خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

تسلیت به احمد حیدری، رفیق محله و هممحله‌ای‌ها

پاییز.
فصل باران. فصل هجران. فصل سرد.
وای بر شب‌های بی‌پایان درد!

زندگی دفتری هزاران برگ از قصه‌هاست، و این بار قصه محله ما شاد نیست.
ما همه یکی هستیم. دلی از دل‌هامون اگر شکست، همه از دردش می‌شکنیم.
دیشب یکی از ما عزادار شد. احمد حیدری‌رو همه می‌شناسیم. رفیق گرم و کوشایی که همیشه از خنده‌هاش صمیمیت می‌بارید. دیشب ستاره وجود پدرش برای همیشه از زندگیش رفت و خاموش شد.
احمد امروز دلش بدجوری گرفته. از طرف محله نابینایان و از طرف تمام رفقا و هممحلی‌های آشنات بهت تسلیت میگیم احمد!
خیلی حرف‌ها در چنین موقعیتی میشه زد ولی هیچ کدومشون التیام چنین دردی نیستن. اینو همه می‌دونیم. ولی ما اینجاییم تا بهت بگیم هرچند هیچ حضوری جای خالی پدرت‌رو واست پر نمی‌کنه، اما ما هستیم. ما برای گذر از این روزهای سیاه همگی در کنارتیم. از دردت که درد مشترک همه رفیق‌هاته آه می‌کشیم و برای شادی روح عزیز تازه درگذشتهت و تسکین دل خودت دعا می‌کنیم.
یک بار دیگه درگذشت پدر احمد حیدری عزیز‌رو از طرف محله نابینایان بهش تسلیت میگیم و برای احمد و باقی خونواده از خدا طلب صبر می‌کنیم.

۵ دیدگاه دربارهٔ «تسلیت به احمد حیدری، رفیق محله و هممحله‌ای‌ها»

سلام احمد جون ببخشید دیر اومدم.بهت تسلیت میگم واقعا اینطور مواقع نمیدونم چی باید بگم فقط واست آرزوی صبر میکنم و همینم خوب بود که باز اومدی و یه چند روزی رو با هم بودین خودش یه دنیا ارزش داشت.انشا الله هرچی خاک اون مرحوم هست بقای عمر خودت باشه رفیق دوست داشتنی.

بازگشت همه به سوی اوست.
با خبر شدیم؛ پدر بزرگوار آقای احمد حیدری دار فانی را وداع گفته‌اند.
انجمن علمی-فرهنگی موج نور اصفهان این ضایعه دردناک را به آقای حیدری که در زمان‌های نچندان دور همکاری‌های نزدیکی با انجمن موج نور داشته‌است؛ از صمیم قلب تسلیت عرض می‌نماید و برای بازماندگان صبر و شکیبایی و برای آن مرحوم آمرزش آرزو دارد.
روحش شاد و یادش گرامی‌باد.

دیدگاهتان را بنویسید