خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه، به منظور انتخاب هیأت مدیره و بازرسین انجمن علمی-فرهنگی موج نور اصفهان

به نام او که جان را فکرت آموخت

به منظور احترام به حق  اعضای انجمن علمی-فرهنگی موج نور اصفهان، برای انتخاب هیأت مدیره و بازرسین این انجمن و برای عمل به مفاد اساس‌نامه و همچنین استفاده از توانمندی تمامی نابینایان و کم‌بینایان مستعد و علاقه مند به فعالیتهای اجتماعی، به اطلاع می‌رساند؛ مجمع عمومی عادی انجمن علمی-فرهنگی موج نور اصفهان روز پنج‌شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ از

ساعت ۱۶ تا ۱۸ در محل انجمن به نشانی اصفهان، خیابان سعادت‌آباد، رو به روی مقبره بانو امین، جنب ورزشگاه امین، خانه ریاضیات اصفهان، تالار مریم میرزاخانی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

دستور جلسه به شرح ذیل خواهد بود:

  • ارائه‌ی گزارش هیأت مدیره انجمن؛
  • ارائه گزارش مالی انجمن؛
  • برگزاری انتخابات هیأت مدیره و بازرسین انجمن.
  • استماع نظرات و پیشنهادات و انتقادات حاضرین
  • برنامه‌های جنبی دیگر.

هیأت مدیره انجمن به منظور پیشبرد و پیگیری اهداف درج‌شده در اساس‌نامه، شامل پنج نفر عضو اصلی و یک نفر عضو علی‌البدل با انتخاب مجمع عمومی برای مدت دو سال فعالیت خواهند کرد.

همچنین بازرسین انجمن موج نور به منظور نظارت بر فعالیت‌های هیات مدیره و وظایف درج شده در اساس‌نامه انجمن، شامل دو نفر بازرس اصلی و یک نفر بازرس علی‌البدل برای مدت یک سال از طریق رأی مجمع عمومی عادی سالیانه انتخاب می‌شوند.

لذا از تمامی اعضا و علاقه‌مندان به منظور شرکت در این جلسه دعوت به عمل می آید تا ضمن حضور در مجمع عمومی، انجمن را در رسیدن به اهدافش با ارائه طرح‌ها و نظرات سازنده یاری کنند.

افرادی که مایل به نامزدی برای پست هیأت مدیره یا بازرس هستند می‌توانند؛ ازطریق تماس با تلفن 03136687033 یک‌شنبه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۱۸ و سه‌شنبه‌ها و پنج‌شنبه‌ها از ساعت ۱۲ تا ۱۴ به جز روزهای تعطیل یا با ارسال نام و نام خانوادگی، تلفن تماس و ابراز علاقه‌مندی برای کاندیداتوری بازرسی انجمن موج نور به پست الکترونیکی انجمن به نشانی

mojenoor84@gmail.com

اعلام آمادگی کنند.

خواهشمند است، کسانی جهت نامزدی در انتخابات اقدام کنند؛ که ضمن برخورداری از اطلاعات کافی پیرامون

فعالیت‌های انجمن، از وقت و زمان کافی نیز برخوردار باشند.

حضور همه‌ی اعضای انجمن موج نور برای انتخابات آزاد بوده و کسانی هم که عضو انجمن نیستند و تمایل دارند در انتخابات شرکت کنند؛ می‌توانند با تکمیل فرم عضویت و ارائه‌ی رونوشت شناس‌نامه و کارت ملی و یک قطعه عکس و پرداخت مبلغ پنج هزار تومان حق عضویت سالیانه حتی در روز برگزاری مجمع عمومی از حق رأی برخوردار شوند؛ البته حضور همه افراد برای استفاده از برنامه‌های جانبی بلامانع است.

چون از سال‌های دور برخی دوستان از استان‌های دیگر عضو انجمن شده‌اند و امکان حضور در روز برگزاری مجمع در محل انجمن را ندارند؛ این امکان فراهم شده، تا آنان نیز بتوانند با شرایطی در انتخابات شرکت کنند.

این افراد به منظور هماهنگی بیشتر از راه‌های پیش‌گفته با انجمن در ارتباط باشند؛ تا توضیحات بیشتر به آنان ارائه شود.

 

ارائه‌ی همه‌ی محصولات تولیدی انجمن با تخفیف ۵۰ درصدی، تعمیر عصاو و نصب غلتک و برچسب شب‌رنگ روی آن، نصب نرم‌افزارهای گویاساز روی تلفن همراه و رایانه و تعمیر نرم‌افزاری آنها، گرفتن سفارش تعمیر پرکینز و خدمات دیگر از جمله تسهیلاتی هستند که در روز برگزاری مجمع برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفته شده‌است.

 

ذکر چند نکته:

  1. تعمیر تلفن همراه و عصا از ساعت 14 تا 16 در محل برگزاری مجمع انجام می‌شود؛ این برنامه بر اساس ترتیب مراجعه ی افراد صورت می‌پذیرد و در صورت فراوانی مراجعات ممکن است فرصت برای رسیدگی به همه ی مراجعان وجود نداشته باشد که در همین جا از همه ی مراجعان پوزش می‌خواهیم.
  2. عرضه تمامی محصولات انجمن صرفاً با مراجعه ی حضوری در همان روز بر گزاری مجمع با تخفیف ۵۰ درصدی انجام خواهد شد.
  3. رأی‌گیری در مجمع به صورت بینایی انجام و منشی به اندازه ی کافی برای رأی دهندگان در نظر گرفته خواهد شد.
  4. اطلاعات تکمیلی و تغییرات احتمالی را ازطریق شبکه‌های اجتماعی انجمن موج نور دنبال کنید.

 

منتظر حضور شما اندیشمند و عضو گرامی هستیم.

 

به امید روزهای روشن‌تر.

دیدگاهتان را بنویسید