خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی چهارم

درود بر شما دوستاان عزیز.
امیدوارم حالتون خوب باشه.
به همین زودی به مرحله ی چهارم رسیدیم.

این نکته رو بگم که مهمترین هدف من از این کار، مرور گذشته های محله و آشنایی اعضای جدیدتر با پستهای مفیدی هست که در گذشته منتشر شده که شاید به خاطر این که اخیراً عضو سایت شدن از اونها بی اطلاع باشن. پس اگر هم توی این نظرسنجیها شرکت میکنید، در واقع در کنار یه فعالیت سرگرمی، پستهای مفید محله رو هم مرور میکنید. این قرعه کشی هم صرفاً یه بهانه برای داغتر شدن حضور شماست و نه چیز دیگه ای.

اما بریم سراغ اعلام نتایج به دست آمده در مرحله ی قبل:

تعداد کل آراء: پنجاه رأی.

پست سوم: بازی با شماره ها, یک بازی کاملا ایرانی, نسخه ی ۱٫۰: ارسال شده در یکشنبه هشتم آبان هزار و سیصد و نود، توسط مجتبی خادمی، با هفت رأی.

پست دوم: یادداشت بیستو سوم مهرماه ۹۰: ارسال شده در شنبه بیست و سوم مهر هزار و سیصد و نود، توسط مجتبی خادمی، با دوازده رأی.

و در نهایت پست منتخب شما در این مرحله: نابینایان و کم بینایان می توانند فیلم ها را با زیر نویس تماشا کنند!: ارسال شده در یکشنبه هفدهم مهر هزار و سیصد و نود، توسط مجتبی خادمی، با سی و یک رأی.

اما بریم سراغ معرفی برنده ی قرعه کشی مرحله ی سوم. این برنده ی خوششانس کسی نیست جز: علی اکبر حاتمی.

جناب حاتمی عزیز. ضمن تبریک به شما، از شما خواهش میکنم شماره ی مورد نظرتون که میخواید شارژ بشه رو به آدرس ایمیل من که در قسمت درباره ی خودم نوشته شده ارسال کنید.

اما بریم سراغ مرحله ی چهارم. توی این مرحله، مطالبی که از تاریخ پانزده آبان هزار و سیصد و نود تا چهارده آذر هزار و سیصد و نود منتشر شده مورد بررسی قرار گرفتن. شما توی این مرحله تنها تا ساعت بیست و دوی روز سه شنبه، بیست و چهار اسفند نود و پنج فرصت دارید تا فقط یک پست رو به عنوان پست منتخب خودتون انتخاب کنید. اما سه پست برتر این مرحله:

1: ویژه! گزارش صوتی: اینترنت چگونه به دست ما می رسد؟!: ارسال شده در چهارشنبه، هجده آبان هزار و سیصد و نود، توسط مجتبی خادمی.

2: Be Easy On Yourself | بر خود سخت مگیر!: ارسال شده در پنجشنبه، نوزدهم آبان هزار و سیصد و نود، توسط مجتبی خادمی.

3: گفتم که برمیگردم! البته با گزارشی جذاب از یک کارگاه تولیدی!: ارسال شده در یکشنبه، سیزدهم آذر هزار و سیصد و نود، توسط مجتبی خادمی.

تا اینجا به طور میانگین، استقبال خوبی با توجه به سنجاق نشدن این مجموعه و به سرعت پایین رفتنش شده و شما مثل همیشه به من لطف داشتید. امیدوارم همچنان تا پایان این راه طولانی من رو همراهی کنید.

مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید.
بدرود.

۴۸ دیدگاه دربارهٔ «جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی چهارم»