خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

برگزاری دوره کاربر گیاهان دارویی

انجمن علمی-فرهنگی موج نور اصفهان در نظر دارد؛ به منظور توانمندسازی اعضای نابینا و کم‌بینا در راستای  کارآفرینی برای خود و دیگر همنوعان، با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای، دوره کاربر گیاهان دارویی را برگزار کند.

در این دوره که برای نخستین بار در کشور ویژه علاقه‌مندان نابینا و کم‌بینا برگزار می‌شود؛ مهارت‌های مربوط به کشت گیاهان دارویی و آشنایی و تولید داروهای گیاهی کاربردی به هنرجویان آموزش داده می‌شود.

همچنین به موازات این دوره آموزشی، مهارت‌های طب سنتی شامل: مزاج‌شناسی، نبض‌شناسی، اعمال یداوی و درمان بیماری‌ها با استفاده از راه‌کارهای طب سنتی به هنرجویان آموزش داده خواهدشد.

دوره آموزشی مذکور که از ابتدای شهریور ۱۴۰۲ آغاز می‌شود؛ بعد از ظهر روزهای یک‌شنبه و سه‌شنبه هر هفته در مرکز فنی حرفه‌ای واقع در خیابان هزار جریب برگزار خواهدشد.

مدت دوره سه ماه خواهدبود و به کسانی که موفق به گذراندن آزمون‌های مربوطه شامل آزمون تئوری و عملی بشوند مدرک معتبر کاربر گیاهان دارویی اعطا خواهدشد.

با این مدرک که عالی‌ترین و معتبرترین مدرک سازمان فنی و حرفه‌ای کشور در مباحث مربوط به گیاهان دارویی و طب سنتی می‌باشد؛ می‌توان مجوز خود اشتغالی در ارتباط با فعالیت‌های مختلف در حیطه‌های مربوط به گیاهان دارویی نظیر تاسیس فروشگاه عطاری، خرید و فروش گیاهان دارویی، کشت گیاهان دارویی و تولید و فروش داروهای گیاهی کاربردی دریافت کرد و از امکاناتی که دولت برای گسترش اشتغال ارائه می‌کند؛ بهره بُرد.

همچنین با مهارت‌هایی که به موازات این دوره آموزش داده‌می‌شود نیز می‌توان در ارتباط با طب سنتی فعالیت نمود.

هزینه صدور مدرک که توسط سازمان فنی حرفه‌ای دریافت می‌شود؛ برعهده شرکت‌کنندگان می‌باشد.

جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر تا تاریخ پنج‌شنبه، ۱۹ مردادماه جاری، با تلفن 09138099369 آقای علی‌رضا حیدری تماس بگیرید.

با توجه به محدودیت در پذیرش هنرجویان، خواهشمندیم علاقه‌مندان هرچه سریع‌تر تماس گرفته و ثبت نام را به روزهای پایانی، موکول ننمایند.

به امید روزهای روشن‌تر.

دیدگاهتان را بنویسید