خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
پوستر مستند سیاره زمین 2006

مستند سیاره زمین، Planet Earth 2006: قسمت اول

سلامی به تراوت صبح به تمامی شما صبحدلان محله نابینایان.

امید که خورشید کامیابیتون تا همیشه در اوج باشه.

 

با سری جدیدی از توضیح‌دارهای محله نابینایان به دیدنتون اومدیم، به امید تابش لبخندتون.

محتوای این پست هرچند از دسته آثار توضیح‌دار شده محله ما و شماست، اما از جهاتی هم متفاوته. تا امروز هر زمان صحبت از محصولات توضیح‌دار شده در محله نابینایان می‌شد، ذهن علاقه مندان به این دسته کارها در محدوده فیلم، سریال و انیمیشن گشت می‌زد. کار توضیح‌دار شده‌ای که در این نوبت قراره به شما عزیزان ارائه بدیم، نه فیلمه، نه سریال و نه انیمیشن. امروز می‌خواییم به اتفاق هم قدمی در قلمرو مستندها بزنیم و ببینیم در این دنیای پهناور چه خبره.

 

مجموعه «سیاره زمین»، (Planet Earth 2006), نام مجموعه‌ای تلویزیونی به کارگردانی دیوید اتنبرو، محصول سال 2006 کشور انگلیسه که در ژانر مستند تهیه شده.

 

محتوای این مجموعه همونطور که از اسم و ژانرش پیداست، مستند حیات وحشه که در چهار فصل به دوستدارانش ارائه شده. این مجموعه رفتار و نوع زندگی حیوانات مختلف از جنگل‌های توندرای قطبی تا خشکترین مناطق جهان‌رو پوشش داده، و همچنین به نوع زندگی حیواناتی که در محیط‌های شهری و زندگی کنار انسان خو گرفتن می‌پردازه و مورد بررسی قرارشون میده.

شاید واستون جالب باشه که بدونید دیوید اتنبرو، کارگردان این اثر، یگانه نقشآفرین در صحنه این کار ماندگاره و برای خوشحالی طرفداران آهنگ‌های خاص هم باید بگیم که هانس زیمر، آهنگسازی که تأثیر کارهاش در عرصه موزیک در وصف نمی‌گنجه و جز با توصیه اهل موزیک به شنیدنشون نمیشه هیچ توضیحی دربارهشون ارائه داد، آهنگسازی این مجموعه‌رو عهدهدار بوده.

 

پخش مجموعه مورد بحث که اولین مستند توضیحدار شده در محله نابینایان به حساب میاد، در ساعت 16، 4 عصر روز جمعه، 7 اردیبهشت 1403 از رادیو‌اینترنتی محله نابینایان آغاز میشه و به یاری خدا عزیزان طرفدار این مدل کارها می‌تونن در تاریخ دهم هر ماه با مراجعه به باکس انتهای همین پست با استفاده از دانلود و یا قابلیت پخش آنلاین محله خودشون از بخش‌های متعدد این مجموعه لذت ببرن.

ضمن تشکر از عزیزان همراه که در تدوین، تنظیم و آماده سازی این مجموعه به منظور ارائه به محله نابینایان همراهیمون کردن، مترجم متن آقای بهزاد قربانی، تدوین‌کننده و راوی متن توضیحات آقای سعید درفشیان، و ضمن آرزوی بالاترین کامیابی‌ها برای تمامی شما عزیزان، به باکس انتهای پست می‌پردازیم.

 

باکس دانلود همراه با پخش آنلاین

 

دانلود بخش 1 از فصل 1 مستند سیاره زمین

 

 

یک پاسخ به «مستند سیاره زمین، Planet Earth 2006: قسمت اول»

دیدگاهتان را بنویسید