خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
فیلم سینمایی توضیح دار بی رویا

سینمایی بی‌رویا

فیلم سینمایی «بی‌رویا»، محصول توضیح‌دار شده این بار و این ماه سینما محله نابینایانه.

 

فیلم بی‌رویا، به نویسندگی و کارگردانی آرین وزیر دفتری و با تهیه کنندگی سعید سعدی و هومن سیدی، کاری در ژانر درام و اجتماعی، محصول کشور خودمون ایرانه.

بی‌رویا اولین فیلم بلند آرین وزیر دفتریه که پیش از این جوایز ارزنده‌ای در فیلم کوتاه دریافت کرده بود. وزیر دفتری با همین فیلم در چهلمین جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کرد. این فیلم با نام انگلیسی Without Her «بدون او» نماینده ایران در بخش افق‌های ویژه جشنواره ونیز ۲۰۲۲ بود.

سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن که در چهلمین جشنواره فیلم فجر نصیب طناز طباطبایی شد، از جمله جوایزی بود که در کارنامه افتخارات این اثر ثبت شد.

 

داستان این فیلم ماجرای مواجهه‌ رویا با دختری بی‌نام ‌و نشونه. برخوردی که شروع خیلی چیزها و آغازی برای یک زنجیره از وقایع عجیب در زندگی رویا و بابکه.

 

نقشآفرینان در فیلم بی‌رویا عبارتن از:

طناز طباطبایی، صابر ابر، شادی‌ کرم رودی، فرانک کلانتر، مهری آل آقا، مجتبی فلاحی، نهال دشتی، میلاد یزدانی، تیام کرمانیان، و با حضور افتخاری مرحوم رضا داوودنژاد و مائده طهماسبی.

و شاید دونستن این مطلب هم برای دوستداران اطلاعات سینمایی خالی از لطف نباشه که:

طناز طباطبایی، صابر ابر و شادی‌ کرم رودی ستارگان این اثر به شمار میان.

 

فیلم توضیح‌دار شده بی‌رویا در ساعت 16، 4 عصر روز جمعه، 18 خرداد 1403 از رادیو‌اینترنتی محله نابینایان پخش شد و همراهان علاقه مند به دانلود این اثر یا استفاده از قابلیت آنلاین محله می‌تونن به باکس انتهای همین پست مراجعه کنن.

 

جا داره که از عزیزان همراه در تدوین و توضیح‌دار کردن فیلم سینمایی بی‌رویا به منظور ارائه به محله نابینایان، نویسنده متن توضیحات خانم ستایش دسترنج، راوی آقای دانا غفاری، و تدوین‌کننده آقای عباس زمانی، از صمیم دل تشکر کنیم و برای این عزیزان و برای تمامی شما عزیزان خواهان بهترین‌های هستی باشیم.

 

باکس دانلود به همراه پخش آنلاین

 

دانلود فیلم بی‌رویا

 

 

۲ دیدگاه دربارهٔ «سینمایی بی‌رویا»

درود بر شما دوستان عزیز.
از این که همچنان در مسیر توضیح دار کردن فیلمها تلاش می کنید، از شما سپاسگزارم.
اجازه بدید به چند نکته بپردازم.
صدای گوینده واضح و بلند بود اما صدای فیلم چند درجه پایین تر از صدای گوینده شنیده می شد که این نکته با توجه به سابقه بالای شما در زمینه پردازش فایلهای صوتی قابل اهمیت و ارزیابی هست.
البته کار با هدفون کمی راحت تر شنیده میشه ولی بهتره تدوین گران بعد از تنظیم کار اون رو بدون هدفون و با استفاده از دستگاه های معمولی مثل لپتاپ و موبایل هم گوش کنند. به هر حال هدف از این کار رسوندن آثار به دست مخاطبانی هست که با ابزارهای مختلف مشتاقانه کارها رو انتخاب می کنند.
در چند مورد صدا روی گفتگوها میره که مانع از شنیده شدن اونها میشه.
نکته دیگر این که بهتر بود به مواردی مانند شباهت رویا و زیبا و یا رویا و هانیه هم اشاره بشه. و همچنین کسی که دست کش قرمز داشت و نیز اطلاعات بیشتری در باره نوشته روی کاغذی که نام زیبا موحد در آن بود.
فراموش نکنیم: گاهی وقتها در تصاویر فیلمها مفاهیمی نهفته هستند که با بیان ساده حرکات بدون در نظر گرفتن آن مفاهیم، ارائه توضیحات آنچنان که باید ثمر بخش نمی شوند.
در این باره نویسنده توضیحات میتواند از توضیحات غیر ضروری بکاهد. مانند این که فلانی تلفنش را جواب می دهد. خب صدای زنگ تلفن و در پی آن پاسخ فرد شنیده میشود.
پس به توضیحات ضروریتر بپردازد. مانند آن چه در بالا اشاره شد.
در نهایت با توجه به تمام محدودیتها از این که همواره تلاش می کنید تا ما لذت تماشای فیلمها را به لذتهای دیگر زندگیمان اضافه کنیم، از شما سپاسگزاریم.
این توضیحات را هم بگذارید به حساب آن که نخواستم بی تفاوت از کنار فعالیتهای ارزشمند شما رد شده باشم.
با آرزوی موفقیت روز افزون برای شما.

سلام خانم جوادیان. ممنونم از همراهی و نکاتی که گفتین. بله قطعا نکات رو به نویسنده و تدوینگران منتقل میکنم که در نظر بگیرن و انشاالله روز به روز بهتر از قبل کارها تقدیم حضور همراهان محله بشه.
عزیزید و همیشه موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید