلی، درام و وحشت، و محصول سال 2020 سینمای آمریکاست. ایفای نقش بازیگرانی چون «امیلی بلانت»، «میلیسنت سیموندز» و «جان کرازینسکی» هم به افزایش شهرت این فیلم کمک بزرگی کرده.
این فیلم در تاریخ جمعه، 26 آذر از رادیو اینترنتی محله‌ی نابینایان و در تیمتاک محله پخش شد و امروز و در این پست قراره که لینک دانلودش برای علاقه مندان به دریافتش گذاشته بشه.
جا داره که پیش از قرار دادن لینک دانلود فیلم سینمایی مکان ساکت 2، از عوامل سینما‌محله‌ی نابینایان که در تدوین و تنظیم و آماده سازی و ارائه‌ی این کار و کارهایی از این قبیل نقش داشتن و دارن تشکر کنیم و همینجا به راوی فیلم مکان ساکت 2، خانم فرناز امیری و تنظیم کننده‌ی کار مورد بحث، خانم فاطمه خلیلی خدا قوت بگیم.
و بعد از تمام اینها و دعا برای رسیدن مثبتترین حس‌ها به دل‌های گرمتون، می‌رسیم به لینک

باکس دانلود به همراه پخش آنلاین

دانلود فیلم «مکان ساکت 2»

دیدگاهتان را بنویسید