خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
سریال توضیح دار هفت

سریال هفت: قسمت یازدهم و پایان فصل اول!

سلام به یاران محله نابینایان.
امید که قاب خاطرتون به سفیدی برفی باشه که حسابی دلمون واسش تنگ شده و ای کاش امسال بباره!

 

بعد از یک تأخیر کوتاه دوباره با سریال توضیح‌دار شده جدیدی در جمع با صفای شما هستیم تا به اتفاق هم از دستاندازهای موجود در قصه لذت ببریم. امید که موجبات رضایت خاطرتون‌رو فراهم کنه.
سریال ایرانی «هفت»، کاریه که در این نوبت به منظور ارائه به طرفداران سریال‌های توضیح‌دار شده محله نابینایان آماده شده.

 

سریال «هفت» (7)، اثری ایرانی به نویسندگی و کارگردانی کیارش اسدی زاده، با تهیه کنندگی کیارش اسدی زاده و محمد امین، محصول سال 1400 و در ژانر اجتماعیه.
این اثر بعد از سریال «کرگدن» که از سریال‌های موفق این حیطه بوده، دومین تجربه کیارش اسدی زاده در نمایش خونگیِ.
سریال «هفت» یکی از پرلوکیشن‌ترین سریال‌های شبکه نمایش خونگیِ که در تهران، جزیره کیش و هندورابی فیلم برداری شده. این سریال همچنین یکی از آثار پربازیگر تولیدات شبکه نمایش خونگی هم به حساب میاد که نقشآفرینی ترکیبی از هنرمندان سینمایی و تلویزیونی‌رو در خود جای داده. تولید این اثر از سال 1399 شروع شد و در خردادماه 1400 به پایان رسید.
گروه اصلی بازیگران این سریال متشکل از نازنین بیاتی و نیکی کریمیه و به گفته نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده این اثر، سریال هفت در فضایی متفاوت ساخته شده و 7 داستان مختلف در این سریال روایت میشه.

 

داستان این مجموعه درباره هفت دانشجوِ که مشکلات مالی زیادی دارن و باید واسه رفع این نیازها راهی پیدا کنن. اون‌ها برای هموار کردن این راه وارد مسیری پرپیچ و خم، خطرناک و خلاف میشن و این اتفاق زندگی تمامشون‌رو تحت‌الشعاع قرار میده و شروع و ادامه خیلی چیزهاست که…

 

بازیگرانی که در سریال هفت به ایفای نقش پرداختن عبارتن از:
امیر جعفری، بابک حمیدیان، حدیث میرامینی، رضا کیانیان، محمد امین، مصطفی قدیری، مهدی ساکی، مهدی هاشمی، مینا ساداتی، نازنین بیاتی، نوال شریفی، نیکی کریمی، علی مصفا، هانیه توسلی و…

 

پخش سریال ایرانی و توضیح‌دار شده «هفت» در ساعت 18، 6 عصر روز دوشنبه، 13 آذرماه 1402 از رادیو‌اینترنتی محله نابینایان شروع شده و عزیزانی که خواهان دانلود قسمت‌های مختلف این اثر یا بهره گیری از قابلیت پخش آنلاین محله برای شنیدن این قسمت‌ها هستن، می‌تونن هر دوشنبه شب به باکس مربوطه در انتهای همین پست مراجعه کنن.
جا داره پیش از پرداختن به باکس دانلود و پخش آنلاین سریال هفت، تشکری داشته باشیم از عزیزانی که در تنظیم و تدوین و آماده‌سازی این اثر برای ارائه به محله نابینایان با ما همراه و همکار بودن، نویسنده و راوی متن توضیحات خانم فرناز امیری و تدوین‌کننده آقای مهدی محمد قاسمی. برای این دو عزیز و برای تمامی شما عزیزان شادکامی و آرامش دل‌رو از خدای دو جهان خواهانیم.

 

باکس دانلود سریال «هفت»،» به صورت توضیح دار، به همراه پخش آنلاین

 

دانلود قسمت اول از سریال «هفت» به صورت توضیح‌دار

 

دانلود قسمت دوم از سریال «هفت» به صورت توضیح دار

 

دانلود قسمت سوم از سریال «هفت» به صورت توضیح دار

 

دانلود قسمت چهارم از سریال «هفت» به صورت توضیح دار

 

دانلود قسمت پنجم از سریال «هفت» به صورت توضیح دار

 

 

 

 

دانلود قسمت ششم از سریال «هفت» به صورت توضیح دار

 

دانلود قسمت هفتم از سریال «هفت» به صورت توضیح دار

 

دانلود قسمت هشتم از سریال «هفت» به صورت توضیح دار

 

دانلود قسمت نهم از سریال «هفت» به صورت توضیح دار

 

دانلود قسمت دهم از سریال «هفت» به صورت توضیح دار

 

دانلود قسمت یازدهم از سریال «هفت» به صورت توضیح دار

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید