خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

مشاوره پیش از ازدواج. لینک اصلاح شده

دورود
خوب پست قبلی را که لینکش یا آدرسش کار نمی کرد را حذف کردم نمی دونم کار می کرد چرا یک دفعه از دست رفت ولی این یکی حتما کار می کند اگه حال کردی گوشش بده
من که دیگه چل شدم برای درست کردن این مشاوره. آخه یکی نیست بگه تو بیکاری می نشینی این کارها را می کنی همه را هم به زحمت می اندازی. ولی خوب بعضی وقتها آدم یک کارهایی می کند دیگه دست خودش نیست.
به هر حال اگه این یکی کار کرد که دانلود کنید شاید دیگه نباشد ها.
راستی دوستان اگه بعضی وقتها توی این سایت با هم حرفی بحثی می کنیم به دل نگیرید ها این سایت فقط تا وقتی توی این سایت هستیم قانونهای خودش را دارد بیرون از سایت ما همان دوستان همیشگی هستیم. حرفها و کامنتهای مرا هم جدی نگیرید برای شوخی است. شاید یک روزی غصه بخورید که ای کاش چشمک یک پست می داد شاید آن روز دور نباشد زمانی که دیگه از بس سرم کار ریخته هیچی به هوچی بشوم.
دیگه در پناه خدا

۱۷ دیدگاه دربارهٔ «مشاوره پیش از ازدواج. لینک اصلاح شده»

سلام چشمک مگه بیکاری که این کارها رو میکنی تازه همه رو هم به زحمت می اندازی!!!! بیا من بهت گفتم خوبه خیالت راحت شد!!! تازه ما روانشناس چل به دردمون نمیخوره یکم به فکر خودت باش!!! حالا نیای اینجا هم بهم بگی چقدر تیکه می اندازیا!!!

ههه
ممنون آقای روان شناس وظیفه شناس.واقعً اون چش شد کار میکرد که
این یکی رو حسش نیس دیگه بگیرم من یکی از دو مرتبه
ولی از زحماتتون کمال تشکر رو دارم هنوز که وقت نکردم بگوشم ولی پیشاپیش مرسی و همگی در پناه خدا بله

سلام استاد.
من فکر کنم جز اولین کسایی بودم که دانلود کردم و گوش دادم شاید درست نباشه اینجا نظر بدم نمیدونم ولی در کل نست به آموزشهای قبلیتون بیانتون شیواتر و روونتر بودش.
در هر حال آموزش لذتبخشی بود ممنون

درود
ای بابا مگه ما بیکار هستیم که کامنت بگذاریم بعد شما کلهم را حذف کنید مگه نمیدونید که ما هم مثل روانشناس ها بیکار نیستیم خیلی هم سر کار هستیم ها .بعدش تهدید کردید که در زمان بعید که زیاد هم بعید نیست قصد دارید که پست ندهید ای بابا حالا داشتهباش این یکی رو :
دو دوست بودند و همیشه برای اصلاح سر وصورت دچار مشکلات فراوان و مدتها در صف معطل می شدند یکی از این به دوستش که کچل بود پیشنهاد داد که می خواهد آرایشگر بشود و بگذارد روی سر کچل دوستش یاد بگیرد خلاصه دوسته با سر کچل رفیقش آرایشگر شد تا مشکل ایشان اندک شود متاسفانه اون کچله مدتها در سلمانی دوستش معطل می شد تازه بشنوید که اصلا قور می زد و از سر کچل بیچاره هم ایراد می گرفت .ههه
ضمنا اینطور که بویش می آد خبری هستش والا .
بچه ها من که فهمیدم چشمک دارد تمام سرمایه اش را با شخص دیگری شریک می شود ببینید و ببینید .من که اگه چشمک دعوت کند وکالت می دهم تا دوستان دیگر جبران خسارت ناشی از حضور ما را داشته باشند شما چه انجام میدهید ؟شاید هم آدرس نداد یا باغ ملی را آدرس داد .به هر حال بوی عطر وگلاب می آد بعدش هم مثل همیشه چشمک می آد و می گوید که این پست مربوط به این حرف ها نیست والله .
آخرش این لینک بالا آمد نام فایل هم در آن درست خوانده شد اما نمی دانم شاید بخاطر دانلود دوستان به من اجازه دانلود داده نشد شاید هم فوت دارد که کامپیوتر من غیر قابل انتخاب خطا داد و اشکال از شما دوست من نیست بلکه از سوی دریافت کنندگان است و علتش هم این است که دوستان دیگر دریافت کرده اند و من نتوانستم .
در پناه خدا موفق و منصور باشید منتظر دست آوردهای جدید شما هستم .دوست من

واقعا مزین شد
هر کس از خدایش است که شما برای او کامنت بگذاری از خوشحالی پر در آوردم
مرسی زهره که اینقدر برای من ارزش قاعل شدی برایم کامنت گذاشتی
از خوشحالی دارم می ترکم
مرسی
مرسی
مرسی
مرسی
مرسی

سلام به دوستان و چشمک عزیز.
من که کامل گوش ندادم اما مطمئنم پر از مطالب آموزندس.
در ضمن جالب و قشنگ توضیح میدی.
راستی دانلود رو هم تست کردم دوستان, مشکلی نبود.
راستی نگید من سنم کمه.
به قول محمد جواد عزیز, مهم درکه.
آقایونو میبوسم….بای

سلام شما یه کودک ‏۱۲‏ یا ‏۱۳‏ ساله ی بادکنکی را هم بین خودتون جا میدید؟! راستشو بخواهید من آشق بادکنکهای پرچمیم!البته از اونایی که وقتی بادشون میکنی موقع خالی شدن بادشون صدای جالبی دارند!‏.‏ آقای روانشناس نظرتون در مورد کودکان بادکنکباز چیه ؟!‏.

دیدگاهتان را بنویسید