خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
انیمیشن توضیح دار غار نشینان 2

انیمیشن The Croods 2020

همگامان محله نابینایان سلام. امید که در اوج آرامشی از جنس بهار باشید!

باز هم با یکی دیگه از انیمیشن‌های توضیح‌دار محله نابینایان همراه شما هستیم. امیدواریم که موجبات رضایت و لذت شما خوبان رو فراهم کنه!

قهرمانان انیمیشن غارنشین‌ها که چندی پیش شاهد پخشش از رادیو اینترنتی محله نابینایان بودیم یک بار دیگه به دیدن ما میان تا با ادامه ماجراهاشون همراهمون کنن.

واسه اون‌هایی که شاید این جمع کوچیک و جالب رو فراموش کرده باشن باید بگیم که:

خونواده کرودز که یک خونواده غارنشین بودن در بخش اول داستانشون با ماجراهای بسیاری مواجه شدن و به جاهای خوبی هم رسیدن. و حالا قراره در غارنشینان 2 داستانشون رو ادامه بدیم.

بعد از این مختصر توضیح، کمی از غارنشینان 2 بخونیم و بدونیم:

فیلم غارنشینان ۲، فیلمی انیمیشن، ماجراجویی، کمدی، خانوادگی و فانتزی، به کارگردانی جول کرافورد و محصول سال ۲۰۲۰ کشور آمریکاست. نویسندگی فیلم غارنشینان ۲ توسط کوین هیجمن و دن هیجمن انجام شده و بازیگرانی چون نیکلاس کیج، اما استون، رایان رینولدز، کاترین کینر، کلوریس لیچمن، کلارک دوک، لزلی من و پیتر دینکلیج در فیلم غارنشینان ۲ به صداپیشگی پرداختند.

فیلم غارنشینان ۲ توسط کمپانی دریم ورکس انیمیشن و یونیورسال پیکچرز تولید شده و نظرات مثبت منتقدین رو به خودش جلب کرده.

خانواده کرودز دنبال مکان مناسب‌تری برای زندگی بهتر هستن. اون‌ها بعد از جستجویی پرماجرا محل مورد نظرشون رو در میان انبوهی از درختان سرسبز و رودخانه‌های جاری پیدا می‌کنن. اما این مکان به وسیله افراد مدرن‌تری اشغال شده و…

این انیمیشن دیدنی در جشنواره‌های مختلف افتخارات زیادی به دست آورد. نامزدی دریافت یک جایزه گلدن گلوب، یک جایزه اتحادیه زنان روزنامه‌ نگار سینمایی و سه جایزه انجمن منتقدان فیلم هاوایی از جمله این افتخارات هستن.

انیمیشن توضیح‌دار غارنشینان ۲ در تاریخ جمعه 19 فروردین 1401 از رادیو اینترنتی محله نابینایان پخش شده و امروز، جمعه، 26 فروردین 1401 لینک دانلودش برای علاقه مندان به دریافت و دانلود این کار جذاب در این پست قرار می‌گیره.

پیش از لینک دانلود انیمیشن توضیح‌دار غارنشینان ۲، از عوامل تهیه و تدوین و تنظیم این انیمیشن زیبا،

راوی خانم فرناز امیری و تدوین‌کننده آقای مهدی محمدقاسمی از صمیم دل تشکر می‌کنیم و بهترین آرزوها رو براشون داریم.

باکس دانلود به همراه پخش آنلاین

دانلود انیمیشن «غارنشینان 2»