خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

اطلاعیه اول، کاروان اربعین نابینایان کانون خدمت‌رسانی دانشگاه تهران

با عرض سلام و احترام.

به اطلاع می‌رساند کانون خدمت‌رسانی دانشگاه تهران بنا دارد تا اولین دوره کاروان اربعین نابینایان خود را به همراه کاروان پیاده‌روی اربعین هیئت اصحاب‌الحسین دانشگاه تهران برگزار نماید‌.

زمان سفر ۴ الی ۱۲ شهریورماه ۱۴۰۲ می‌باشد.

هزینه سفر برای هر فرد بین ۴.۵ الی ۶ میلیون تومان خواهد بود. هزینه نهایی کاروان به ازای هر نفر را میزان کمک‌های احتمالی خیرین و شرایط اجرایی (اسکان کربلا و نجف) مشخص خواهد کرد.

با در نظر گرفتن ظرفیت محدود کاروان، در صورت استقبال بیش از ظرفیت موجود، زائران نهایی کاروان با قرعه‌کشی از بین ثبت‌نام‌‌ کنندگان مشخص خواهند شد.

هر یک از زائران نابینا می‌توانند یک فرد از اعضای خانواده یا نزدیکان بینای خود را برای همراهی در سفر اربعین معرفی‌ کند. لازم به ذکر است در صورتی که زائر کسی را برای همراهی خود نداشته باشد، ستاد کاروان می‌تواند فردی را به او برای همراهی در پیاده‌روی معرفی نماید.

متاسفانه تا لحظه فعلی مقدمات همراهی بانوان در کاروان اربعین نابینایان صورت نگرفته است. با این وجود، در صورتی که از بین بانوان کسی تقاضای حضور در کاروان را دارد، می‌تواند ثبت‌نام کند و با آیدی تلگرام که در ادامه معرفی خواهد شد در ارتباط باشد. ستاد کاروان متناسب با تقاضای موجود تلاش خواهد کرد که شرایط حضور بانوان را نیز فراهم کند. گرچه در این خصوص قطعیتی وجود ندارد.

همینطور ستاد کاروان پیگیر این است که بتواند منابعی را برای متقاضیانی که بضاعت پرداخت قسمتی از هزینه سفر یا تمام آن را نداشته باشند، تامین نماید. متقاضیانی که چنین محدودیتی دارند می‌توانند شرایط خود را در قسمت ثبت‌نام ذکر کنند. مشخص است که تعداد دوستانی که با این شرایط می‌توانیم خدمت آن‌ها باشیم بستگی به کمک‌های احتمالی خیرین و نهادهای مختلف خواهد داشت.

لینک ثبت‌نام 

لطفا برای اطلاعات بیشتر با آیدی @Arbaein_Nabinayan در تلگرام مرتبط باشید.

یک پاسخ به «اطلاعیه اول، کاروان اربعین نابینایان کانون خدمت‌رسانی دانشگاه تهران»

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام.
باز هم جناب آقای قاضوی مرا شگفت زده کردند.
از دیدن این اطلاعیه خیلی خوشحال شدم؛ چون دغدغه این سالهای اخیر، چگونگی نحوه سفر کربلا بود. من ثبت نام کردم و میخواستم بدانم چطور میشود از ثبت مشخصات اطمینان حاصل کرد. با سپاس از شما و اجرتان با سید الشهدا

دیدگاهتان را بنویسید