خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

دانلود فایل صوتی کلاس اصول تغذیه ی کودکان و نوزادان

درود بر شما همراهان همیشگی محله ی نابینایان

امیدوارم همواره تندرست و پیروز باشید.

اگر یادتون باشه مدتی قبل در این پست، کتابی بهتون معرفی کردم با عنوان تغذیه ی شیرخواران از شش تا دوازده ماهگی، تغذیه ی تکمیلی. توی پست مربوط به این کتاب به اندازه ی کافی در مورد کتاب توضیح دادم. پس دیگه اینجا تکرارش نمی کنم.

اما پزشکی که آتریسا کوچولوی ما تحت نظرش هست، ضمن معرفی این کتاب، یه کلاس آموزشی هم بر اساس مطالب این کتاب برای مراجعینش در نظر گرفته که توضیحات تکمیلی رو در کنار مطالب این کتاب در خصوص اصول صحیح تغذیه ی کودکان ارائه می کنه. در این کلاس توضیح داده شده که در چه سنی به کودک چه غذایی داده بشه و اصول صحیح غذا دادن به کودک و نحوه ی آموزش بلع به کودک و چگونگی تقویت حس چشایی کودک آموزش داده شده.

من توی این کلاس که یک جلسه هم بیشتر نیست شرکت کردم و صحبت های بسیار مفید دکتر رو ضبط کردم تا بتونم اون رو اینجا با شما به اشتراک بذارم. مطمئنم که این کلاس می تونه برای والدین همنوع من بسیار مفید باشه.

بیشتر از این مطلب رو طولانی نمی کنم. شما در این فایل که مدتش حدود نود و چهار دقیقه هست، صحبت های دکتر امیر ابراهیم صفرزاده رو در خصوص چگونگی تغذیه ی صحیح کودکان خواهید شنید. حجم این فایل حدود هشتاد و شش مگابایت هست که از طریق

 

این لینک

 

میتونید اون رو دانلود کنید.

 

 

 

 

امیدوارم این کلاس براتون مفید باشه و به دردتون بخوره.

از همراهیتون ممنونم و براتون بهترینها رو آرزومندم.

مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید.

بدرود.