خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

ثبت نام در دوره‌های تابستانی انجمن علمی-فرهنگی موج نور اصفهان

به نام خدا

به اطلاع می‌رساند انجمن موج نور در نظر دارد در تابستان ۱۴۰۲ دوره‌ها و کارگاه‌های صفحه‌کلید، ویندوز ۱۰ مقدماتی و پیش‌رفته، اینترنت، جهت‌یابی، کار با نرم‌افزارهای اندرویدی و استفاده از تلفن‌های همراه با سیستم عامل اندروید برای نابینایان به ویژه دانش‌آموزان و دانش‌جویان را به صورت رایگان برگزار کند.

زمان برگزاری با هماهنگی ثبت‌نام‌کنندگان، مدرس و انجمن موج نور تعیین خواهد‌شد.

مکان برگزاری در محل انجمن به نشانی اصفهان، خیابان سعادت‌آباد، رو به روی مقبره بانو امین، جنب ورزشگاه امین، خانه ریاضیات اصفهان، بخش نابینایان خواهدبود.

نابینایان و کم‌بینایانی که موفق به گذراندن این کارگاه‌ها و دوره‌ها بشوند؛ می‌توانند؛ در دوره‌های تکمیلی که در آینده برگزار می‌شود شرکت کنند و گواهی شرکت در هر دوره و کارگاه را از انجمن دریافت کنند.

برای ثبت نام در این دوره‌ها و کارگاه‌ها حداکثر تا ۲ تیرماه ۱۴۰۲ فرمی که از طریق لینک‌های زیر در اختیارتان است را تکمیل کنید.

 

این فرم

یا

این فرم 

در صورتی که امکان تکمیل فرم را ندارید؛

یک‌شنبه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۱۸ و سه‌شنبه‌ها و پنج‌شنبه‌ها از ساعت ۱۲ تا ۱۴ به جز روزهای تعطیل با تلفن 03136687033 تماس بگیرید؛ همچنین می‌توانید با ارائه نام و نام خانوادگی و تلفن تماس به ایمیل انجمن به نشانی

Mojenoor84@gmail.com

درخواست ثبت نام خود را ارائه کنید.

در بستر واتساپ و فقط با ارسال پیام متنی یا صوتی و با ارائه نام و نام خانوادگی به شماره 00989304424149  نیز می‌توانید در این دوره‌ها و کارگاه‌ها ثبت نام کنید.

به امید روزهای روشن‌تر.

۶ دیدگاه دربارهٔ «ثبت نام در دوره‌های تابستانی انجمن علمی-فرهنگی موج نور اصفهان»

سلام، درمورد مباحث تدریسی از آنجایی که مربی دوره باید پاسخ دقیق و مطمئن ارائه کند؛ به صورت دقیق اظهار نظر نمی‌کنیم؛ اما آنچه از تجربیات دوره‌های گذشته و سرفصل‌های دوره‌های جهت‌یابی بر می‌آید. بخشی از دوره به مباحث تئوری و بخشی به مباحث عملی اختصاص می‌یابد. استفاده از عصا، اندازه عصا، شناخت محیط، روش صحیح استفاده از عصا، عبور از خیابان، جوی، پل، درب، حرکت در انواع مسیرها و … ازجمله آموزش‌هایی هستند که می‌توانند در این دوره آموزش داده بشوند. برای شما آرزوی موفقیت‌های روزافزون داریم.

درود.
به نظرم با توجه به اینکه مدت هاست از انتشار ویندوز ۱۱ می گذره و در حال حاضر استفاده از ویندوز ۱۱ از نظر دسترسیپذیری مشکلی نداره و همینطور برای پیش رفتن با جدیدترین تغییرات در این حوزه، پیشنهاد می کنم انجمن موج نور در این زمینه تجدید نظری انجام بده و آموزش ویندوز یازده رو جایگزین ویندوز ده کنه.
با تشکر از تلاش ها و اقدامات بسیار خوبتون.

درود بر شما، دقیقاً حق با شما است و پیشنهاد شما چندیست که در هیأت مدیره هم طرح شده و در حال بررسی است. مطمئن باشید نظرات و پیشنهادات افرادی چون شما می‌تواند راه‌گشای آینده انجمن باشد. درمورد ویندوز ۱۱ به خاطر تغییرات احتمالی در نسخه‌های اولیه تصمیم گرفتیم کمی کار را دیرتر شروع کنیم؛ از طرفی تهیه کتب برنامه‌نویسی با وب نیز در حال انجام است و قرارشد تا پایان کار این کتب کار ویندوز ۱۱ را شروع نکنیم؛ البته شنیده‌های تأیید نشده‌ای هم از انتشار ویندوز ۱۲ توسط شرکت مایکروسافت خبر می‌دهد که کمی ما را برای تهیه استفاده از ویندوز ۱۱ مردد کرده‌است که قرارشده پی‌گیری‌های بیشتری انجام بشود. از اینکه دغدغه دارید بسیار سپاس‌گزاریم.

دیدگاهتان را بنویسید