خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
پوستر سینمایی توضیح دار نفس

سینمایی نفس

سلامی آشنا با عطر خوش آشنایی به شما آشنایان محله نابینایان!
امیدواریم دل‌هاتون همواره قلمرو عشق و آرامش باشن!
سینما‌محله نابینایان بیستم هر ماه در یک پست فیلمی‌سینمایی با طرفداران فیلم‌های توضیح‌دار محله قراری داره که این ماه هم پابرجاست و به یاری خدا همچنان پابرجا خواهد بود.
و این بار، فیلم سینمایی توضیح‌دار شده «نفس» موضوع و محتوای این قرار و این دیداره که امیدواریم بپسندید و ازش لذت ببرید!
فیلم سینمایی «نفس» کاری در سبک درام و با موضوع اجتماعی، به کارگردانی و نویسندگی نرگس آبیار و با تهیه‌کنندگی محمدحسین ‌قاسمی، ابوذر پورمحمدی، شرکت نور تابان، محصول سال 1394 سینمای ایرانه.
فیلم سینمایی «نفس» در سال 1394 تولید شد، در تاریخ 19 آبان 1395 در سینماهای ایران اکران شد، و به مدت 112 دقیقه بیننده‌هایی از گروه‌های سنی متعدد‌رو در برابر صفحه مانیتور میخکوب کرد.
شاید واستون جالب باشه که بدونید فیلم «نفس» برای نمایش در قسمت سودای سیمرغ سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر پذیرفته شد و همچنین دو جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای شبنم مقدمی و جایزه بهترین فیلم در بخش نگاه ملی‌رو هم کسب کرد.
داستان این فیلم روایتیه  از قصه زندگی یک خانواده یزدی بین سال‌های 57 تا 62 که چهار کودک به نام‌های بهار، نادر، کمال و مریم به همراه پدر و مادربزرگشون اعضای این خانواده‌رو تشکیل میدن. دنیای این بچه‌ها در دهه 50 خورشیدی دنیاییه سرشار از رویاهای زیبای کودکانه که باید تحقق پیدا کنن.
در این فیلم سعی شده که به ذهنیات و تخیلات راوی قصه یعنی بهار 7 ساله نزدیک‌تر بشیم و درام فیلم‌رو از دریچه ذهنی اون ببینیم و بهش شکل بدیم.
بعضی از بازیگران نقشآفرین در این اثر عبارتن از:
جمشید هاشم‌پور، مهران احمدی، پانته‌آ پناهی‌ها، سیامک صفری، گلاره عباسی، محمدرضا شیرخانلو، علی خانبابایی، احسان قاسمی، روژان آراوند، شبنم مقدمی، ساره نور‌موسوی، ساقی زینتی، آتیه ‌جاوید، و…
فیلم سینمایی و توضیح‌دار شده «نفس» در تاریخ جمعه 16 تیرماه 1402 از رادیو‌اینترنتی محله نابینایان پخش شد و دوستانی که خواهان دانلود و یا استفاده از قابلیت پخش آنلاین محله هستن می‌تونن به باکس مربوطه در انتهای همین پست مراجعه کنن.
و اما نکته جدیدی که به احتمال قریب به یقین واسه خیلی از فیلمدوست‌های محله جالبه اینه که در کنار لینک دانلود و پخش آنلاین فیلم توضیح‌دار شده «نفس»، یک فایل کوچولوی دیگه هم هست که مربوط به توصیفات شفاهیه. واسه عزیزانی که مایلن این بخش کوچولوی جدید‌رو بیشتر بشناسن باید بگیم که فایل توصیفات شفاهی در‌بر‌گیرنده توصیفاتی کوتاه از چهره و مشخصات افراد و مکان‌هاییه که در جریان داستان فیلم باهاشون سر و کار داریم. اجازه بدید به جای جمله‌های ناکافی، باقی مطلب‌رو از خود فایل بشنویم که لینک دانلود و پخش آنلاینش در کنار لینک اصلی فیلم در باکس انتهای پست موجوده.
طبق روال همیشه پیش از باکس دانلود و پخش آنلاین فیلم سینمایی و توضیح‌دار شده «نفس»، تشکری داشته باشیم از عوامل تدوین و تنظیم و توضیح‌دار کردن این اثر به منظور ارائه به محله نابینایان، نویسنده و راوی آقای دانا غفاری، و تدوین‌کننده آقای مهدی محمدقاسمی، و آرزوی شادترین شادیها برای شما عزیزان محله!

باکس دانلود به همراه پخش آنلاین

دانلود فیلم «نفس»
دانلود توصیفات شفاهی فیلم «نفس»

دیدگاهتان را بنویسید